Henüz lise 3 öğrencisiyim.Okulda gayet iyi tanınan biriyim ve sanal alemdede öyle.Gamze sevdiğim kız.Gamze bizim sınıftan iki kişiyle çıkmıştı ve bunlardan biri benim çok yakın arkadaşım İsmail !
Gamze ile bir piknik yerinde tanışmıştık.İsmail ile sevgililerdi ve benide pikniğe çağırmışlardı.O zamanlar ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum.Herşey zaman geçtikçe değişti tabi...
Gamze ile İsmail ayrıldılar.Ayrılmalarına rağmen gamze benimle hergün konusmaya, mesajlaşmaya devam etti daha samimi bir şekilde.O bana yakın davrandıkça ona karşı birşeyler hissetmeye başladım.
"Peki şimdi ne yapacaktım?"
Kendimi ona karşı savunmalıydım.O benim en yakın arkadaşım İsmail'in sevgilisiydi.Bunu İsmail'e yapamazdım.Her gece başımı yastığa koyduğumda aynı soru "Ne yapmalıyım?" Karar verdim ona karşı bişeyler hissetmemi engellemeliydim.Ters davrandım ona karşı benden soğusun konuşmasın istedim.Ben ona böyle davrandıkça üzerime daha çok titredi daha çok bağlandığımı hissettim.Dayanamadım o deniz mavisi gözlerinin içine bakarak "Seni seviyorum"dedim.Çok heycanlıydım adete kalbim yerinde çıkacaktı.Vereceği cevabı o kadar çok merak ediyordum ki anlatamam.Biraz duraksadı yüz ifadesi değişti.Derin bir nefes aldıktan sonra başladı konuşmaya...
-Tolga biliyorsun ben sizin sınıftan iki kişiyle çıktım.
-Evet biliyorum.
-Neden çıktığımı biliyor musun ?
-Hayır bilmiyorum tabikide.
-Seninle tanışmak için tabiki seni çok merak ediyordum.Dışardan bakılınca çok havalı,kendini beğenmiş bir duruşun var.Çevren çok geniş,çok kız arkadaşın olmuş.Bu yüzden beni terslersin diye direk senle tanışmak istediğimi söyleyemedim.Başka yollar aradım ve sizin sınıftan uğurla çıktım.Buluşcağımız zamanlar Tolga'da gelsin dediğimde tersliyordu.O yüzden onunla ayrıldım.İsmail ile çıktım ve seni pikniğe çağırması için ikna ettim.
-Bunları sadece benimle tanışabilmek için mi yaptın yani ?
-Evet sadece senin için ben seni beni sevdiğinden kat kat fazla seviyorum.Hayatta kaybetmekten korktuğum tek kişisin Tolga.
-Bende seni kaybetmekten çok korkuyorum Gamze.Ben seninle yeni bir yola yeni bir hayata başlamak istiyorum.Benimle çıkarmısın?
Cevabı beklerken yüzünün düştüğünü farkkettim ama birşey diyemedim.
-Tolga ben seni çok seviyorum ama olmaz seni kaybedemem.Sevgili olunca elbet bitecek ilişkimiz ayrılacağız.Kusura bakma Tolga bu teklifini kabul edemem.Seni kaybetme riskini göze alamam ne olur anla beni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Hayat Var Karşımda
Romanceİsmim Tolga.Lisede başkalarının gözünde popüler,havalı,kendini beğenmiş olarak görünüyorum.Doğrusu bu durumdan hiç hoşnut olmayan biriyim. Gamze'ye sevdiğimi söylediğimde olumsuz cevap alıp içime kapanmışken karşıma çıkan Ceren kısa sürede Gamze'yi...