M-am trezit dimineata cu un ciocanit in usa.
"Cine este ?" am murmurat. Nimeni nu a raspuns, dar ciocanitul a continuat. Brusc m-am pus in sezut si am dat patura la o parte.
El m-a gasit. Este in viata.
M-am ridicat repejor si m-am dus catre dulap. Am luat bata de baseball in mana, fiind gata sa lovesc. Mi-am oprit respiratia.
" Am spus cine este." Nici-un raspuns. M-am apropiat de clanta usii si chiar imi puteam auzi bataile inimii in urechi. Usor, am pasit catre usa. Am atins clanta in timp ce strangeam bata, gata sa lovesc. Chiar cand am vrut sa deschid, usa s-a deschis singura. Am inchis ochii si am fluturat bata prin aer.
" Ce...dracu" o voce ragusita a murmurat in timp ce a cazut pe jos.
" Harry?" Aprope am tipat. Nu stiu cum e sa fi lovit intre picioare dar am lovit tare. Am crezut ca este...el.
" Ai vre-un motiv." Harry respira in timp ce se ridica.
" O Doamne. Ai nevoie de gheata ?" am spus, simtindu-ma prost dar incercand sa imi ascund un ranjet.
" Nu o sa cobori imbracata asa." A soptit, stand in picioare. M-am uitat in jos la tricoul meu larg si pantalonii scurti.
" Rahat !" am spus tare incercand sa ma acopar cu patura.
" Ce dracu cauti aici?" Am tipat in timp ce ochii lui s-au asezat usor pe mine.
" Am vrut sa ma asigur ca ai ajuns acasa asera, m-am uitat dupa tine la petrecerea de dupa dar tu nu erai acolo."
Oh.
"Da, normal. Esti un foarte bun mincinos Harry." am murmurat. El a ras, miscandu-si capul.
"Cum ai intrat?" l-am intrebat cand el incerca sa stea.
" Ei bine, dupa ce am batut de un milion de ori, m-am uitat sub pres si voila, o cheie." A spus, dandu-mi o cheie aurie.
"Ok. Ei bine sunt aici, multumesc ca m-ai trezit, tampitule. Acum poti pleca?"
" Nu, vreau o cafea." el a ranjit.
" Nu e treaba mea decat dupa 2 ore. Niall lucreaza acum, sunt sigura ca iti poate da ceva." Am spus, ridicandu-mi sprancenele. M-am uitat la ochii intunecati ai lui Harry. Woah.
" Atunci voi astepta doua ore." A spus. Mi-am deschis gura, foarte frustrata. El arata ca si cum a lucrat.
" Nu. Iesi afara." Am spus nervoasa.
" Fa-ma. Oh, dar asta ar insemna sa te ridici?" el ranjeste, cele doua gropite ale lui iesindu-i imediat. Am oftat si mi-am pus plapuma pe fata.
" Se zice ca vi la Marson." A spus el dupa cateva minute de liniste.
" Nu m-am decis. Sunt cateva mai mari chestii care ma opresc." M-am uitat la ochii lui si si-a lins usor buzele. Opreste-te.
" Harry, sunt serioasa. Pleaca. Acum. Sau voi chema politia."
" Bine, bine." S-a inaltat ridicandu-si bratele pentru a se intinde. Puloverul lui larg s-a ridicat si am observat o data tatuata la soldul sau stang. M-am uitat in alta parte repede.
" Voi astepta." A ranjit, facandu-mi cu ochiul si apoi mergand spre usa. Am lasat sa imi iasa o respiratie de usurare si mi-am pus fata in palmele mele.
Dupa cateva minute si doua tigari am intrat pe la usa din spate pentru a nu da din nou de el. De ce nu poate pur si simplu sa dispara?
Chiar nu am nevoie de un alt tip care sa ma sperie. Nu am nevoie sa ma pietrifice. Sunt in Londra, sr fi trebuit sa fiu in siguranta.
Mary mi-a spus sa ma duc la o biblioteca, la cateva blocuri departatre. Cand am ajuns, am simtit mirosul cartilor si m-am relaxat. M-am asezat pe un scaun iar in fata mea era un calculator. Mi-am odihnit capul langa tastatura. Doua minute mai tarziu, o doamna m-a batut usor pe umar.
" Regulamentul spune ca daca stai aici trebuie sa folosesti calculatorul." Femeia a spus, avand un accent specific.
" Scuze." Am spus, impingand tastatura mai aprope de mine, intrand pe internet. Mi-a venit o idee in cap fara sa o gandesc a doua oara. Am deschis Google si mi-am tastat propriul meu nume.
Tot ce am tastat a fost " Charlie Parker" si am vazut o multime de articole vechi...dar si noi.
" Fata Charlotte Parker in varsta de 19 ani este data disparuta. Fata a fost vazuta ultima oara pe 20 august 2013" am citit. Azi e 24 august. Ochii mei sunt blocati pe ecran, neputand sa ii misc.
" Charlie care vine de la Charlotte a fost rapita, cu sora ei Ellie Parker cand aveau doar 9 ani de catre Gary Longsmith. Longsmith le-a tinut pe cele doua gemene identice inchise pentru doua saptamani. Charlie a fost gasita goala in padurea Passentia din Portland, Oregon in timpul unei furtuni. Cateva mile departare au fost gasite trupurile lui Gary Longsmith dar si a surorii, Ellie Parker. Ellie Parker era deja moarta in timp ce Gary Longsmith a fost injunghiat, fiind dus la spital, mai tarziu murind." Lacrimile s-au asezat pe fata mea dar refuz sa inchid articolul.
" Charlie Parker nu isi mai aminteste ce s-a intamplat deoarece a fost drogata de Longsmith." Dar imi amintesc mai mult decat stiu ei.
" Parintii ei cred ca iar a fost rapita deoarece ferestra a fost gasita deschisa iar lucrurile personale precum telefon sau lptop au ramas acolo."
Ecranul arata o lista cu fotografii cu mine, numere de telefon, si in final o poza cu mine si Ellie cand eram mici. Apoi am inchis calculatorul.
Nu pot sa mai fiu Charlie Parker. Am luat decizia sa vin aici si sa nu ma mai intorc. M-am ridicat si mi-am facut drum catre iesire. Verificand ceasul, am realizat ca daca iau autobuzul pot ajunge la timp la Koffe Kall. Am luat o decizie.
O sa ma duc la Academia Marson din Londra.
CITEȘTI
Stuck in the past. [H.S. fanfiction]
FanfictionCand secrete care le ti cele mai bine ascunse sunt chiar cheia pentru sigurnta ta, nu face niciodata gresala de a avea incredere in cineva. Dar ce se intampla cand cineva e mai bun decat tine la jocul minciunilo? Ce se intampla cand te prinde atat...