*5*

50 3 0
                                    

3 YIL SONRA ;

Tam tamına 3 yıl geçti aradan çok şey değişti.Akın Dolunay ve benim kankam oldu.Diğer kızlarla hala kankamız.Geçen yıl saçlarımı kestirdim.Çok kısaydılar ama şimdi omuz hizamdalar.Hala Amerika'ya gideceğimizi kimse bilmiyor.3 yılda çok para biriktirdik.10 bin ben 10 bin o biriktirdi.Burdu ama parayı saklamak oldukça zor oluyordu ama yarın gidecektik saten.Yarın herşe son bulacaktı acılarımız geride kalacaktı.Mutluluğumuzda ama belki orda yeni mutluluklar bizi bulurdu nerden bilirdik ki?

Yağmur yağıyordu.Yağmurda evde durmayı pek sevmezdim.Hemen gidip kısa bir duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup giyindim.Doğı'ya tuttuğum defteri ve kulaklığımı alıp çıktım.Seda'ya ise bir yere gideceğimi zırvalayıp çıktım.

Kafamı gökyüzüye kaldırdım.Bahçe kapısından çıktım ve ayaklarım beni nereye götürse oraya gitmeye başladım.Ayaklarım beni Doğu'nun evine götürdü.Evleri bize yakındı.Bir kenarda durup şarkı açtım ve kulaklıklarımı takıp ilerledim.(Multi)Biraz daha ilerledikten sonra şarkının en sevdiğim kısmı geldi.

  I'm nuts, baby, I'm mad,
Kaçığım, bebeğim, deliyim
The craziest friend that you've ever had
Sahip olabileceğin en çılgın arkadaş
You think I'm psycho, you think I'm gone
Psikopat olduğumu düşünüyorsun, gitmiş olduğumu düşünüyorsun
Tell the psychiatrist something is wrong
Psikiyatriste bir sorun olduğunu söyle
Over the bend, entirely bonkers
Virajın sonunda, tamamen çakırkeyifim
You like me best when I'm off my rocker
Beni en çok kontrolden çıktığımda seviyorsun
Tell you a secret, I'm not alarmed
Sana bir sır vereyim, paniğe kapılmış değilim
So what if I'm crazy? The best people are
Deliysem ne olmuş yani? En iyi insanlar öyle
All the best people are crazy, all the best people are
En iyi insanların tümü deli, en iyi insanların tümü

Burası tam bendim başkaları aklımdan geçenleri duysa psikopat olduğumu düşünürdü.Doğu'nun evinin önüne geldiğimde onun için tuttuğum defteri evlerinin önüne koydum ve koşarak eve doğru gittim.Eve vardığımda sırılsıklamdım.Severek aldığım jeanım lacivert olmuştu siyah beyaz beremse sırıksıklam olduğu için ağırlaşmıştı.Aynada kendime baktıktan sonra odama gidip üzerimi değiştirdim.Daha sonra elime telefonumu alıp wattpad uygulamasını açtım ve kitap okumaya başladım.Kitabı bitirdiğimde Seda çoktan uyumuştu.Artık o 15 yaşındaydı.Bende tezgahı toplayıp uyumayı planlıyordum.Ama çantamı hazırlamayı unuttuğum aklıma geldi yarın saat 7:00 da evden çıkıp Dolunay'la buluşacaktık.Sonra kılık değiştirip gidecektik.Uçağımız 13:30 da idi.Evet artık biz reşitiz :).Kalktım ve siyah ve üzerinde beyaz yıldızlar olan çantamı elime aldım ve gerekli şeyleri doldurmaya başladım.Parayı koydum ve bir iki çift kıyafet koydum.Telefonum masanın üzerindeydi sabah çıkarken alırım dedim kendi kendime.Kştaplığıma gidip birde kitap aldım ve çantaya tıkıştırdım kulaklığımıda koydum.gözlüğümü ve kabınıda koymayı ihmal etmedim.Gözlük takıyorum ama sadece kitap okurken ve telefonla ilgilenirken.Daha sonra tamamdır heralde bukadar yeter diyerek yatağıma yattım.Bİr süre sonra mayışıp uyudum.

----------------------------

Alarmın sesiyle uyandım.Neyse ki seda uyanmamıştı.Hemen elimi yüzümü yıkadım saçımı taradım.Siyah jeanımı ve siyah düz bir sweather giydim.Hemen çantamı aldım çeketimi ve montumuda elime aldım kapıyı kapattım ve siyah botlarımı giydim.

Buluşma noktasına gittiğimde Dolunay'ı gördüm oda benim gibi giyinmişti.

''Haydi birşeyler yiyelim.Kuaför 8'de açılıyor.''dedi.

''Tamam poğaça meyve suyu alalım.''

''Olur.''dedi ve yakında poğaça satan adamın yanına ilerledik.Poğaçalarımızı aldık ve oturduk.

''Hadi ama biraz gül bugün hayallerimiz gerçek olacak.Saçlarımızı boyatacağız.Hayatımızda yapmadığımız şeyleri yapacağız koyu makyajımızı yapacağız.Ve Uçağa bineceğiz.Amerika'ya gideceğiz.Belki yeni mutluluklar bulacağız.''dedi ve bana baktı.

Dediklerini düşününce bir gülümseme yayıldı suratıma.

''Hah şimdi oldu!''dedi ve poğaçasından bir ısırık aldı.Saat 8'e geldiğinde Kuaföre doğru ilerledik.

''Merhaba abla biz saçımızı geçici boyayla mora boyatmak istiyoruz.''dedim

''Tabi canım siz oturun biz boyaları getireceğiz.''dedi kadın.Sarışın dolgun dudaklı bir kadındı 30 lu yaşlarda gibi gözüküyordu.

''Kanka  bunlar ne kadar süre duruyor saçta?''dedi Dolunay.

'''2 hafta bize yeterde artar.''dedim oda kafasını salladı ve güldü.

2 saat sonra saçlarımız mordu.Dolunay çantasından makyaj malzemelerini çıkardı ve makyaj yapmaya başladı.Bende kendime güzel bir makyaj yaptıktan sonra mavi lensleri taktım.Güzel oldumu bilemedim.

''Çok güzel olmuşssuuun!''dedi Dolunay heyecanla.

''Sende!''dedim ve güldüm.

Kuaföre parayı verip çıktık abla insaflı çıkmıştıki bize indirim yaptı.Bir kafeye oturup zaamanın geçmesini bekledik.Saat 12:00 olduğunda kalktık.Bir taksi çağırıp hava alanına gittik.Dolunay taksi parasını verdi saat 13:00 dı koşa koşa uçağımıza koştuk.Sanki uçak bizimmiş gibi.Uçağa bindiğimizde saat 13:10 du.Hostes gelip saçma sapan şeyler söyleyip gitti.Yaklaşık 10 dakika sonra uçağa biri daha geldi.

''Akın burda ne işin var ?''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KACIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin