Eram in camera mea, presand o punga cu gheata de obrazul lui Niall. Stiu ca poate sa faca asta singur, pentr numele lui Dumnezeu dar mi-am dat seama ca ii datorez asta, considerand ca daca i-as fi spus lui Harry sa nu vina in magazin fata lui Niall nu ar fi fost total lovita. Ma simt prost pentru Mary Kall, a trebuit sa sune politia doar ca sa il faca pe Harry sa plece, chiar daca a refuza sa ma lase cu Niall. Daca nu si-a dat seama EL e cel care a dat cu pumnul. Nu imi pasa daca are probleme cu nervii sau daca Niall l-a enervat, nu a fost necesar sa faca asta.
"Te mai doare?" am intrebat. Si-a scuturat capul in semn ca nu dar cand am apasat mai tare gheata, a tresarit.
"Nu ar fi trebuit sa ii spun toate lucrurile alea, am fost doar suparat." Niall murmura in timp ce ma uitam in jos la el, capul lui aflandu-se in poala mea.
"Nu, cu siguranta nu ar fi trebuit. Dar ma bucur ca nu ai lovit si tu inapoi, ar fi fost mult mai rau."
"Stiu, sa intamplat inainte." Niall a ras. Ochii mei erau mari indreptati catre el iar curiozitatea se juca in capul meu.
Deodata, nu m-am putut abtine. "Cine e Julia, Niall?" am intrebat, muscandu-mi buza. Niall a respirat greu, inchizandu-si ochii. Am stat in liniste cateva momente pana cand Niall se ridica.
"Julia a fost iubita lui Harry, acum un an."a soptit.
"Si...?" am incercat sa aflu mai multe.
"E moarta."
Oh.
Acum ma simt inutita, ca o persoana care merita dispret pentru ca am indraznit sa intreb. Niall a vazut asta in ochii mei "O iubeam, Charlie. Doamne, am iubit-o asa de mult." Lacrimile incepeau sa se inghesuie la colutirile ochilor lui. Vreau sa stiu totul, vreu sa il alin dar imi pastrez intrebarile pentru mine si imi aplec capul pe umarul lui Niall.
"Charlotte e un nume dragut." Niall schimba subiectul dupa un minut de tacere. Ochii mei se strang putin in timp ce spunea asta, si intr-un final am realizat ca el stia.
"Nu te poti ascunde mereu, Charlie." Niall a murmurat, cuvintele lu adancindu-se in pielea mea, incat am presat gheata mai tare de obrazul lui.
"Pot incerca."
Niall zambeste si da usor din cap, miscandu-si mainile catre abdomenul meu gandilandu-ma "As fi facut la fel." A spus cand ochii lui cristalini i-a inatlnit pe ai mei.
"Am doar o intrebare" a spus incet. Imediat am inceput sa ma ingrijorez cu ce ar putea fi aceasta intrebare. Cumva stiu ... stiu ca intrebarea asta ma v-a face sa trantesc lampa de perete dar dupa ce s-a intamplat in dimineata asta, i-am dat din cap lui Niall sa spuna, pregatindu-mi raspunsul.
"Cum ai fugit?" a soptit si am simtit cum inima mi se face gheata.
Nu pot.
CITEȘTI
Stuck in the past. [H.S. fanfiction]
FanfictionCand secrete care le ti cele mai bine ascunse sunt chiar cheia pentru sigurnta ta, nu face niciodata gresala de a avea incredere in cineva. Dar ce se intampla cand cineva e mai bun decat tine la jocul minciunilo? Ce se intampla cand te prinde atat...