Hiçbir şey anlamadım. Düşünerek eve doğru gittim. Evimin yanında yeni taşınan bir aile vardı. O kadar da umrumda değildi. Bir kız vardı bana bakıyordu. Eve doğru gittim tam içeri girerken "HEY" diye bir ses duydum etrafıma baktım ordaki kız seslenmişti bana yanıma koşarak geldi. "Merhaba" dedi. "Merhaba" dedim. "Adın ne?" dedi. " Ally" dedim."Benimde Lucky. Tanıştığıma memnun oldum" dedi."Bende" diyerek eve girdim. Teyzem çok güzel bir masa hazırlamıştı. Karnım açlıktan ağrıyordu. Hemen odama çıktım. Üstümü değiştirirken bağrışmalar duydum hemen pencereye koştum yan evden geliyodu. Yeni taşınmışlardı. Şimdiden böyleyse gerisini düşünemiyorum. Aşağıda bir kız oturuyodu. Luckydi herhalde. Ağlıyordu. Hemen yanına gittim. "Selam"dedim. "Lütfen gider misin yalnız kalmak istiyorum!"dedi. "Bana her şeyi anlatabilirsin benden sır çıkmaz " dedim. Bana baktı . Bir süre şey demedi. "Anlatmak istemiyorum" diyip eve girdi. Arkasından baktım. Sonra ben de eve girdim. Masaya oturup yemeğimi yemeye başladım. Sonra teyzeme bir soru sordum. "Teyze neden kimse benimle konuşmuyo neden bana bir şey söylemiyolar?" dedim üzülerek. Teyzem bir şey diyemedi sadece yemeğini yemeye devam etti. Yemeğimi bitirip odama çıktım. Yatağıma yatıp laptopumu açtım biraz dolaştım. Tam kapatırken bir ses duydum. Pencereden aşağı baktım. Bir kız bağırıyodu. Yanında biri vardı herhalde çantasını çalmaya çalışıyodu. Hemen aşağı indim Bağırarak " HEY DUR BIRAK ONU ÇABUK BIRAK" diyerek yanına geldiğim zaman hemen kaçtı çantasını alıp. Kız nefes nefese kalmıştı. Kızı eve getirip bir yere oturttum. Hemen teyzemi çağırıp su getirmesini söyledim. Saat 12ye geliyodu kıza "Ne işin var bu saate sokakta?"dedim. Kız ağlamaya başladı. "Adın ne?" dedim. "Max" dedi. "Tamam Max sakin ol hemen polisi çağırıcam" dedim. Hemen polisi aradım. Max'ın yanına gittim. "Ailen var mı?" dedim. Ağlayarak " Yo-yok öldü he-hepsi" dedi." Nerde yaşıyosun?"dedim." 2 blok ötede " dedi. "Bugünlük bizde kal zaten birazdan polis gelir" dedim. Kafasını sallayıp uzandı. Odama çıkıp üstüne bişeyler getirdim. Üstünü giyindi. Kapı çaldı gelenler polislerdi içeri girdiler. Polisler Max'e olayı anlatmalarını istedi. Max anlatmaya başladı. Yarım saat sürdü. Polisler gitmişti. Max uyudu. Teyzemle bende uyumaya gittik. Odama çıkıp yattım. Ama uyumadım tavana bakıp bugünü düşünmeye başladım.