Dezastrul

171 20 0
                                    

Dezastru. Ăsta era singurul cuvânt care putea descrie încăperea și animatronii. Foxy avea urechea stângă distrusă, Freddy nu avea un ochi, celălalt era negru și avea blana jupită și sfâșiată, Chica nu avea brațe, iar Bonnie... NU AVEA FĂȚĂ!
Eu:- *lăcrimând* CE AȚI FĂCUT?!
Mangle:- Sunt sigură că nu a fost cu intenție...
Eu:- Mangle, tu nu realizezi că ești de partea lor? Nu realizezi că te influențează?!
Mangle:- *mârâind*
Eu:- Fie! Rămâi cu ei...
Am plecat din Party room luând-o pe Chica de brațul distrus. Ceilalți mă urmau. I-am dus într-o încăpere cu o plăcuță pe care scria Parts&Service. I-am luat în brațe și le-am zis:
Eu:- Îmi pare rău... dacă ați fi rămas la pizzerie Vincent nu ar mai fi construit ceilalți animatroni... *plângând*
Chica:- Nu te învinui. Nimeni nu avea idee de planul lui.
Bonnie:- Răul a fost făcut. Acum noi vom sta aici în timp ce ei vor deveni încet încet noile atracții...
Toți:- *lăcrimând*
Era târziu. Am plecat acasă cu privirea în pământ. Când am ajuns, am făcut un duş, mi-am luat pijamalele și m-am învelit cu plapuma subțire. Nu m-am mai întors la pizzerie... până când a fost ziua de naștere a verişorului meu, Peter. Împlinea 12 ani. A venit la Freddy Fazbear's Pizza și a rămas șocat. Nu se aștepta să găsească alți animatroni. A ieșit din pizzerie și s-a așezat pe bordură.
Eu:- Peter, ești bine?
Peter:- Da... Voiam doar să iau o gură de aer...
Eu:- *zâmbind*
Toy Chica l-a luat pe Tom de mană și l-a condus pe scena. Toy Freddy l-a luat pe Peter, iar pe mine Mangle. Nu mă uitam la ea. M-am apropiat de toy Bonnie plângând.
Toy Bonnie:- Ce e micuțo?
Eu:- De ce... de ce le-ați făcut asta celor vechi?
Toy Bonnie:- Vincent, creatorul nostru, ne-a zis că ei au încercat sa îl oprească din a ne construi...
Eu:- Ahh... Vincent...
Toy Bonnie:- Ce e cu el?
Eu:- E un criminal! Încearcă sa va facă să luptați împotriva celorla-
Peter:- Aaaaaah!
Eu:- PETER!

Va continua...

Freddy Fazbear's PizzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum