Ca-ntre fete

9 0 0
                                    

Era miercuri si deja simteam ca am petrecut mult timp cu Trent , asa ca am decis ca azi, eu si Roxanne sa stam ca intre fete: sa o barfim pe Nicole; sa radem pe seama lui Nicole; sa vorbim de baietii ; sa ne rujam legate la ochi......etc.
La mic-dejun am servit "ca deobicei" omleta, parizer, branza (aproape topita), rosii, castraveti,etc. Cand ne.am asezat la masa , eu si Roxanne am stat una langa alta, dar si langa o fetita care a vomitat tot ce a mancat.
Toti am strigat: iiiiiiîiuuuuuuu!
Si repede a venit un ghid, iar toti din echipa bleumarin am plecat in camere.
Trebuia sa fim jos la 14:30 , asa ca aveam suficient timp sa stau cu Roxanne.
R: Si,,, ce facem mai intai???
K: Nu stiu, dar ai vazut cum se uita Nicole la noi cand a vazut ca Trent si Marcus ne.au dus in brate pana jos??
R: Da stiu, avea o fata , ziceai ca a vazut cel mai mare cosmar din lume .
K: Pe care crezi ca il place, pe Trent sau pe Marcus?
R: Cred ca pe Trent n.ai vazut cum se dadea la el?!
K: Ba da , dar el a respins.o, deci inseamna ca nu prea o indrageste.
R: In plus ea te imita, orice ai tu trebuie sa aiba si ea, orice faci tu trebuie sa faca si ea, orice porti tu trebuie sa poarte si ea.
K: Stiu, e ca o lipitoare !
R: Te dispera . Fi pe faza , vezi ca vine .
N: Salut! ( spuse ea cu in ranjet de fata buna) Buna Trent (si daduse din gene )
    Au venit Trent si Marcus.
T: Da, buna! (Spuse el cam jenat de fata ei) . Key , Rox, Marc , nu vreti sa ne retragem? (Zise el grabit)
N: Ok , nu e nevoie sa ma implorati, vin cu voi.
T: Nu vorbea nimeni cu tine.
K: Ok eu vin .
R&M: Bine venim si noi.
T: Nicole tu poti ramane aici.
    Am plecat toti razand . Trent a zis ca a uitat cevavsi s.a dus inapoi. Dupa cateva minute Trent tot nu a venit , asa ca am rugat.o pe Roxane sa vina cu mine . M.am dus grabita , iar cand eram aproape de camera am auzit niste zgomote destul de ciudat.
R: Ce se aude?
    Am deschis repede usa , era Nicole pusa toata pw Trent , pupacindu.se de parca nimic nu s.ar fi intamplat. Am fugit repede din camera si m.am ascuns in baie , Trent s.a uitat spre usa vazand.o pe Roxande ca a plecat sa ma caute, a dat.o pe Nicole laoparte  si a alergat dupa Roxane sa o intrebe daca eu am vqzut ce s.a intamlat.
T: Keyla a vazut?
R: Ce sa vada?! Ca erai cu buzele  pe dusmanul ei de moarte?!!Tu ce crezi ?
T: Ca n.a vazut nimic.
R: Nu , deasta a fugit pe hol nu, ca n.a vzut nimic!!
T: Dar acum unde e?
R: De unde vrei sa stiu?!!!
  A plecat imbrancindu.l pe Trent .
Dupa ce am vazut.o si pe Nicole plecand , am intrat in camera si am stat pe balcon . Dupa cateva minute au venit si ceilalti.
R: Esti bine?
  Am tacut din gura . Roxane m.a imbratisat  ,iar atunci a venit Trent.Roxane s.a retras in liniste.
T: Salut !
K: .....,.............
T: Nu ai de gand sa zici nimic ?
K: Ce vrei sa zic?? Sa iti multumesc ca te.ai sarutat cu dusmanul meu de moarte.
Am plecat de acolo , iar Trent m.a luat imediat de mana si m.a sarutat. L.am impins cat mai departe de mine si nu m.am mai uitat in spate.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prima tabaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum