Mirea's P.O.V
"Mirea" sa mamma og kom inn døra. "Ja mamma?" Spurte jeg. Mamma kom bort og satt seg på seng kanten. Jeg satt fra meg pc-e og satt meg så jeg så mamma. "Jeg og faren din har snakket sammen om en viktig ting." Startet mamma. "Ja" Sa jeg for at hun skulle forsette. "Ja vi har blitt enige om at du skal på skolen igjen" da mamma sa det tror jeg øya mine ble store! "Når starter jeg?" Spurte jeg. "I morgen" Sa mamma og kysset meg på panna før hu gikk. Jeg.Skole.Hjelp! Jeg gikk inn på Twitter og skrev "Yo! Jeg ville bare si I fra at det ikke kommer noen videoer på en stund. Foreldrene mine og jeg skal på ferie" jeg skrev det samme på instagram. Før jeg tok at pcen og la den på gulvet. Jeg reiste meg og gikk inn på badet. Jeg fletta håret mitt I en trippelflette (en flette jeg tror jeg har laga selv), jeg tok av meg sminken og hoppa i dusjen. Jeg lot vannet rene nedover kroppen min. Jeg gikk ut av dusjen og tok på meg god pysj. Jeg gikk og la meg oppi senga mi. I morgen får jeg penga I posten. Gleder meg sånn. Så lenge jeg tjener så mye så skal vi flytte of få er fint hus. Jeg satt på yoga musikk mens jeg sovna.
Neste dag
Jeg våkna av at klokka mi ringte. Wow. Tenk at jeg skal på skolen igjen etter et år! Jeg reiste meg opp og gjorde morgen rutinen min. Fant klær og sminka meg litt. Jeg gikk ned til kjøkkenet og fant fram min gamle litt mat. Jeg har ingen ting å ha bøkene mine i.... jeg forsikra meg om at bankkortet med 15 000 kroner var meg. Jeg får 15 000 kroner I uka. Men det er på grunn av youtube og vine. jeg gikk ut av huset og bort over veien til jeg var ved kjøpesenteret. Jeg dro hetta over hue og tok på meg solbriller så folk ikke skulle kjenne meg igjen. Jeg gikk raskt. Etter å ha gått I 5 minutter kom jeg meg fram. Jeg gikk inn i en butikk som selger vesker og sånt. Jeg fant en fin veske (bildet på starten ) den kosta 500 kr. Jeg tok tak I veska og gikk til kassa. Jeg satt fra meg veska på disken. "Hello er dette det du skal ha?" Spurte Gutten. "Ja" Sa jeg. "Ok da blir det 500 kontant eller kort?" Spurte Gutten. "Kort" Sa jeg. Han ordna den tingen så skrev jeg inn koden min. Den er 1823. "Skal du ha en pose?" Spurte Gutten. "Det går bra" Sa jeg og tok av meg solbrillene og tok av hetta. Jeg la solbrillene I veska. "Å herre min du er Ire. kan jeg ta bilde med deg? Jeg er en stor fan" sa/spurte gutta. "Ja seff" vi tok et bilde sammen før mobilen min vibrerte. Da var kl 09:00 skolen starter 10:00. Jeg ga gutten en klem Før jeg gikk ut av butikken. Mange skrek og mange tok bilder av meg. Jeg måtte løpe på grunn av så mange folk ville ta bilde. Jeg løp inn på max. Det var ikke mange her.
Jeg gikk bort og bestilte en Burger,løkringer og en milkshake. Jeg betalte og gikk og satt meg. Jeg satt og så på alle kommentarene på Twitter og insta. "Unnskyld?" Hørte jeg noen spørre. Jeg så vekk fra telefonen og så ei lita jente. "Ja" sa jeg og smilte. "Du er Ire ikke sant?" Spurte jenta. "Ja det er meg" sa jeg og smilte. "Kan jeg få autografen din og et bilde?" Spurte jenta. "Ja så klart" sa jeg. Jeg signerte et bilde jenta hadde med av meg fra youtube. "Skal vi ta bilde?" Spurte jeg. Hun så på meg og smilte som bare der. Hun satt på fanget mitt mens vi tok bilder. "Tusen Takk Ire" sa jenta. "Hva heter du da?" Spurte jeg jenta. "Annabell" svarte Annabell. Jeg ga Annabell en god klem Før hun måtte gå.
(Etter Max)
Jeg var ferdig på Max så jeg tok på meg hetta over hue og tok på meg solbriller før jeg gikk ut. Jeg gikk til jeg var kommet til skolen. Klokka var 09:55. Jeg sto I åpning og så på skolen. Tilbake til skolen....
VOCÊ ESTÁ LENDO
high school (one direction/magcon/Brent Rivera/popular)
FanficMirea er en kjent Viner/youtuber som må på skolen igjen. Mange på skolen hun starter på vet hvem hun er. Hun er bare 15 år men verdens berømt.