Petrecerea

170 20 0
                                    

Următoarea zi...

O dimineață obișnuită. Mama mi-a interzis să mai merg la pizzerie... așa că am hotărât să aduc pizzeria la mine! Ea era plecată la o ședință importantă la serviciu, iar tata a mers în vizită la un coleg din liceu, așa ca am transformat casa într-un loc de joacă/pizzerie. Camera mea era Kids zone, bucătăria era Pirate cove, iar sufrageria era Show stage. Freddy, Bonnie, Chica şi Foxy au ieșit din pizzerie și au ajuns la mine deghizați în costume de petrecere. Nimeni nu putea să îi descopere pe drum. Chica a țipat de bucurie când a ajuns și a mers în bucătărie, dând cortina Pirate cove-ului la o parte. Peste jumătate de oră a ieșit cu o tavă plină de brioșe.^^ Freddy a mers pe scenă și a văzut telecomanda. A apăsat butoane la nimereală, iar când s-a deschis televizorul...
Toți:- Aaaaaaaaaaah!!
Eu:- *chicotind* Ce?
Bonnie:- CE E CALCULATORUL ĂSTA URIAȘ?!
Eu:- E un televizor. Poți urmări emisiuni, concerte sau concursuri etc. Când erați copii nu știați de el?
Chica:- Noi am uitat complet întâmplările și amintirile noastre...
Eu:- ...
Foxy își lustruia cârligul, Chica înfuleca brioșe, Bonnie aprindea și stingea becul, iar Freddy era la baie. Cineva a bătut în ușa. M-am panicat! CE AR ZICE UN OM CARE VEDE UN URS, O VULPE, UN IEPURE ȘI UN PUI ROBOT ÎN CASĂ?! PLUS O SCENA IMENSĂ ÎN SUFRAGERIE ȘI ÎNCĂPERI DECORATE CU DE TOATE? Bătea tot mai tare.
??:- De ce nu deschideți ușa? Hehe...
Am știut imediat cine e.
Eu:- Dispari Vincent!
Vincent:- Ușurel Ally... Am vrut să le zic prietenilor tă-
Eu:- De unde ști că sunt aici?
Vincent:- Păi în pizzerie nu sunt și altundeva nu s-ar fi dus.
Eu:- Ascult...
Vincent:- Voiam să le fac cunoștință cu noii lor frați și surori.
Toți:- Huh? Frați și surori?
Vincent:- Urmați-mă.
Am ajuns din nou în pizzerie. Vincent a activat o vulpe albă, un iepure albastru, un urs cărămiziu și un puiuț gălbui.
Vincent:- Ei sunt Mangle, toy Freddy, toy Bonnie și toy Chica.
Toys:- *rânjind* Bună...
Nu cred ca va ieși bine.

Freddy Fazbear's PizzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum