*Bussiköögis*
Hakkasime kohe õgima. "Hei, wow mis te siin teete" tuli Louis. Kööki. "Umm, tere. Pakun, et sööme" ütlesin viisakalt. "Sa ei pea minuga käituma nagu ma oleks mingi ülivõõras idioot. Sa võid minuga käitud nagu sõber." Naeratas Louis. "Oehh kallike, Louis William Tomlinson. Ma oln sinuga sõber ajast 2010. Tead sa seda jahh, vaid teie, poisid olite minu sõbrad koos ülejäänud 1D fännidega, koos ülejäänud directioner'idega. Nemad olid minu ainukesed sõbrad, kes mind tõeliselt mõistsid. Meie, kõik miljonid tüdrukud ootame teiega kohtumist. Et saaks kas või tunnikese olla koos teiega. Olla kas või minut teiega. Mis siis, et te meile ei vasta, aga me teame ise südamest, et mida te võiksite meile vastata. Jahh, teil on seda imelik kuulata. Mingi fänn tuleb siia inisema, aga sorry, mina rääkisin, mida meie tunneme. Meie tunneme veidi valu, et sina Louis saad isaks. See on valus, sest me kõik armastame sind kogu oma hingega. See, et Liam ja Soph on koos on meie jaoks piir. Nad on koos armsad. Jahh, sa ootad issiks saamise rolli väga. Usu, see ei meeldiks sulle. Okei midaiganes ma teile ikka jahun te niikuinii meist aru ju tegelikult ei saaks. Lots of love, nägemist." Marssisin vihaga köögis välja voodisse, kus pidin magama.
"Lucia?" Tuli Niall oma voodisse. "Mida sa kogu selle all mõtlesid?" Küsis arglikult. "Seda, mida meie, direcionerid tegelikult tunneme." Vastasin. "Räägi siis mulle ka" naertas ta mulle. "Me tweedime teile pea igapäev, aga te ei tee sellest välja, kuna te pole eriti seal. Väga paljud sooviks, et te vastaks. Okei ma saan aru, mida teie ka tunnete. See selleks. Nii, tüdrukud. Ma kujutan ette, kuidas Louis'i fännibaas langeb, kuidas Larry Stylson'i shipper'ite südamed järjest lõhkevd ja seda seepärast, et neil on valus Harry pärast. Nad vihkavad seda eite, kes saab Louis'iga lapse. Mul on tüdrukust kahju, aga siiski ta oleks võinud enne vaadata mida ta teeb." Rääkisin talle. Isegi pisarad tahtsid välja tulla, sest ka mul on vastikult valus tõesti, et Louis saab isaks. See rikub kogu One Direction'i elu. Minuarust. "Oehh, kullake, ära nuta" kallistas Niall mind. "Ma lihtsalt vajan praegu Little Things'i ja Niall Horan'it, muud ma ei vaja." Nutsin. Ma ei pannud isegi tähele, mida ma suust välja ajasin.
Niall suudles mind. See oli ootamatu, kuidas ta.. Nii kiiresti kõike tegi. Niall lahkus. Oo ei, ma pole vist hea suudleja. Sa rikkusid kõik ära, Lucia. Oota, ta tuleb tagasi ja veel koos kitarriga. Ohh, olen alati unistanud sellest, et Niall James Horan isiklikult mulle mängiks. "Istu siia" patsutas ta oma kätt tema kõrval. Liikusin tema poole. Ta hakkas Little Things'i mängima. Asetasin oma pea ta õlale ja lasin pisaratel tulla. Põhjusel, et Louis teeb tõesti mulle ja teitele haiget.
"Lucia?" Küsis Niall laulu lõpus. "Mitte praegu, lase pisaratel voolata, Louis teeb haiget" peitsin oma näo Niall'i õla sisse. Ta pani kitarri kõrvale ja kallistas mind kõvasti. "Niall James Horan, ma olen sind alati armastanud, sa olid minu esimene poiss, kellesse ma tõeliselt armusin. Sina olid minu esimene crush. Sina olid ja oled minu kõik. Mis sest, et see kõik ei saaks kunagi meie vahel olla ega tulla, sest sa pead vaba olema ja-" nutsin. "Ja?" Küsis ta. "Ja ma ei oska enam midagi öelda. Niall, sina oled mu kõik. Ilma sinuta oleks mu elu hull teismelise elu, kes joob, suitsetab, tõmbab narkot, mul võiks juba ju vabalt olla ka laps, sest ma juba elan sellises kohas, et lihtsalt juhtub nagu Louis'il "juhtus" aga ei, mina pole selline tänu sulle, tänu 1D'le. Tänu teile on kõik halb selja taga ja directioner'ide eesmärk on teiega saada kokku, mitte juua kuskil joodikuaugus." Rääkisin, kuidas nad on paljusi sellest tagasi hoidnud. Sest tegelikult on ka. "One Direction on elupäästja" naeratasin. "Sa oled selle pisikese ajaga mulle nii kalliks saanud. Aga nüüd on aeg minna magama, sest kell on lihtsalt seal maal, et homme on konsert ja ma pean välja puhkama" naeratas Niall. "Kus tualett on?" Küsisin. Niall suunas näpu tualetti poole. "Aitähh" naertasin. Niall saatis õhumusi.
