Martea cu ghinion

24 0 0
                                    

Am ajuns la destinatie, primul lucru pe care l.am facut a fost despachetarea bagajelor . Eu stateam in camera 313, cand am aflat, mi.a picat fata: O_o, din toti cei care erau, numai eu trebuia sa nimeresc in camera cu GHINION.
In fine, am ajuns in camera, eu stateam langa perete, mai precis peretele care despartea baia de camera.
. Peste cateva ore vin si ceilalti din Braila, cei din Iasi si cei din Bucuresti.
Cand au venit cei din Iasi am vazut un baiat absolut superb, si chiar aveam multe lucruri in comun, in primul rand poarta parul la fel ca mine, amandurora ne plac caii amandoi avem catei care sunt si bichoni maltese si amandoi sunt baieti cu numele de Miki.
Hai sa ve spun cum ne.am cunoscut:
El venea spre camera unde trebuia sa stea , MAI PRECIS CAMERA 313, MI.A PICAT FATAO_o.
Eu stateam in camera cu Roxanne (we are bff) , iar el vroia sa stea in camera cu bff-ul lui Marcus .
El vine in camera si se uita la mine cu ochii lui albastri fix in ochii mei albastri si imi spune ca il cheama Trent:
T: Buna eu sunt Trent , ti.a mai spus cineva ca ai ochi frumosi?! = ̄ω ̄
K: Buna, eu sunt Keyla si da mi.a spus cineva.
T: Serios, cine?
K : chiar tu adineauri.
T: Keyla , ce nume frumos pentreu o fata frumoasa.
K: Ammmm, mersi......
R: Tu cine esti? (Il intreba pe Marcus)
M: Sunt Marcus, dar poti sa imi zici iubi.
R: Viseaza, nici nu te cu.........
Deodata striga diriga:
Roxanne , Keyla!! Veniti la mine putin!
Eu merg repede pe scari, dar ma impiedic de siretul meu si ma lovesc la cap, Trent aude un zgomot si vine repede la mine.
T: Ce ai patit ,esti bine?( si ma ia in brate )
K: piciorul, piciorul!!
T: Te.ai lovit la picior?
K: Da... auuuuuu!(s.a dus sa inspecteze si ma vede cu putin sange pe fata.)
T:Te doare capul?
K: Nu, de ce?
T: Pentru ca ai sange pe fata, vin imediat, nu te misca!
(Vine la mine, imi ridica capul si imi da cu un servetel putin umed ca sa imi stearga sangele, apoi ma saruta pe frunte si imi zice:
T: Incearca sa nu patesti nimic.
(Atunci inima imi sare din piept)
Apoi ii dau si eu un mic pupic pe obraz si ii spun mersi, apoi el ma ajuta sa ma ridic si ma duce in brate pana la diriga:
D: Keyla ce ai patit, esti bine?
K: Da sunt bi... .( ma intrerupe el)
T: Este bine, dar cred care o entorsa la picior.
D: Ohh, multumesc.
Diriga imi spune ca s.a produs o incurcatura si o sa stau in camera cu doi baieti din Iasi.
Trent ma duce tot in brate pana in camera si ma aseaza frumos in pat.
Si am adormit cu totii.

Prima tabaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum