dewamı :d

36 2 1
                                    

Ben bunları düşünürken otobüsüm gelmişti.kartı basıp hemen binip boş bir yere oturdum,müzik ve kitabın güzel olacağını düşünerek kulaklığımın sesini yükselttim ve kitap okumaya başladım.

Birden kafamı sol tarafa çevirdiğimde çok tatlı bir çoçuk oturmuş telefonuyla uğraşıyordu yüzünü tam göremedm ama saçları uzun ve rampa yapmıştı çok tatlı görünüyordu .

Kalbim hızla inip kalkmaya başladı bakmak istiyordum ama kafa mı çeviremiyordum bakmak için çok çabaladım fakat olmuyor du.

Bi ara bana baktığını gördüm sonra kafasını cama çevirmişti. Çamdan bna bakıyor bunu fark edebiliyorum. Gelecegim yere geldiğimde kalkıp çantamı taktım döndüğümde adını bilmediğim ama tatlı çojuk ta indi .

Ben metroya inerken o da yukarıdan gitmişti ardına hiç bakmadan . İçimden arkadından gitmek geliyor ... ee ne bkliosun çocuk gidio koş . :) sen bi sus iç ses .d gittiiii :( bnde önüme dönüp yürümeye başladm ,metronun gelmesini bkliyorum neyseki geldi .

Vakit kaybetmeden bindim ve boş yerlerin birine oturdum tableti çıkarıp kitap okumaya başladım hem kitap okuyor,hem müzik dinliyordum... (yazarınız bunu yapıyor ve çok sewiyor:)

yanıma birinin oturduğunu fark ettim kafamı çevirip bakmak uerine camda ki yansımasına bakmayı tercih ettim . Çok fazla yakışıklıydı altında kapri üzerinde t .şhirtüyle büyüleyici görünüyordu . Uzun süre camdan izledim onu o da kafasını çevirmiş bni izliyor.birden titremeye başladım kalbim küt küt atıyor otobüsteki çojuktan daha yakışıklı bu tanışmak için nelerimi vermezdim :D

aklıma aniden bir fikir geldi tabletin ektanını kapadım ve hafif yana doğruttum yanımdaki meteorun yüzünü görüyorum o da dönüp tabletin ekranına bakınca gözlerimiz buluştu kalbim şiddetle bağırıyor resmen sanki çıkacakmış gibi noluyo ya aşık falan olmadım demi..

+ hoşlantıdır o hoşlantı daha adını bile bilmiyosun
-ama gözleri ne kadar da güzelll.
+ Aşık fln olmadın demii gızz :)
-bilmiyorum iç ses sanırım .dd

bu yolculuğun hiç bitmemesini isterdim herkez insin bir tek biz kalalım uyumuş gibi yapıp başımı omzuna koysam ne olurdu sonsuz bir yol olsa hiç sıkılmazdım onun yanında
+ bi anda ne kadar değiştin kızım noluyooosss.....

-kes sesini iç ses herşeye burnnu sokma.

Ama geldik işte bitti yol sırf onun için son durağa kadar bekledim acaba o da bni mi beklemişdi yok cnm niye bekledin çocuk. Durduk bn de ayağa kalktım üzerimi çekiştirerek düzelttim o arada yanımda kide kalkmıştı kapının yanına yaklaşmış öylece beni süzüyodu ayaklarımdan başlayıp yukarı doğru çıktğında bakışlarımız birleşti sanki bi ara tebessüm etti bn de onu süzüyordum çok yakışıklı gerçekten indi ...

ama bn hep sürsün istiyorum nie indin ki .ben de indim ve yollarımız ayrıldı bi daha ğöremicem o tatlı gözleri o masum yüzü.elveda metrodaki tatlı çocuk belki göremicem sni ama hep aklımdasın...

METRODAKİ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin