EN SON YÜREKLER ÖLÜR| 5.BÖLÜM

715 14 4
                                    

Rüzgar Ekin ile boşandıktan sonra çocuklarının velayetini de alır ve kendine ayrı müstakil bahçeli bi ev tutar. Ekin depresyona girer. Kemalden, oğlundan ayrılmak istemez Ekin Rüzgar'! yalvarır,

"Beni oğlumdan ayırma bende kalsın, çocukların ikiside bir büyüsün" der ama Rüzgar,

"Asla kabul edemem, sağlıklı düşünemiyorsun saplantı haline getirdin yeter." diye sert bir çıkışma yapar. "Mahkemenin izin verdiği günlerde gelir görürsün çocuğunu, lütfen işi zorlaştırma Ekin." der.

Ekin, Rüzgar'a "Sen ne zaman bu kadar acımasız oldun? Benden bu kadar çok mu nefret ediyosun ?" diye bağırır Rüzgar'a, Rüzgar;

Ben senden, oğlumuzun adını Kemal koyduğun ve bana inanmadıgın gün vazgeçtim ve degiştim" diyerek yanıt verir.

Bunun üzerine, Ekin;

"Bu güne kadar içinde tutup, kin mi duydun? Bu yüzden mi benden, çocuklarından vazgeçtin!? Unutma ki oglumuza verdiğim Kemal ismi ile, hayattasın ve unutma ki sen Kemal'in kalbiyle yaşıyorsun ve yaşayacaksın. Bu kin ve nefret niye çocuğumuzun ismini Kemal koymasaydık bile gene gecmişi unutamazsın onun kalbi ile yaşıyorsun sen ayrıca benim o adam ile bir geçmişim ve bir çocuğum var. Sen bunları bilerek evlenmek istedin sevdin beni, yeter bilseydim hiç sevmezdim seni!" diye söylenir.

Bunun üzerine, Rüzgar'ın gözü döner ve Ekin'i evden kovar. Ekin'e bir daha Kemal'i göstermez. Ekin bunun üzerine tekrar velayet davası açar dava zaman aşımına uğrar. Ekin üzüntüden bitkin ve halsiz düşer. Alkole başlar, artık kendini kaybedercesine içmeye başlar. Derin'e annelik yapamayacak hale gelir.

Bunun üzerine Kemal'in ailesi, torunlarının velayetini alır. Kemal'den tek hatıra kalan oğlu, Derin'i de kaybeder. Boşluğa düşer psikolojik tedavi görür, kliniye yatar. Artık Ekin kendini kaybetmiş haldedir. Bunun üzerine intihara kalkışır.

EN SON YÜREKLER ÖLÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin