Capitolul 3

2.9K 174 5
                                    

Ma indreptam spre sala de clasa si m-am asezat in ultima banca de la geam. Ce frumos era afara. Era innorat si ploua. O zi perfecta pt o crima. Atata timp cat prietenul meu nu ma pune la treaba, pot sa stau chill. Aud usa cum se deschide si am crezut ca e profesorul, dar norocul nu imi surade azi. Era un tip care m-i se parea destul de cunoscut. A, da! Era Ashton. Cel mai mare bad-boy din scoala. Cica! Poate cel mai mare curvar din scoala. Toate fetele mor dupa el si el le vrea doar pt o noapte apoi le aruca ca niste carpe jegoase. Vine spre mine si se asaza pe scaunul de langa scaunul meu. Ce mai vrea si asta!

- Ce faci, frumoaso?
In secunda 2 intorc capul spre el si se uita la mine urat.
- De ce nu iti dai ochelari jos sa pot sa iti vad ochi, papusa?
Bun, deci asta ori vrea sa nu mai aiba membrul mijlociu ori vrea sa fie rupt in bataie de o fata
- Iti voi spune doua chestii. Unu: nu imi mai spune papusa ca nu sunt din plastic si doi: sa nu dea dracu sa stai in calea mea ca iti rup mana, te bat cu ea, apoi, ti-o bag acolo unde soarele nu rasare! Inteles?
Nici nu mai astept raspunsul ca dau sa plec dar el imi strecoara o hartie in palma. O simt si ii dau drumul intentionat asa, doar ca sa il enervez. Ies din clasa si ma duc spre masina si plec acasa. Am o cursa diseara si vreau sa fiu pregatita.

Am ajuns acasa, parchez masina si ma duc la mine in camera. Ma schimb intr-un maiou negru, blugi scurti negri taiati care imi scot in evidenta picioarele lucrate si peste imi iau geaca de piele neagra. In picioare imi iau tenesi negrii cu tinte . Imi iau cheile, ochelari de soare si am plecat. Ma indrept spre locul unde ma linistesc: atelierul pt masini. Acolo m-am cunoscut si cu gasca. Andrew, Ema, Alexandra( Alex), Drew si minunatul meu prieten din copilarie, Maxx. Cand am ajuns acolo am parcat masina si m-am dus la gasca mea. Toti erau stransi intr-un cerc. Ma intreb ce eveniment important se intampla. M-am dus la Maxx si l-am intrebat:
- Ce se intampla aici?
- Un copilas a incercat sa ne mituiasca ca sa intre in gasca pt curse si Drew s-a luat la bataie cu el pt a zis ca nu o sa dea nici un test ca sa intre. Nici macar nu a vrut sa te astepte.
- I-al pe Drew de acolo si rezolv eu cu ala.
- Ok.

Maxx s-a dus sa il linisteasca pe Drew si eu m-am dus la baietelul acela. Cand am vazut cine era, mi-a picat fata. Era Ashton, curvarul de la scoala. Cand m-a vazut i s-a luminat fata.

- Ce faci aici, curvarule?
- Ce faci tu aici, papusa?
- Aici e atelierul meu. Tu?
- Nu cred ca asta e atelierul tau!
- Bine. Daca nu crezi miscati curul si nu mai incerca sa mai intri in grupul asta.

Si cu asta m-am intors la Maxx si i-am povestit tot pana cand vocea lui enervanta ne-a intrerupt.

- Bine. Te cred. Ce trebuie sa fac ca sa intru in gasca?
- Trebuie sa treci de o cursa cu...
- Cu Drew, ma intrerupe el. E ok. Dupa ce l-am batut mar cred ca o sa castig usor, si zambea ff tamp.
- Nu, boule. Cu mine.

Fata lui atarna pe jos de uimire. M-am apropiat de el si i-am soptit:
- Si, asa, ca fapt divers, nu tu l-ai batut mar ci el te-a batut mar sau ti-ai dat un restart la windows si nu iti mai amintesti, l-am intrebat in scarba.

Apoi am plecat si am spus ca in zece min incepe cursa. O sa fie o cursa interesanta! Am ajuns la satr cu un Ferrari negru tunat. Nu vreau sa imi tocesc o masina buna pe el. A ajuns si el la start. M-am dat jos din masina si am inceput sa spun regulile:
- Castigatorul ia banii si masina adversarului. Nu se accepta mita pentru a intra in gasca. Si pierzatorul nu va intra niciodata la noi in gasca.
Alex s-a dus la linia de start si ne-a chemat si pe noi. Flutura steagul si incepe sa spuna:
- Ready, stady, go!

Cand am auzit ''go'' ,pedala de acceleratie a ajuns la podea. Am pornit in mare viteza si el era in spatele meu la o suta de metri. Am ajuns la ultima curba si a luat-o foarte bine cand el s-a lovit de stalp. Oh, saracul boy! Am ajuns la linia de finish si el nu se vedea. M-am dat jos din masina si l-am vazut ca el debea tarsaia masina asta pana la start. A iesit nervos din ea si mai, mai nu ma lua la bataie. Ok, asta nu se va termina cu bine! Pentru el!

Bad Girl -  Pact cu DiavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum