Her ne kadar ayrılmış da olsalar Bengü hala Kaanı unutamamıştı.Onu hala seviyordu.Geri döndüğünde Didemi görünce gözünü kin bürümüştü.Daha ilk gördüğünde onun Duba Didem olduğunu anlamıştı.Kaan,Bengüye Didemden çok bahsetmişti.Onunla ilgili olan anılarından bahsederdi.Bengü Kaanın anlattıklarından Didemin ortaokulda Kaanı sevdiğini anlamıştı.Ama Kaanın Didemin ona karşı beslediği duygulardan haberi yoktu.Kaan,Didemi hep arkadaşı Duba Didem olarak görmüştü.Bengü bunu anladığında kıskanmasına neden olacak birşeyin olmadığını görmüştü.İçi rahatlamıştı.Yine de Kaanın ortaokul yıllığına bakmaktan kendini alıkoyamamıştı.Şimdiki Didem ise Kaanın ortaokul yıllığındaki Didemden farklıydı.Şimdiki Didem daha zayıf ve çok daha güzeldi.Ama Bengü tanımıştı ve şimdi ona karşı nefret besliyordu.Kaan şimdi Bengüyü unutmuştu ve Didemi seviyordu.Belki de evlenebilirlerdi.Bu ihtimal bile Bengüyü delirtiyordu.Hemen buna engel olmak için Kaanın evine gitmeye karar verdi.Hem Kaanın evine gitmek için bir nedeni de vardı.Su'yu görmeye gelmiş gibi davranacaktı.Aslında Su'yu almayı düşünmüyordu.Çünkü kızına bakamayacağını biliyordu.Babasının yanında kalması daha mantıklıydı.Orada babannesi ona çok iyi bakıyordu.Su'yu almaya geleceğini söylemesi ise Kaanın ilgisiz bir anne olduğunu düşünmesini istememesindendi.Bütün bunları düşünürken artık acele edip Kaanın evine gitmesi gerektiğini anladı.Bir an önce planını harekete geçirmek için sabırsızlanıyordu.
******************************
Sabahtan beri kafeye olan ilgi yoğundu.Müşteriler yavaş yavaş azalmaya başladığında Kaan yorgunluktan tükenmişti.Tam oturduğu sırada Cüneyt yine ani bir girişle 'Kaan!' diye bağırarak içeri girdi.Hayri Bey Cüneytin girişinden yine korkmuştu ve 'T-Tahsin" diyerek tezgahın altına saklandı.
Kaan"Cüneyt bir kerede şu kapıdan normal bir şekilde girsen ne olur?"
Cüneyt"Kaan ne oldu bir bilsen."
Kaan"Yine ne oldu Cüneyt?"
Cüneyt"Ben tam işe giderken Didem sizin kapıdan kucağında Su'yla birlikte ağlayarak çıktı.Ben de merak ettim zile bastım kapıyı Bengü açtı."
Kaan"Ne!Nasıl olur bu ya!!!Bengünün bizim evde ne işi var?Cüneyt al bu önlüğü benim yerime ben gelene kadar bak.Tamam mı?"
Cüneyt"Kaan!Dur bekle.Ben kime konuşuyorum ya.Hiç Cüneytin acaba bir işi mi var diye soran yok.Haber veriyoruz borçlu çıkıyoruz."
Kaan eve gittiğinde Bengü hala evdeydi.
Kaan"Bengü senin burada ne işin var ve Didem neden ağlayarak çıktı?"
Bengü"Ben buraya kızım Su'yu görmek için geldim ve Didemin neden ağladığı konusuna gelirsek Didem Hanıma gerçeklerle yüzleşmek zor geldi."
Kaan"Neyden bahsediyorsun sen?Açık açık konuşsana!!!"
Bengü"Git sevgiline sor."
Kaan"Bengü çabuk çık evimden!Anladınmı çabuk çık!!"
Bengü"Ben çıkıyorum sen de sevgiline koş hemen.Yazık kızcağız ağlıyor.Senin için zaten benim dışımdaki herkes önemli.Ben ağladığımda benimle bu kadar ilgilenmiyordun.Neyse hadi bana müsaade."
Kaan Bengü gittikten sonra Didemi aradı ama açmadı.Kim bilir Bengü yılanı ne yalanlar uydurmuştu.Bu sırada Cüneyt aradı.
-Alo Kaan neredesin sen ya!Babam kafeye geldi kendi işinin başında kendi dursun dedi.Zorla beni götürüyor.
-Off ya herşey bir anda benim başıma gelmek zorunda mı?Tamam Cüneyt sen git ben bir şekilde halledeceğim.
-İyi tamam kapatıyorum..