part 8

85 9 2
                                    

Το νεαρό ζευγάρι έπαθε εσωτερική αιμοραγια και έφυγε από την ζωή. τα νέα εξαπλώθηκαν. Η κυρα Αγγελο δεν μπορούσε να πιστέψει πως έχασε τον γιο της και την νύφη της, και το πιο σημαντικό είναι πως η μικρή Ιόλη έμεινε ορφανή άλλα η γιαγιά της την μεγάλωσε. Την επόμενη μέρα έγινε η κηδεία. Η μικρή Ιόλη πλέων είναι στα  11 της χρονιά και τώρα θα πάει 1η γυμνάσιου. Η γιαγιά της είναι πολύ περιφανή για την εγγόνα της, η ιολη έχει ψηλώσει, τα ίσια ξανθά μαλλιά της είναι λίγο πιο πάνω από την μέση της και τα πράσινα ματάκια της γυαλίζουν όταν ασχολείται με αυτό που αγαπάει τόσο πολύ, το σχέδιο μόδας...... η μικρή ιολη έχει ένα κρυφό ταλέντο....και αυτό το ταλέντο είναι να σχεδιάζει ρούχα, παπούτσια, τσάντες και άλλα πράγματα που έχουν σχέση  με την μόδα. Μέχρι και τα 19 της ήταν μέσα στο σπίτι και σχεδίαζε ρούχα, πλέων ως ενήλικας είχε αποφασίσει ότι θέλει να γίνει μια πετυχημένη σχεδιάστρια μόδας! Η Ιόλη είχε τα πάντα στην ζωή της, ποτέ δεν ένιωσε ορφανή γιατί η κυρα άγγελο είχε γίνει μάνα και πατέρας για εκείνη.Ομως ενα σημαντικο πραγμα της ελειπε, ο ερωτας, της λειπε ο ερωτας. Ποε δεν τα ειχε φτιαξει με καποιον, μονο κατι ασημαντα φλερτ υπηρχαν.....




γεια σας! ενα μικρο παρτ αλλα υγεια θα ξαναβαλω συντομα. θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι θα αλλαξω το ονομα της ιστοριας σε ''Ιολη''  και θα αλλαξω και το εξωφυλλο. φιλακια σας λατρευω!




ilu

Diamond

Ιόλη....Where stories live. Discover now