1★

306 22 3
                                    



Herşey o lanet günde başladı.Aslında oldukça doğaldı.Saçımı boyatmak istiyordum ve ailem izin vermedi.Bir süre sonra babam banyoya ilerledi.Bende can sıkınsından babamın telefonuna bir göz atayım dedim.Whatsapp'a girdiğimde farklı birşeyler vardı.Babam numarası silinmiş bir kadına mesaj atmıştı ama mesajları silmişti.Sonra otururken bi sinirle."Sen görürsün ilerde.Sanki ben hiçbirşey bilmiyorum sanki!"dedim.Babam çok kızdı.Bağırdı,çağırdı,vurdu.

Bende sessizce ağlarken aklıma türlü türlü fikir geliyordu.Kaçmak istiyordum.Yetmişti sadece bu değildi 15 senedir doğduğumdan beri işkence görüyorduk.Annemi defalarca kez aldatmıştı annemse sırf bizim için boşanmamıştı.Bir iyilik yapsa burnunuzdan getiriyordu.Ufacık bir şeye kızıyordu.Sırf işkence görmemek için derslerime çalışıyordum hep başarı belgeleri ve takdirlerle geçiyordum sınıfı sırf iyibir meslek için.Ona muhtaç olmamak için.

Yaptığım plan ileride faliyete geçecek bir plandı.3 sene boyunca reşit olana kadar para biriktirecektim.Haftada 50 tl alıyordum.Belki bir işe girer biraz daha kazanırdım.Reşit olunca hemen bir pasaport çıkartıp yurtdışına gidecektim.Tabikide kılık değiştirerek.Kardeşimi annemi tabiki özleyecektim.Fakat dayanmalıydım.
Ufak tefek şeyler için gitmiyordum.Annem babamın onu ilk aldattığını öğrendiğinde yeminlen tüm sülale toplanmıştı.Bende odamda oturup dergide verilen boyamaları yapmıştım.Sonra dedemler babamın üstüne gidince söz verdi.Ama gene sözünü tutmadı.Gene bizi üzdü!Her zaman yaptığı gibi.Bir iyiliği burnumuzdan getiriyor demiştim.Birkaç sene önce gözlük almıştı bana biraz yani baya para vermişti.Herşeyde gözlük aldık.O kadar para verdik diye başıma kakıyordu.Gözlük takmayı unutunca kızıp duruyordu.

Bir arada telefon almıştı.Bende bir youtube merak salmıştım.Annem birşey demişti duymamışım.Bu yüzden telefonumu aldı.Ufacık bir olayda bile telefonumu elimden alıyordu.Gerçi hala yapıyor.Hala değişen birşey yok.

Takmıştım kafaya kaçmayı.İnatçıyımdır biraz.Cünkü herşeyi şiddetle çözmeye çalışıyordu.Şiddet esnasında bir yerimize birşey oluncada doktora yalan söylettiriyordu.Güya ranzadan düşmüşüz.

Yaw he he!

Birazda okul hayatımı anlatayım biz 4 kişiyiz.Ben,Dolunay,Bilgenur,Zeynep.Biz baya yakın arkadaştık okulda bizim kadar yakın arkadaş yoktu.Diğerleri bize samimi gelmiyordu.Whatsapp'ta her konuşmanın sonuna emoji koyan bir insandan ne beklersin ki!
Onların konuşmaları şöyleydi;
+Naber güzel kız :)
-Oyy bebeğim iyiyim sen nasılsın aşkım

Şeklindeydi.
Bizimki ise;
+Lan gerizekalııı!1!1!!1
+Lan
+Bak seni döverim
-Sen kimi dövüyon lan ?
Gibiydi.Biz fazla fotoğraf çekilmezdik biz anı ölümsüzleştirmek yerine anı yaşardık.Salak gibi koridorlarda koşar gülüşürdük.Ders çalışmazdık ama hep takdir alırdık.Zekiydik herşeye hazır bir cevabımız vardı.Hayallerimz vardı.Ayrılmayacktık biz asla birbirimizi bırakmayacaktık.Yemin ettik biz.Bende kaçacaktım ama asla onları bırakmaycaktım.Onlar gelecekti yanıma gelirlerdide.Olmazsa bir süre yakalanmak pahasına gelecektim ben onlarsız yapamazdım.Onlar beni ailemden görmediğim sevgiyi vermişlerdi bana!Nasıl özlemezdim.Bir yanım hep onlarla olacaktı.


KACIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin