part 5

70 8 3
                                    

με κοιταξε στα ματια και μου χαιδεψε το μαγουλο.

"τοσο ομορφη" ψιθύρισε περισσότερο στον εαυτό του και κοκκινισα, για μισο.....μολις με ειπε ομορφη ο Γιάννος;! wtf?!

"harrys....μου αρεσεις....πολυ!" μου είπε και εμεινα να τον κοιτάω με γουρλομενα ματια

"και εμενα μου αρεσεις" ειπα πριν καν να το καταλαβω. με επιασε απο την μεση και με καρφωσε με τα ματια του.

"harrys.....θες να γινεις το κορίτσι μου?" μου ειπε με την ελπίδα να ειναι φανερη στα λογια του.

"ναι!" ειπα και τον αγκαλιασα, με σηκωσε στον αερα και αρχισε να με κανει σβουρες. μολις με αφισε κατω με φιλησε και γέλασα ελαφρα με την αντιδραση του.

•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○

Μετα απο 4 χρονια

Αχ τι τέλεια! σημερα κλείνουμε 4 χρόνια με τον Γιάννο! εχουμε κανονισει να παμε εξω για φαγητο και έτσι πήγα πανω να ετοιμαστώ. εβαλα ενα μαυρο κολλητό φορεμα που είναι 2 παλαμες πανω απο το γόνατο, τι μαυρες γοβες μου, τα μαλλια μου τα αφισα στο φυσικό τους...ισιο και έπειτα βαφτικα, έβαλα makeup, εκανα smokey eye, eyeliner και ενα εντονο κοκκινο κραγιόν. μολις ημουν ετοιμη πηρα τον μαυρο φάκελο τσαντακι μου και εβαλα μεσα το iphone5s μου και λεφτα. μετα απο λιγο ακουω την συνηθησμενη κόρνα και βγαινω απο το σπιτι, μπαινω μρσα στο αμαξι και ο Γιάννος μου δινει ενα υπεροχο φιλι. ξεκίνησε το αυτοκίνητο και μετα απο κατι λεπτα ειχαμε φτασει σε ενα πολυτελές εστιατόριο. μπηκαμε μεσα και ο καλοντυμενος οικοδεσποτης μας πηγε στο τραπέζι που ειχε κανει κράτηση ο γιαννος στο ονομα του. παραγγειλαμε και μετα απο κατι λεπτά τα φαγητά ηρθαν. Μολις τελειωσαμε και με το γλυκο μας πληρωσαμε και φύγαμε. πήγαμε σε μια παραλια λιγο πιο κατω στην οποια δεν υπηρχε ψυχη! καθησαμε στην αμμο και αρχισε να με φιλαει..

"σε θελω" μου είπε

"και εγώ" απαντησα και μετα νομοζω καταλαβατε τι έγινε.....

απο εκείνη την μερα εχουν περασει 9 μηνες με εμενα και τον Γιάννο να είμαστε Χαρούμενοι μαθενοντας πως το μωρο μας μεγαλώνει μεσα μου και σε λιγοτερο απο 1 εβφομαδα θα βγρι στον κοσμο!!! ναι καλα καταλαβατε είμαι εγκυος!!!

Είναι Παρασκευή απόγευμα και καθομαστε αγκαλια με τον γιαννο χαζεύοντας μια ταινια στην τηλεόραση. ξαφνικά νιωθω ενα φρικτο πονο κατω στην κοιλια μου κανοντας με να καταλαβω πως έσπασαν τα νερά. παμε κατευθειαν στην κλινικη και με βαζουν σε ενα δωματιο....

Μετά απο 4 ωρες

το μωρο γεννήθηκε και ειναι ενα υγιέστατο κοριτσακι. Ειναι πανέμορφη και ειναι ιδια με τον γιαννο εκτος απο τα μάτια που ειναι πρασινα σαν τα δικα μου....

οι μερες εχουν περασει και εχω βγει απο το νοσοκομειο. πλεων με τον γιαννο και το μωρο ζουμε μαζι. σημερα το βράδυ θα βγουμε εξω εγω και ο γιαννος ετσι δωσαμε το μωρο στην μαμα του γιαννου να το προσέχει. την μητερα του που τωρα ειναι και δικια μου, την λενε Αγγελικη αλλα την φωναζουν κυρα-Αγγελο. Την μπεμπα μας αποφασίσαμε να την πουμε Ιόλη σαν την μακαριτησα μητερα μου...ναι καλα καταλαβατε...η μητερα μου παιθανε λιγο καιρο μετα απο τον χωρισμο της με τον πατερα μου. τεσπα πηγαμε σε ενα μπαρακι κοντα στην γειτονια... ειχαμε πιει λιγο παραπανω απο οσο επρεπε και στον γυρισμο τρακαραμε με ενα φορτιγο........

I'm backkkkkkkk!!!!!!!! πως σας φανηκε;;;;; μεγαλο και περιεργι θα ελεγα..... θελω πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα σχολιαααααα!!!!!☆★☆★

Ilu
Diamond♡

Ιόλη....Where stories live. Discover now