Capitolul 3

24 2 6
                                    

......... Din perspectiva lui Cor................

Cat timp eram in masina de salvare ma rugam ca totul sa fie bine,sa nu pateasca nimic. Ma gandeam la ochii ei verzi de un verde maleficdesi stiam ca nu este. Ma gandeam la parul ei rosu ca para focului si cret . Ma gandeam la tot ce avea ea, la tot ce ii aprtinea. Am mangaiat-o pe frunte cu gandul ca o sa ii pot simti pielea. Avea o suvita de par cretulin pe ochi i-am dat-o la o parte . Deodata o vad deschizand ochii .

Mai:Cor?

Eu:Da , eu sunt. Nu te forta stai si calmeaza-te.

Miracolele exista undeva. I-am auzit din nou vocea si i-am vazut ochii verde inchis , aproape ca smaraldul. Cand m-a privit am simtit un fior rece pe sira spinarii. Era acel gen de om pe care nu reuseai sa il minti nici daca nu te uitai la el. Dupa ce am ajuns la spital a fost dusa la terapie intensiva. Am stat si am asteptat. Pana cand m-a sunat Willem. Insa nu am vrut sa ii raspund.

..................Din perspectiva lui Mai..............

Oare ce s-a intamplat cu mine. ? Ultimele secvente de care imi aduc aminte au fost cand am lesinat si atunci cand am vorbit cu Cor in masina de salvare. Doamne de ce sunt asa de confuza intre ce simt?! Peste o ora dupa ce am fost dusa inapoi in salon. Au intrat Cor si parintii mei.
Parintii mei au plans. Puteam sa ii simt. Si la fel si Cor.
Eu:De ce ati plans?!
Mama: Pai ne bucuram ca esti bine .
Eu: haide mama, nu iti strica Craciunul din cauza mea.
Mama: Mai, scumpo inteleg ca firea ta e una rebela dar ai ajuns prea departe.
Nu imi vine sa cred. Mama chiar crede ca am ajuns prea departe. Dar cand mergeam in cluburi la zilele colegilor?! Ii vd pe ai mei iesind din salon. Cor voia sa faca la fel insa l-am pfins de mana si i-am zis.
Eu: Nu, tu ramai aici.
Cor a aprobat dand din cap
Cor:Cum te mai simti.?
Eu: Pai, bine. Insa stiu ca nu asta e intrebarea pe care voiai sa mi-o pui.
Cor: Pai de fapt. Voiam sa te intreb daca iti mai aduci aminte ceva de aseara.
Sincer, da, imi aminteam. Insa nu voiam sa ii spun ca da. Dar am spus adevarul
Eu:Da , si multumesc.
Cor: Pentru ce?
Eu: Haide Cor, stiu ca sti.
Cor: Da insa nu ai pentru ce sa imi multumesti. Am facut ce ar fi facut oricine.
Eu: Nu chiar oricine. Oricine care e indragostit
.................Din perspectiva lui Cor.........
Mai chiar stie tot. Nu o poti minti nu poti ocoli subiectul.
Si da am facut-o pemtru ca chiar sunt indragostit. De ea.
Are un farmec aparte.
Mai: au aflat ce am?
Eu: Nu.
Mai: Minti. Cor ,sa stii ca nu sunt ca celelalte adolescente sa plang daca am o boala mortala.
Eu: Meningita. Ai meningita.
Mai: la inceput?
Cor: Da. Si de data asta nu mint.
A ras. Avea un zambet atat de frumos. Cu dinti albi si canini de vampir.
Mai: Cat o sa ma tina aici?
Eu: o saptamana. Daca nu mai mult.
-----------------------------------------
Hei , daca v-a placut si capitolul asta lasati un comm. Si dati o steluta.
Astept minim patru pareri ca sa fac next-ul

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Suflet nemuritorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum