bi bu eksikti

125 9 0
                                    

Ben: sen ne yüzlen buraya gelirsin.

X: hadi ama kuzen insan hoş geldin der.

Ben: defol git semih defol git. Gelen xiumin ile sustum semihten nefret ediyordum hemde çok.

Geçmiş

Semih: ah hadi ama kuzen

Ben: yaklaşmasana sakın gelme.

Semih: ama neden kuzenciğim. Diyip boynumdan öpmeye başlamıştı itiyordum
ama bi etkisi olmuyordu hemen arkada zülal belirdi semihin kafasına vazo geçirip beni kurtarmıştı 1 yıl boyunca konuşmamıştım kurtarıldıktan 1 hafta sonra ise intihar etmeye kalkmış şifa gizem ve zülal sayesinde kurtulmuştum.

O 1 yılın sonunda zülal sayesinde konuşup psikolojik tedavi görmüştüm.

Şimdiki zaman.

Gözlerim dolmuştu ne yapacaktım xiumin ve diğerleri gelmişti zülal hemen semihi görünce şerefsiz diyip üstüne atılmıştı baekhyun zor tutmuştu.

Birden karnıma giren keskin sancı ile çığlık atmaya başladım ama sonrası karanlık.

××××××××××××××××××××××××××××

Zülalin ağzından

Adanın piskolojisini bozan semih gelmişti gözleri dolmuştu

Ben: şerefsiz diye atılındım. Birden beni baekhyun çekti adanın çığlığı ile kendimize geldik birden yere düşüp bayılmıştı. Hemen xiumin koşup hastaneye götürmek için arabaya bindirmişti bizde sadece bakakalmıştık.

******************************

Xiuminin ağzından

O adam kimdi ve ada ona neden defol git demişti hemen yanına gittim gitiğimde ise adanın gözleri dolmuştu ne ara geldiğini bilmediğim zülal şerefsiz diye o yabancı adamın üstüne atlamıştı baekhyun çekmişti birden benim minik meleğim çığlık atarak bayıldı hemen kucaklayıp hastaneye gitmek için yola çıktım.

------------------------------------------------------

Uyandığımda.

Hemen yataktan kalkmaya çalışmıştım ama yanımda yatan xiumini görene kadar kıkırdayıp dudağına minicik bir öpücük kondurmuştum ama birden belime kollarına sarıp beni kendine bastıran xiuminden ayrıldım . Doktor gelmişti xiumin ile konuşmuştu sonra taburcu olabilceğimi söylemişti hemen kalkıp hazırlanmıştım eve vardık herkes gitmişti. Xiumin ceketini ayakabısını çıkarmış benimde ayakabımı ceketimş çıkarmıştı birden kucağına alıp yatağımıza yatırdı.

Xiumin: hadi yat bakalım meleğim. Diyip dudağıma uzun süreli bir öpücük kondurmuştu

Uykuma rüyamda gördüğüm güp güzel karpuz ile bölünmüştü.

Hemen yanımdaki xiumine seslenmiştim ama uyanmamıştı.
Dudağına bir öpücük kondurduğumda .

Xiumin: efendim sevgilim

Ben: benim canım karpuz çekti almazsan çocuğumuz sakat doğar . Demiştim

Xiumin: sakın birtanem ben hemen karpuzu bulup gelirim diye hızlıca üstünü değiştirip karpuz alamaya çıkmıştı.

------------------------------------------------------
Xiuminin ağzından

Uykuma sevdiğim o güzel dudaklar ile ara vermiştim yaramazlık yapmak istediğini sanmıştım ama şimdi karpuz alamaya gidiyorum nerden bulunurki aha buldum diye elime gelen ilk karpuzu aldım. Parasını verip hızlıca eve sürmeye başlamıştım eve geldiğimde bir adet benş bekleyen ada ile karşılaştım hemen karpuzu ona vermiştim. Karpuzu görünce mutlu olup dudağıma bir öpücük kondurmuştu hemen yiyip yatmıştı bende üstümü değiştirip hemen yanına yatmıştım.

------------------------------------------------------

Adanın ağzından

Sabah annemin sesi ile uyandım yok artık hemen yanımda uyuyan xiumini dürttüm hemen kalktı . Tüm aile olarak burdalardı bir bu eksikti

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hayalim exoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin