1. Bölüm

28 0 0
                                    

          Merhaba ben Ally. 16 yaşındayım. Annem ve babam ben 6 yaşındayken öldü. Teyzemle yaşıyorum. Hiç arkadaşım yok. İçime kapanık bir kızımdır.Bu yüzden kimse benle pek fazla konuşmak istemez.

Okulun ilk günüydü. Üstümde göbeği açık tişört altımda da yırtık şort vardı elimde de kitaplar. İçeri girdiğimde sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyordum. Sanki okula yeni gelmişim gibi. Her yaştan kişiler vardı. Neyse zil çaldı bir an önce sınıfımı bulmam gerekirdi. Baya büyük bir okuldu o yüzden sınıfımı bulmak biraz zordu. Sonunda bulmuştum. Herkes bana bakıyordu ama ben umursamıyordum.Yer bulmaya çalışıyordum. 1 tane boş bir sıra vardı ona oturdum. Yanımda bir tane kız vardı. Yeni gelmişti herhalde. Üzgün gibiydi kimseyle konuşmuyodu. 5 dakika onu izledim . "Selam" dedim. Cevap vermedi. Yine "Selam" dedim. Bana baktı, oda "Selam" dedi."Adın ne?" dedim." Allıson" dedi. "Benim adım da Ally" dedim.Gülümsedi. İçeri öğretmen girdi. Hepimiz ayağa kalktık. Öğretmen hemen "kitapları açın" dedi. Sessizce'ilk gün ders işlenir mi?' dedim. Öğretmen "Seni duyabiliyorum Ally" dedi. Herkes güldü. Ders bitti, zil çaldı. Herkes evine gidiyordu. Sonra Allıson'ı gördüm, yanına gittim. " Naber" dedim. "İyi"dedi." Ne oldu neden bu kadar üzgün görünüyorsun?" dedim." Üzgün değilim korkuyorum" dedi. "Neyden?" dedim." Onlardan" dedi. Biraz durdum "Onlar kim?" dedim. " Onlar" dedi.Arkaya bakıyordu. Bende baktım arkama. Hiçbir şey yoktu. Sonra bağırarak " KAÇ "dedi. Hemen koşarak uzaklaştı. Bende arkasından bağırdım. " HEY ALLISON DUR NE OLDU HEY DUR" dedim. Çoktan gitmişti. Hiçbir şey anlamamıştım. Allıson'ı bu kadar korkutacak ne vardı?

4 KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin