Eram in camera mea sa ma odihnesc cand o vad pe mama usor cand intra in camera mea.
Mama: Cine era baiatul ala?
Eu:Mama , te rog!
Mama: Hei, ma bucur pentru tine.
Stiam ca se bucura dar chiar nu imi placea sa vorbesc despre baieti cu mama. Asa ca m-am ridicat in pat si am inchis usa in timp ce ii faceam cu mana. Imediat dupa aia am luat telefonul si am sunat-o pe Sonya.
Son: Hei , ce este?
Eu: Son ,fii atenta azi am intalnit doi baieti la targul de Craciun.
Son: te referi la Mike si Cor?
Eu: De unde ii stii?
Son: Mike este prietenul lui Willem,fratele meu iar Cor este prieten cu ei
Eram dea dreptul uimita.Am mai vorbit doua ore cu Sonya .
Son: Apropo Cor este o piaza rea. Nu are acte penale , doar ca fumeaza.In rest e baiat bun.
Fumeaza? Ciudat.I-am spus ok dupa cate am inchis.Insa mai tarziu i-am trimis un mesaj.
"Unde sta Cor?"
Raspunsul a venit peste doua minute
"Stii unde sta Willem?"
"Da"
"E vecinul de vizavi"
Aceasta discutie fost pe la 11:30 p.m. iar eu eram obosita. Aaa ca m-am cDada. Avand in vedere ca a doua zi era Craciunul....
A doua zi m-am trezit pe la vreo patru dimineata. Nimeni nu era treaz iar afara era viscol si furtuna. Asa ca m-am gandit sa merg la Cor.M-am imbracat exact ca atunci cand il intalnisem ieri. Am mers vreo 30 de minute pe jos dupa care am luat RATB. Spre marea mea mirare am o conditie fizica foarte buna la cele 49 de kilograme ale mele.
Cand am ajuns am avut surpriza placuta de ai vedea pe Willem si oe Cor pe Strada. Am mai facut un pas dupa care am lesinat.
............Din perspectiva lui Cor......
Am vazut-o pe Mai lesinand. Am alergat spre ea si am vazut ca era rece ca gheata.
Eu: Willem, Mai a lesinat. Adu repede o patura si suna la salvarere.A venit peste doua minute cu o patura groasa .
Willem:Gata. Se vede ca iti place de Mai.
Eu:De cand am vazut-o.
Am luat-o in brate si i-am pus patura.Cand a venit salvarea i-am intins mana lui Willem insa a refuzat spunand ca doar unul are voie.Cat timp am stat in masina de salvare ma rugam sa fie bine sa nu pateasca nimic......
CITEȘTI
Suflet nemuritor
RandomTe-ai gandit vreodata ca esti singur ? L Ca ziua de maine nu va mai fi si tu vei da coltul?Ei bine lui Mai i se intampla mereu. Ochii verzi ca smaraldul, buze subtiri si rosii par negru ca taciunele si privirea strafulgeratoare o fac sa fie una din...