*Vannitoas*
On see uni, või on see tõesti reaalsus, aga Niall Horan on minusse armunud? Minusse? Lihtsasse fännajasse. Kui armas. Mõtlesin. Panin endale tuduriided selga, pesin hambad ning olin valmis voodisse pugema. Louis tuli mulle vastu. "Vaata, et siis pikaks ei lähe" naeris ta. "Hahaha, Louis. Ma pole sinu sugune, kes kukub sõpradega lapsi tegema" ütlesin solvunult ning kõndisin Niall'i tuppa.
"Kus sa nii kaua oliid" tegi Niall kurba nägu. "Vahetasin riided, pesin hambad ja põrkasin Tomlinson'iga kokku" ütlesin haigelt naljakalt Tomlinson. Niall hakkas naerma aga kohe lõpetas. "Mida siis?" Küsis ta. "No, et me mingeid lapsi ei kukus tegema. Ma vastasin, et ma sinusugune pole kes hakkab kohe lapsi tegema. Ja ma olen tema peale solvunud... Vägaaa" ütlesin. "Oehh, kõik on korras" kallistas ta mind. "Mul on lihtsalt Styles'ist väga väga kahjuu" ütlesin teda vasu kallistades. "Lähen soovin talle head ööd. Ma ei saa" ütlesin. "Okei" vastas ta kurvalt. "Ma tulen kohe, nunnukas" naertasin. "Jess" tegi ta jess-nägu.
Liikusin Harry toa poole. "Tere Harold" ütlesin sisse astudes. "Oi tere Lucia, mis sa siia kaotasid?" Üritas ta "ülirõõmsat" nägu teha, minuga see ei lähe läbi, Styles. "Ma tean, Harry, et sul on raske Tomlinson'i pärast." Rääkisin. "Kuidas sa-" ehmus Harry. "Harry'kene. Ma tean ja tunnen teid läbi ja lõhki viis aastat. Ma tean lihtsalt kõike. Ole rahulik, ma pole latataara, kes nüüd läheb kekkama kõigile, et sa Tomlinson'i armastad. Kõikidel Larry shipperitel on praegu sama valus. Ja ära muretse keegi ei saa teada, et sa teda armastad. Luban sulle, okei?" Ta noogutas ja lihtsalt vahtis mind su ammuli terve jutluse aja. "Ära lõuga ära kaota. Head ööd sulle" kallistasin teda. "Sullegi" vastas ta ning ma lahkusin
"Hei Horan, olen tagasi" tulin hea tujuga meie tuppa. "Jess, nüüd tuttu, hommikul räägid" naertas ta. Noogutasin. Läksin voodi ja Niall võttis mu kohe kaissu. Best feeling ever. Isegi siis, kui me oleme sõbrad. Keegi avas me toa ukse. "Head ööd kullakesed" ütles isa. "Sulle ka issi" vastasin ja uinusin. Ausalt, ma ehmatasin täiega oma isa pärast, aga Niall'i kätevahel on kuidagi turvaline ja siin on super hea uinuda
*Hommik*
......................
Tervist tervist tervist. Kuidas meeldis? Loodan, et meeldis ikka :D Lucia ja Niall, mis see siis olema peaaaks :D Louis on Lucia jaoks paraja jamaga kokku saanud ning see Lucia'le ei meeldi, ei tea mis siin saama nende vahel vee hakkab..... Parimat, Liz x
YOU ARE READING
I have everything but I don't have you
FanfictionLugu räägib Lucia Aliciast, kes on üks hullunud One Directioni fänn. Kes nutab, kui vaatab nende kurba videot. Kes naerab, kui poisid teevad nalja. Kellel on tuba postreid täis tapeedi asemel. Kellel on isegi One Directioni voodi pesu ning peaaegu k...