Multi- Kayla'nın okula gidis hali
Sabah alarmın çığlıklarıyla uyandım. Hiç alarm çığlık atar mı demeyin atiyo işte kulaklarımın içine etti. Tabi annemin terlikle uyandirmasindan daha iyidir.
Okul formamı askılıktan alıp giymeye başladım. Saçlarımı bi yine alıp ördüm çantamı da sırtıma aldım mi tamamdim. Ama olur mu annem asla kahvaltı yapmadan birakmaz. Öyledi oldu zaten. Kahvaltimida edip çıktım evden kulaklığımı takıp şarkı dinleye dinleye okula vardım. Coktan sıraya gecmişlerdi. Bende hemen sıraya geçip müdürü dinlemeye başladım yine bişeyler zirvaliyodu. Sınıfa vardığımızda herkes kendi alemindeydi. Bense her zaman ki gibi oturmuş kulaklığımı takmış Camdan dışarıyı izliyodum.
Hoca derse girdiğinde herkes ayağa kalktı ve hemen derse başladılar. Bense şarkı dinlemeye dewam ediyordum. Ta ki sınıf kapısı çalana kadar.
Nöbetçi: hocam yeni öğrenci geldi dedi ve bi çocuğu sınıfa getirdi.
Bütün gözler çocuğa çevrilmişti.
Bende meraklı kızım baktım tabi bakmaz olaydım. Bu o egolu ama hayatımı kurtaran pic. Kusura bakmayın ağzımi biraz bozdum ama bu çocuğu görünce hep sinirlerim bozuluyo gerçekten hiç kanım almıyo.
Ben ic sesimle boğuşuyorken yeni çocuk kendini tanıtmaya başladı. Ben Rüzgar.
Rüzgar Altan bu size yeterli dedi ve arkalarda ki sıralardan birine geçti. Ne işti bu cocuk?Ders bitiminde çantamı toplayıp cafe'nin yolunu tuttum. Malesef yine calismam gerekiyodu ve ben gercekten bu işten bıkmış durumdaydim. Cafeye gelir gelmez önlüğümü takıp ise başladım.
-Kayla
-Efendim patronum
-12. Masanın siparişine bak
Peki diyip 12. Masaya ilerledim. Ilerlemez olaydım. Allahım bunlar bizim okulun sürtükleri napicam şimdi ya
-Ihım buyrun ne istemiştiniz?
-Aaa kayla sen burda mı çalışıyosunnn
-Aynen sorularıni bittiyse şimdi siparişlerinizi alabilir miyim?
- hı al tabi biz iki kapiçino alalım.
- tmm hemen
Diyip yanlarından ayrıldım sümsükler ya.
Iki tane kapiçinoyu tepsiye koyuk bizim sümsük kızlar selin ile nazlıya götürdüm.Kapiçinolarindan bi yudum alıp yere tükürdüler.
Iyy bu ne böyle cok soğuk git ısıtta getir.
Ahaha tabi ben bunun altinda kalır mıyımBeyenemiyosan gir başka yerde ic mk kızı diyip kapiçinoyu başlarından aşağı döktüm ve sonuc çığlık ata ata cafeden çıktılar. Ama olan malesef bana oldu işten kovuldum
Of be adalete sokiyim ne çektim ben ya. Cafeye son bi kez üzüntüyle bakıp dışarı çıktım sahilde yürümek iyi gelir diyip sahilin yolunu tuttum tutmaz olaydım.Yine mi sen.
baska kim olmasını beklerdin.Cok ukalasin keşke ölsen hem senin Bizim okulda ne işin var.
Sizin mi ne zaman satın aldınız devletin malını ya
Neyse senle laf dalasina giremicem gidiyorum ben
Eve vardığımda aklimda rüzgar denilen o çocuk vardı.
Gerçekten cok yakışıklıydı. Gözleri insanı kendine çekiyo dağınık saçlari ise içimde yolma isteği uyandırıyodu. Ama benim egosu götünden büyük insanlarla isim olmaz.Rüzgar ALTAN'ın ağzından;
Evet o kayla denen kızın gidişinden sonra oturup sahili izlemeye başladım. Gerçekten onu gördükçe midem bulanıyo aynı o şerefsiz abisine benziyo. Ama katlanmak zorundayım kardeşim için. O gün gece cafe dışında ki kavga olayınıda ben ayarladim sırf bana sığınsın diye. Ama o aksine daha çok diklendi nerden geliyo bu deli cesareti bu kıza aklım almıyo. Böyle devam et Kayla hanim canını çok yakıcam hazır ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık psikopat
Fiksi RemajaZifiri karanlık ve soğuk içler ürpertiyordu. Insanlar evlerine çekilmis, hayvanlar uğulduyordu. kimsenin olmadığı karanlığın hüküm sürdüğü bu caddede bir kız hemde meraklı bi kız herseyden habersiz seslere doğru ilerliyor. Onu neler bekliyor. Bir ge...