Multi- Rüzgar
Boş bir orman kimseler yok sadece karanlık yalnızlık bana eşlik ediyor. Adım adım ilerliyorum. Naptığımı nereye gittiğimi bilmeden. Tam bi adım atıcam atamıyorum. Bi ayağım boşlukta sallanıyor bakıyorum ki bir uçurumun kenarındayım. Işte o zaman anlıyorum ki yolun sonundayım. Tam kendimi boşluğa bırakıcam bi ışık bi ses ve o karşımda elimi uzatıyorum yardım istiyorum. Ama o bana sadece bakmakla yetiniyo tam tutucam puf yok oluyo. Bağırıyorum hemde boğazım yırtılırcasına bağırıyorum. Tam umudumu yitiriyorum ki bu sefer arkamda beliriyo ve su sözleri söylüyo.
Herşey bitti diyeceksin. Umudun biticek. Tam iflas bayrağını çekiceksin ama ben beliricem birden karşında umudun olucam yanında olucam. Kalbime elini koyup işte tam burda olucam. Ama birden yine yok olup arkandan çıkacam ve hiç beklemediğin bi anda sana tekmeyi sırtından vurup uçurumdan yuvarlanmanı acı çekmeni izliyor olucam. Hemde büyük bir zevkle melek yüzlü görünen süpürgesiz cadolaz. Diyip cümlelerini bitirdi. Ve beni uçurumdan aşağı ittirdi. Rüzgarrrr diye feryatlarıma aldırmadan ama bir şey unuttu ben bitersem oyun biter kendimide onunla bir çekip benimle karanlıkta kaybolmasını izledim. Hemde büyük bir zevkle.
Hayır hayır ben bu değilim Hayır ben yapmadim. Ben Hayır çok karanlık Hayır.- Pistt hopp süpürgesiz cadı kalk kâbus görüyorsun uyan hadi.
-Hıı sen sen yaşıyosun ?
- Ölmem mi gerekiyodu?
-Hayır yani evet ama bi dakka ya ben niye burdayım hadi ben burdayım sen neden burdasın?-küçük bi kaçamak yaptık bücürüm küçük bi kaçamak
- Ne kaçamağı ya neyden bahsediyorsun sen
- Boşver zamanı gelince öğrenirsin şimdilik bu kadar yeter sana .
-Bana bak boynuzsuz şeytan seni fena benzetirim çabuk bırak beni.
- Haha gerçekten mi hadi ya nasıl benzetirsin benzetsene hadi çok merak ettim.
-Fazla merak iyi değil ama neyse hadi çöz şu elimide gidiyim. Daha is aramam lazım okulum var. E annemde merak etmiştir.
-o işi unut sen hiç bir yere gitmiyosun. Daha isim bitmedi senle hem annenin de merak ediceğini sanmıyorum. Azıcık para sıkıştırdım eline sustu oda aynı abin gibi para manyağı.
- Yalan söylüyosunn annem öyle bir şey yapmaz o beni çok seviyo bi kaç kuruş için beni sana bırakmaz.
- Toz pembe hayellerinden kurtul artık bücür. Kendin bi kurgu kurmuşsun ona inanmaya çalışıyosun ama artık bundan kurtulma zamanın geldi. Artık gerçeklerle yüzleşme zamanı.
Dur gitme Rüzgar beni dinlemeden kapıyı çarpıp çıktı. Ne gerçeklerinden bahsediyodu. Annem gerçekten para için kaçırılmama göz mü yumdu.
Offf kafayı yicem noluyo böyle Rüzgar aç şu kapıyı beni burada zorla tutamazsın lütfen açç.Ne kadar bağırsamda nafile Rüzgar bey cevap vermeye tenezzül etmedi.
Korkuyorum ama bu korku kaçırılma korkusu değil gerçekleri öğrenme korkusu. Gerçekten annem beni bi para için bırakmış mıydı ? Yok yok bu Rüzgar denilen erkek bozuntusu beni kandırıyo bence benim buradan kaçıp annemle konuşmam lazım işte o zaman öğrenirim işin aslını. Ama nasıl kaçıcam. Düşün kayla düşün.
Oda da gözlerimi gezdirdim. Sadece küçük bi cam vardı. Ama oda demirli buradan kaçamam. Ama ama yes be tuvalet eğer tuvalete gidersem orda ki camdan çıkabilirim. Sonuçta hep filmlerde öyle oluyo bende yapabilirim heralde.
Rüzgarrr aç kapıyı çok sıkıştım lütfen.
Ses yok
Buraları kirletme mi istemezsin heralde.
Rüzgarrr
Tam kapıya vurucaktım ki kapının açılmasıyla yere rüzgarın ayaklarının ucuna yüz üstü yapıştım. Pes yani hayvan herif insan açmadan önce haber verir dimi ama ner-
Aa bırak saçımı-bak bücür ben öyle diğer erkeklere benzemem. Bana karşı ağzını topla. Yoksa hiç acımam canını yakarım. Hemde zevkle.
Zevkle hemde zevkle rüyamda da böyle demişti.
- Ö -Özür dilerim şey bırakır mısın saçımı tuvalete gitmem gerek.- Yürü diyip kolumu cekiştirdi. Eski bi kapının önüne ittirip.
Tuvalet bura çabuk hallet işini dedi gerçekten öyle bi ittirdi ki tuvalet kapısını yapıştım. Yani burdan kaçmak şart oldu .
-ta- tamam
Tuvalete girer girmez gözlerim camı aradı işte tam çeşmenin üstünde bi cam vardı. Ama oraya nasıl ulaşabilirim. Off napıcam bidakka eğer çeşmeye basarsam ordan şifona tutunup ordan da cama ayağımı basıp aşağıya atlayabilirim evet evet yaparım.
Ha gayret az kaldı kayla
Bücür tüm dışkılardan mı aranıyon napiyon çık artık.
Tamam azıcık bekle çıkıyorum.
Kafamı cama sokup dışarıya baktım çok yüksek değildi. Bedenimide camdan geçirip aşağıya atladım.
Yaşıyo muyum evet ama can çekişiyorum. Çünkü sol ayağımın üstüne düştüm. Ve şu an felaket şekilde acıyo ama duramam Rüzga'rın beni bulması an meselesi topallaya topallaya koşmaya başladım. Tabi sert bi cisme çarpana kadar.- Rü- rü- rüzgar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık psikopat
Teen FictionZifiri karanlık ve soğuk içler ürpertiyordu. Insanlar evlerine çekilmis, hayvanlar uğulduyordu. kimsenin olmadığı karanlığın hüküm sürdüğü bu caddede bir kız hemde meraklı bi kız herseyden habersiz seslere doğru ilerliyor. Onu neler bekliyor. Bir ge...