Wattpad pune la dispoziție povestiri cu scopul de a crea un spațiu sigur și confortabil pentru ca toată lumea să descopere și să creeze.Pentru a crea un spațiu inclusiv și respectuos, dorim să ne asigurăm că Wattpadienii noștri știu ce tip de conținut vor descoperi, precum și conținutul pe care îl pot sau nu pot posta!
Înainte de a pleca în călătoria scrierii, vă rugăm să aruncați o privire la următoarele:
- Este important să respectăm și să protejăm sentimentele, proprietatea și informațiile personale ale colegilor Wattpadieni.
- Nu ar trebui să postezi nimic pe care l-ai putea regreta în viitor sau pe care colegii, familia sau profesorii s-ar putea să nu vrea să îl vadă online.
- Ar trebui să citiți Ghidul nostru de Conținut, Codul de Conduită, Termenii de utilizare și Politica noastră de confidențialitate, astfel încât să aveți toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vă bucura de Wattpad și pentru a-i ajuta și pe alții să se bucure de el!Dacă găsiți orice conținut care încalcă regulamentele noastre, vă rugăm să îl raportați. Aici puteți găsi informații despre cum să faceți asta.
Pentru a afla mai multe despre drepturile de autor, consultați Întrebări frecvente.
Evaluează povestirea ta:
Toți scriitorii au responsabilitatea de a-și evalua povestirile Matur sau Pentru toată lumea, în conformitate cu ghidurile oferite mai jos. Dacă întâlniți o povestire evaluată incorect, ne puteți anunța raportând-o (consultați ghidul nostru aici). Vă rugăm să rețineți că vă vom schimba evaluarea dacă nu respectă aceste recomandări.
Evaluare conținut matur:
Poveștile mature sunt destinate unui public care are cel puțin 17 ani. Există restricții privind descoperirea povestirilor mature pe Wattpad care vă ajută să atingeți publicul corect. O povestire poate fi evaluată ca matur dacă conține una dintre următoarele:
- Scene sexuale explicite
- Teme sau scene de auto-mutilare (inclusiv sinucidere și tulburări alimentare)
- Reprezentări grafice ale violenței; incluzând, dar fără a se limita la: abuz sexual, verbal, emoțional și fizic.Marcarea povestirii "Matur" nu înseamnă că poate conține teme interzise. Povestirile care conțin conținut interzis vor fi eliminate, indiferent de rating.
Conținut interzis:
Următoarele regulamente listează conținutul care NU este permis pe Wattpad. Aceasta nu este o listă completă și ne rezervăm dreptul de a elimina orice conținut pe care îl considerăm necorespunzător.
1. Conținutul sexual pe Wattpad:
Ce clasifică Wattpad drept conținut sexual?
Wattpad consideră că conținutul sexual implică relații sexuale și alte acte sexuale, inclusiv, fără a se limita la, sexul oral sau auto-satisfacția.
Următorul conținut sexual NU este permis pe Wattpad și va fi eliminat:
- Conținut pornografic - Wattpad consideră ca fiind conținut pornografic povestirile care există doar în scopul stimulării sexuale.
- Vârsta consimțământului - Vârsta consimțământului pe Wattpad este de minim 16 ani. Orice conținut sexual între personaje trebuie să respecte această vârstă a consimțământului și să nu încalce Legea canadiană.
- Conținut sexual fără consimțământ- Wattpad clasifică actele sexuale fără consimțământ, povestirile care includ viol, agresiune sexuală, răpire în scopuri sexuale sau sclavie sexuală. Conținutul nu poate să încurajeze sau promoveze acte sexuale fără consimțământ.
- Roleplay sau mesaje sexuale - Wattpad nu permite mesaje sau solicitări sexuale. Acestea includ postarea de conținut care încurajează mesajele private sexuale, pe Wattpad sau în afara lui, sau postarea publică sau privată a regulamentelor pentru roleplay care sunt destinate scopurilor sexuale.
- Acte sexuale ilegale - în conformitate cu legea canadiană, orice conținut care încurajează actele sexuale ilegale, inclusiv, dar fără a se limita, la bestialitate sau necrofilie, va fi eliminat.
CITEȘTI
Ghidul tău Wattpad
RandomEști nou pe Wattpad și nu știi cum funcționează? Sau pur și simplu ai întrebări? Prin această lucrare, Ambasadorii Wattpad îți vor răspunde la nelămuriri, îți vor da informații utile, te vor ghida prin labirintul Wattpadian și îți vor împărtăși reg...