İmla, yazım kuralları, noktalama işaretleri, betimlemeler bunlar çok önemli. Bakın bunları çok duymuşsunuzdur ancak size bunları nasıl geliştireceğinizi öğreteceğim. Bu yazım kuralları vs. her zaman sizin işinize yarayacak. Teog'da bile çıkan bir konu bu. Eğer bunlar olmazsa kitabınız bir işe yaramaz. Şahsen ben ilk bölümü okuyorum. Yazım kurallarına falan dikkat ediyorum, yetersizse bırakıyorum hemen. Eminim benim gibi yapan birçok okuyucu vardır. Bu yüzden çok önemli bu.
Betimleme geliştirme yolları:
İyi bir betimleme istiyorsanız, ağır kitaplar okumak zorundasınız. Ağır kitaplardan kastım, betimlemeleri bol kitaplar. Okuma listemde sizin için betimlemesi bol kitaplar araştırdım. Benim için zordu çünkü Wattpad'de böyle kitaplar bulmak, inanın çok zor.
Pratik ile kendinizi geliştirebilirsiniz. Birkaç deneme yapın ve bunu birisine sorun. Nasıl olmuş, diye.
Örneğin:
Kalbimde bir sızı vardı, benim en derinlerine kadar hissettiğim, gözlerimin ifadesizliğe ile bu acıyı kapattığı ve insanların göremememesiyle sonuçlanan. İnsanların beni göremediği, insanların acımı göremediği bir sızıntının içindeyim. Bu sızıntı beni içine öyle çekmiş ki, ondan başkasına odaklanamıyorum ve bu, gözlerimin yanmasına ve boğazımdaki iğrenç bir yumruya sebep oluyordu.
O kitabı okuyanlar bilir, o yazardan örnekler aldım biraz. Bu örneğe bakarak kendinizi geliştirebilirsiniz.