Q: Cum folosesc butonul Dezactivează Sunetul?

882 47 0
                                    

Pentru a da un utilizator pe silențios, mergeți la profilul lor, apăsați butonul [...] de deasupra paginii lor cu activități (pe web) sau în colțul din dreapta sus (pe aplicație) si selectați butonul Dezactivează Sunetul din meniul care vă apare.

Ce înseamnă să dați pe cineva pe silențios?

Dacă nu puteți vorbi cu alți utilizatori prin comentarii la poveștile lor, forumuri, sau mesaje private, este din cauză că sunteți „dat pe mut" de către acei utilizatori.

Aici este o listă de acțiuni care sunt scoase din uz pentru utilizatorii care sunt dați pe mut.

-Nu îi pot lasa mesaje sau comentarii celuilalt utilizator

-Nu pot dedica povești respectivului membru Wattpad

-Nu se pot urmări sau eticheta reciproc

Observație: Dezactivarea sunetului este reciprocă, deci aceste acțiuni sunt scoase din folosință pentru cel care inițiază dezactivarea de asemenea. Totuși, utilizatorii încă pot vedea contul celui blocat, pot citi și vota povestirile sale.

Sperăm că această funcție va fi folosită cu moderație și că utilizatorii vor alege să încerce să își rezolve orice neînțelegere înainte de a apela la butonul respectiv. Acesta ar trebui să fie ultima opțiune în astfel de cazuri.

Cine ar trebui să ia în considerare această funcție de dezactivare a sunetului?

-Certurile în care nu se poate ajunge la o soluție civilizată.

-Utilizatorii care sunt hărțuiți/agresați încontinuu.

Ghidul tău WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum