Bora"Baba!"
Kaan"Bengü!"Bora,Kaan ve Müjgan şok olmuş durumdalardı.Karşılarında Su'yun annesi Bengü ve Kaan ile Borayı yıllar önce bırakıp giden babaları duruyordu.
Müjgan"Tahsin ne işin var burada?Hangi yüzle bizim karşımıza çıkıyorsun?"
Tahsin"Müjgan beni dinle.Mecburdum sizi bırakmaya.Polis peşimdeydi.Her yerde beni arıyorlardı.Bende kaçmak zorundaydım.Çocuklarımın babalarını suçlu biri olarak bilmelerini istemedim.Benim onları bırakıp kaçtığımı düşünmelerinin onlar için daha kolay olacağını düşündüm."
Bora"Ama yanlış düşünmüşsün.Biz her gün senin yokluğunu daha çok hissettik.Küçükken okulun son günlerinde herkes karne almaya anne ve babasıyla gelirdi.Bizim yanımızda sadece annemiz olurdu.Parkta babasıyla birlikte bisiklet süren çocuklar olurdu.Onları salıncakta sallayan,onlarla birlikte top oynayan,kumdan kale yapan,uçurtma uçuran...İşte en çok o zaman hissederdik yokluğunu.İşte o zaman neden onlar kadar şanslı olmadığımızı düşünürdük.Ama alıştık be baba .Büyüdükçe her şeye alıştık.Düştüğümüzde kalkmasını da bildik ,birbirimizi kaldırmasını da.
Kimse Bora'dan böyle duygu dolu bir konuşma beklemiyordu.Herkes duygulanmıştı.Didem ise Cüneyti de alıp gitmesi gerektiğini anlamıştı.Aile hayatına karışmak olmazdı.Didem"Biz gidelim artık .Sizin konuşacaklarınız vardır.Değil mi Cüneyt?"
Cüneyt"Üfff.Biraz daha kalsaaak."
Didem"Cüneeeytt!"
Cüneyt"Ufff.İyi tamam."
Kaan"Didem.Ararım ben seni."
Didem"Tamam."
Cüneyt ve Didem gittiğinde artık başbaşa kalmışlardı.
Bengü"Oo.Kaan Bey bakıyorum da hemen kendinize birilerini bulmuşsunuz.Bu ne hız."
Kaan"Bengü bu seni hiç ilgilendirmez."
Bengü"Beni ilgilendirmez öyle mi?Benim kızımın cici annesi mi beni ilgilendirmez?Ben gelmeseydim kızımı cici annesine mi emanet edecektin?"
Kaan"Kızın olduğu şimdi mi aklına geldi?Ya sen kızını bırakıp gittin.Hem de benim bu kıza bakabilecek durumum olup olmadığını bilmeden.Sen hiç düşündün mü bu adamın eti ne budu ne diye?Sen kızına böyle mi annelik yapıyorsun?"
Müjgan"Ayy yeter!!!Burda böyle kedi köpek gibi didişip duracakmısınız.Çocuğu da korkuttunuz.Hadi yeter bugünlük bu kadar travma.Bengü sende git ve bir daha da gözümüze gözükme.Anneliğin şimdi mi aklına geldi?"
Bengü"Ama açıklayabilirim."
Müjgan "Hiç bir şey açıklama.Tahsin sen de git ve bir daha da gözümüze gözükme.Seninde babalığın şimdi mi aklına geldi.Anne veya baba çocuğuna zor zamanında da sahip çıkmaktır.Siz ikinizde bunu başaramadınız.Bu yüzden ikinize de ihtiyacımız yok."
Bengü"Öff!!!Yeter ama artık.Geldiğimizden beri konuşturmadınız.Sürekli aşağıladınız.Bırakın biraz da ben konuşayım.Benim de kendime göre gerekçelerim var.Bu gerekçeler olmasa kızımı niye bırakayım.Hangi anne bunu ister ..."
Kaan"Sen istersin senden herşey beklenir.Sen kızını bırakıp gidecek kadar bencil bir insansın.
Bengü"Bak hâla konuşmama izin vermiyorsun."
Bora"Kaan sus bakalım ne diyecekmiş çakma anne."
Bengü"Su'ya bakabilecek param yoktu.Onun maddi ihtiyaçlarını karşılayamazdım."
Kaan"Sanki benim bakabilecek durumum vardı.Kafeden aldığım maaşla zar zor kendime bakabiliyordum.Sonra Su'yu da bana bırakınca ne yapacağımı şaşırdım.Bez alamadığımız ,mama alamadığımız zamanlar oldu.Markete veresiye yazdırmaktan artık o da vermez oldu.Girmediğim yol kalmadı suya bakabilmek için."