Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir yerdeydim. Kolumda bir sızı hissettiğimde direk baktım. Serum takılıydı. En son Oğuzhanların kavgasını hatırlıyodum. Evet sonrada Tuananın çığlığı. Ve şuan burdayım. Herzamanki gibi astım krizim tutmuştu. Ahh nasıl unuturum ilacım bitmişti benim. Alıcaktımda işte... Neyse olan oldu artık yanıma baktığımda Tuana yatağın hemen yanımdaki sandalyede iki büklüm oturuyodu. Berkay Ozi Derya Esrada kanepede oturuyodu. Kaç saattir uyuyorum acaba diye düşünürken ne kadar susadığımı hissettim. "Tuana biraz su verirmisin ? " "Canım uyandın mı ? Nasıl hissediyosun kendini ? Ağrın falan var mı ? Bişey istiyo musun ?" "Yavrum bi sus. İyiyim. Sadece biraz su istiyorum. " "Ay yine çok konuştum demi. Neyse suyunu veriyim ben senin. " bu kızı susturmak mümkün değil ya. Biraz daha geç doğsaymış resmen çeneden ibaret doğucakmış. Oğuzhanlarda hala uyanmadı nasıl yoruldularsa artık. Tuana suyumu içittirdi. Suratında tuhaf bi ifade vardı bu ifadeyi çok iyi tanıyorum. "Yine ne piçlik yapıcaksın Tuana ?" "Nasılda tanıyo kardeşini ya. Merak etme kuzum çok büyük bi şey yapmıcam. Uyandırma servisi olarak düşün sadece. " dedikten sonra bardağa biraz daha su doldurdu ve erkeklerin başından aşağı döktü. İkiside sessiz bi şekilde küfür edip Tuanaya baktı. Daha uyandığımın farkında değillerdi anlaşılan. Ben kahkahamı bastırmak için elimle ağzımı kapatıp olanları izliyodum. O sırada Deryayla Esrada uyanmışlardı. "Kızım bi büyü artık ya. Bi büyü. Ne geçti yani eline hayır bizi ıslattın iyi bok yedin. Kızları niye ıslatmıyon ? Garezin bize mi senin ????" " Yakışıklı sen hiç kız dayanışması diye bi şey duymadın heralde. Hem keyfimden uyandırdım sanki ya. İyilik yapıyosun yine suçlusun abi. Alçin uyandı demek için ıslatmıştım." Diye tiriplendi Tuana. Daha hiç kimse farketmemişti uyandığımı. Berkay hariç birden "Alçin " diye öyle bi bağırdıki ölüp tekrar dirildim. Sonrası malum hepsi birden bana döndüler ve soru yağmuruna tuttular mübarek. "Arkadaşlar arkadaşlar. İyiyim merak etmeyin. Hiç bir yerim ağrımıyo. Aynılarını Tuanada sordu zaten. Eğer çıkarsam daha iyi olucam" dedim ve derin bi nefes aldım. "Doktor birazdan gelir eğer oda iyisin derse çıkarız. " "Ya benim iyi olup olmadığımı ben mi daha iyi bilirim doktor mu ? O yüzden beni burdan çıkart Ozi. " dedim. Hayır yani gerçekten iyiydim zaten genelde oluyodu. Meraklanmaları normal biliyorum beni düşünüyolar ama iyiyim sonuçta. O sırada doktor geldi. "Nasıl hissediyosun alçin ?" "Çok iyiyim ve çıkmak istiyorum lütfen. " "Belli belli bende iyi gördüm seni. İşlemleri halledip çıkabilirsiniz. Hemşireye söylüyorum serumunuzu çıkarsınlar. Geçmiş olsun. Bu arada ilaçlarınızı aksatmayın lüften. Düzenli olarak kullanın. " diyip çıktı. Oğuzhan ve Berkay çıkış işlemlerini halletmek için çıktılar. Bir hemşirede gelip serumumu çıkarttı. Anasını satayım ağda etkisi yarattı resmen. Neyse sakinim. Sakinsin. Sakiniz. Ne diyom ben ya. Hastane kokusu serum falan kafaya yaptı bende heralde. "Ne düşünüyon kız öyle. " Deryanın sorusuyla kendime geldim. "Ha yok hiç bişey hadi ben giyineyimde biran önce çıkalım burdan. Bunaldım çok. " üçüde kafalarıyla onayladıktan sonra giyinip Oğuzhanları bekledik. Onlarda geldikten sonra çıktık. Meğersem bizim diğer tayfa dışardaymış. (Götüm kalktı). Diğer tayfada dediğim Mertle Ege işte sanki dışarda on kişi bekliyo. Neyse ben Mert Esra Berkayın arabasıyla diğerleride Ozinin arabasına bindiler. Eve doğru yol aldık.
~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Hatun
Teen FictionSert adamın sert hatunu olur. Adlı altında heyecan dolu hikaye.