Sus este Alex.
Ma trezesc buimaca si ma uit la ceas 7:20,trebuie sa ma pregatesc pentru scoala. Ma duc la dulap si scot un tricou mai larg negru si pantaloni albi. Intru la baie si imi fac un dus rapid. Ies din baie ma imbrac imi pieptan parul meu lung si saten apoi,imi i.au geanta si telefonul si cobor jos.
Ahh....scuze nu ma.m prezentat ma numesc Nicole Damon , am 15 anisori si locuiesc cu parinti mei in New York, am parul saten si ochi caprui deschis ,o culoare mai speciala.
Jos sunt Emilly Damon(mama) si Ethan Damon( tata). Amandoi sunt avocati si nu prea stau pe acasa asa ca eu stau cu bona mea Mary.
Eu: Hei parinti!..Asa sunt eu mai nebuna nu ma bagati in seama.
Mama:Sunt in bucatarie scumpo..Mama este o femeie frumoasa la fel ca si mine,are parul lung saten si ochi caprui,arata destul de bine pentru varsta ei.
Eu:Tata unde este?..o intreb si o sarut pe obraz.
Tata:Sunt aici princes...Tata e un barbat inalt cu par scurt negru si ochi caprui, e bine facut ,daca il vezi nu ii dai nici 30 de ani.
Eu:Tati ce ai la spate?...Il intreb eu nerabdatoare.
Tata:Noul tau telefon....
Eu:Aaaaa...Tati multumesc dar nu e ziua mea.....
Tata:Stiu dar consideral ca pe un multumesc ca esti fetita mea... Sigur imi ascund ceva.
Eu:Ooo tati mereu voi fi fetita ta....Eu trebuie sa merg la scoala nu vreau sa intarzi la ultima mea zi din clasa a 9 a.
Tata:Ok scumpo...Te duc eu?
Eu:Nu voi merge cu Alex...Pa
Mama:Pa scumpo.Am iesit din casa si afara ma astepta Alex prietenul meu cel mai bun.
Eu:Hei Alex! Il salut eu ganditoare. Alex are 16 ani ,parul blond si ochi albastri. Este chiar frumos.
Alex:Hei Nicole.....Te simti bine?
Eu:Alex eu cred ca parinti mei imi ascund ceva...
Alex:De ce ai crede asta Nico?
Eu:Pai atunci cand imi ascund ceva imi fac cadouri ca sa nu fiu suparat pe ei si baga replici dalea cu" nu conteaza daca este ziua ta ,consideral ca pe un multumesc ca esti fica mea"
Alex:Inteleg acum...
Eu:Alex?....
Alex:Da ?
Eu:Am o presimtire ca nu o sa te mai vad......
Alex:Ce vrei sa spui cu asta?...
Eu:Poate o sa ne mutam...Alex imi e frica nu vreau sa te pierd si pe tine...Te iubesc prea mult ca sa se intample asa ceva....Am inceput sa plang si el mi.a luat fata intre mainile sale si ma sarutat pe frunte.
Alex:Uite pitic si eu te iubesc dar de ce nu astepti pana iti vor spune ei despre ce este vorba?
Eu:Ok....Mereu ma faci sa ma linistesc si imi esti aproape si iti multumesc pentru asta.. Te iubesc Alex!
Alex: Si eu pitic! Apoi ma sarutat dulce si apasat.
La scoala.Toti se uitatu ciudat la noi deoarece acum eram impreuna si ne tine.am de mana. Imi place ca si Alex simte ce simt eu pentru el. Vreu sa imi petrec cat mai mult timp cu el.
Darcy:Hei porumbeilor! ..Am uitat sa va spun despre Darcy si ea este prietena cu noi. Este nebuna la fel ca mine ,parul blond si ochi caprui stiu o combinatie ciudata, 15 anisori si este inebunita dupa o trupa parca One Treection nu am fost atenta, oricum mie nu imi pasa.
Eu:Hei Darcy ce faci?.....
Darcy:Pai am o veste super tare.....
Te rog nu spune concert ...Te rog nu spune concert.
Alex:Esti insarcinata!.....Ce minte mai are si Alex.
Darcy:Nu doamne fereste.....Am trei bilete la concertul celor de la One Direction..... Normal ca asta era daca e asa de fericita.
Eu:Wow deaba astept sa ii ascult pe One Treection(nota de sarcasm).
Darcy:Nu ii cheama asa este One Direction...
Eu:Uite esti prietena mea si tin la tine dar chiar nu imi pasa. Adica sunt sanse de 1 la 1000 sa te intalnesti cu Zack sau cum il cheama.
Darcy:Off cum sa te fac sa le ti minte numele...Deci este Zayn ,Louis,Harry,Liam si Niall.
Eu:Da oricum nu imi pasa doar sti ca nu imi place de fitosi aia.
Darcy:Dar veniti macar pentru mine?Face fetisoara aia de catelus ploat nu pot sa ii rezist.
Eu:Ai nororc ca esti prietena mea si te iubesc deci merg...Am cedat eu.
Darcy: Multumesc...Multumesc de aia te iubesc.
Alex:Si cand este concertul ala ?
Darcy:Diseara la 20:00.
Eu:Ok ne intalnim la mine.Orele au trecut repede.Am ajuns acasa mi.am facut temele si mi.am pregatit tinuta pentru diseara. Am ales o rochita alba din dantela cu spatele gol.
Am facut un dus scurt ma.m imbracat ,mi.am indreptat parul si pentru machiaj am optat dor la putin rimel si un ruj rosu. Ma.m dat cu parfum am luat platformele mele negre si am coborat.
Jos ma astepta............_________________________________________
Hei puisori primul capitol din "Menajera pentru One Direction ",
sper sa va placa.