Yeni arkadaş

9 0 0
                                    

27Temmuz 2015
Sevgili günlük,
Bugün berbat birgün. Annem beni zorla tiyatro kursuna yazdırdı! İnanabiliyor musun? Orası benim aksime kendine güvenen ve kendini seven insanlarla dolu. Ve eminim yine benim aksime ince uzun güzel kızlar vardır. Ben sivilceli kilolu ve tipsizim...Off! Ben şimdi ne yapacağım? Kurs yarın başlıyor, kesin rezil olacağım :(

28Temmuz 2015
Sevgili günlük,
Malesef yanılmadım, rezil oldum. Kurs hocamız Masal, "Yeni katılan arkadaşımıza Merhaba diyin. Beste bize kendini tanıtır mısın?". Beni sahneye çıkardı ve konuşmaya başladım "Ee ben şey, ben Beste. Ben ben 16 yaş-yaşındayım.Eeeee..." Sonra bir kız taklidimi yaptı "Ee ben şey ben ben şey eee şey ben" ve hayvan gibi güldü! Anlaşıldı bu kız kursun popisi. Yanında da iki kız var. O gıcık kızın adı Selin'miş. Yanındaki kızlardan tombul olan Buse,sıska olan Beyza'ymış. Sınıf bana güldü. Ama bir kişi hariç ne gülüyorsunuz ya diye bağırdı sınıfa. Keşke adını öğrenseydim. Öğretmen bana güldükleri için kızdı. Ve bana sahneden inebileceğimi söyledi. Birkaç gözyaşımla beraber utançla indim sahneden,bütün gün konuşmadım. Çıkışta anneme anlatırken farkettim bu kızlar giyimine falan da dikkat ediyor. Bana bakarak imalı bir şekilde "İnsanın kıyafetinin kalitesi kendi kalitesini temsil eder kızlar. HAHAAHAHAA!" dedi Selin. İnsanları ezmek hobisi midir nedir?! Neyse uykum geldi bu arada kendime not : Seni koruyan kızın adını öğren.

29Temmuz 2015
Sevgili günlük,
Bugün dünden daha iyiydi. Beni koruyan kızın adını öğrendim. Adı Esila.Ortak noktalarımız da var.Birbirimizi sevdik,sanırım yakın arkadaş olacağız.Biliyorsun tek arkadaşım sensin :( Bu arada Esila ile sözleştik.Yarın kurs çıkışı buluşacağız,birlikte kafeye gideceğiz.Birbirimizi daha yakından tanımak için.Umarım yarın güzel birgün olur...

30Temmuz 2015
Sevgili günlük,
Şuan kafedeyiz Esila'yla birlikte. Ortak noktalarımızın listesini yapacağız;
-En sevilen renk mavi
-En sevilen tatlı dondurma
-En sevilen şarkıcı Nil Karaibrahimgil (ve ikimizde soyadını yazmaya üşeniyoruz)
-En sevilen yemek makarna
-En sevilen çiçek papatya
-En sevilen hayvan civciv
-En sevilen meyve portakal
Bu böyle devam ediyor :D Ayrıca Esila bana bir öneride bulundu. Birlikte alışverişe çıkacağız ve kuaföre gideceğiz. Tabii annemden izin aldım ;)

Aynı gün AVM ve KUAFÖR'den sonra
Sevgili günlük,
Bana birsürü kıyafet aldık. Tabi Esila dayanamayıp kendine de aldı. Kuaförde şaçımın kırıklarını kestirdim çok güzel oldu :D Ve ona söz verdim kursa giderken hafif makyaj yapacağım.Kendime özen gösterirsem insanların da bana özen göstereceğini söyledi.

31Temmuz 2015
Sevgili günlük,
Bugün kendine özen gösterdiğin için midir nedir kurstakiler şok geçirdi. Özellikle Selin'in ağzı açık kaldı.Yine laf sokma çabaları.Bana bakarak "Kızlar biraz makyaj insanı güzelleştirmez HAHAHA!" dedi. Ben bu sefer susmadım "Bunu bildiğin için mi biraz makyajla yetinmeyip suratını boya kovasına sokuyorsun?" dedim. Ayy! ~Ayol ne garip bir his. Çok hoşuma gitti.Ben insanları kırmak istemem ama başkalarının laflarıyla da ezilmem artık.Ben bunu diyince sustu bişi diyemedi. Buse aptal aptal "HAHAOHOO! Galobo sono lof sokto!" dedi. Selin de sus anlamında bir bakış attı. Esila'ya bakıp güldüm o da bana göz kırptı. Esila ile birbirimize söz verdik işte buu!! YUPPİ!!!! "Sonsuza kadar dost olacağız." Artık yalnız değilim. Sanki kendimi daha çok sevdiğimi hissettim bir de Esila bir sivilce kremi önerdi ;P Bir kaç güne hiç sivilcem kalmayacakmış :D Sanki hayatım gitgide güzelleşiyor. Acaba bunun nedeni Esila mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin