Κεφαλαιο 3

15 3 2
                                    

18/07/2015

Καλοκαιρι, αγαπημενη εποχη μικρων και μεγαλων. Που ολοι ενωνονται ξανα και γεμιζουν τις ζωες τους χαρουμενες αναμνησεις. Ετσι λοιπον και η Cara μαζι με τον Sean που "σχεδιαζαν" τις αναμνησεις τους εδω και πολυ καιρο τωρα.

Η μικρη 13χρονη φιλη του τον ειχε ξαναζωντανεψει μετα το πενθος του πατερα του. Εμαθε μαζι της να ξεπερνα τους φοβους του να τους νικα και να τους δειχνει πως ειναι πιο ατρομητος απο ποτε.

Απο την αλλη η μικρη ενιωθε μια παραξενη ασφαλεια που της αρεσε. Ηθελε να ειναι μαζι του για παντα ηθελε να τον φροντιζει και να τον αγαπα και προσευχοταν στο Θεο να την βοηθησει να τον αγαπα μερα με τη μερα περισσοτερο. Τον ηθελε στη ζωη της σαν πατερα φιλο και προστατη αγγελο της οπως συνηθηζε να τον λεει τις τελευταιες ημερες.

Ο Sean ηθελε αυτο το καλοκαιρι να της μεινει αξεχαστο και θα εκανε τα παντα οτι παιρναει απο το χερι του για να το πετυχει.

Ξυπνησαν και οι δυο ταυτοχρονα λες και ειχαν τη γνωστη που λεμε "τηλεπαθεια". Ντυθηκαν και πηγαν κατω στην τεραστια κουζινα για να ετοιμασουν οπως και καθε μερα το πρωινο τους.

"Ελααα δωσε μου το μελι μικρη πρεπει να κανω τις τηγανιτες." ειπε ο Sean με ενα αναστεναγμο για εκατοστη φορα

"Οχι πριν παρω την καθημερινη γλυκια μου δοση. Ειναι πλεον εθιμο για το στομαχι μου. Δεν γινεται να του το στερησω. Δεν το λυπασε;" ειπε με μια δοση χιουμορ και πονηριας

"Πφφ καλα καλα. Επειδη λυπαμαι το στομαχι σου μην νομιζεις πως σου εκανα τη χαρη. Αλλα θα φας γρηγορα εχουμε τις βαλιτσες πανς που δεν τις τελιωσαμε και δεν θα προλαβουμε."

"Ωραιαα εφυγααα. Παω επανω να βαλω και το τελευταιο μου φορεμα που στεγνωσε για να κλεισει η ωαλιτσα η δικη μου. Εσυ; Τελιωσες η θα πρεπει να σε περιμενω οπως παντα;" Του ειιπε γελαστα

"Οχιι μικρη σκανταλιαρα και εμενα μια αλλαξια μου εμεινε και κλεινω την βαλιτσα μου."

"Ωραιαα παμε επανω;"

"Ναι Cara παμε."

Περασε μια ωρα και ηταν και οι δυο τους ετοιμοι για το μεγαλο τους ταξιδι. Προορισμος; Παντου!

Τι εννοω; Ειχαν σκοπο να ταξιδεψουν σχεδον σε ολοκλιρο το κοσμο να δημιουργησουν τις καλυτερες αναμνησεις!

Ειχαν σκοπο να γνωρισουν κοσμο, να δοκιμασουν ολου του κοσμου τα φαγητα ,να μαθουν πολλες γλωσσες και αυτο θα το εκαναν σε περιπου 40 ημερες απο την μερα που ξεκινησαν.Για αλλους μπορει να φανει τρελλο αλλα για αυτα τα δυο συγκεκριμενα ατομα που γεννηθηκαν για αυτα φαινεται απολυττα φυσικο και ανθρωπινο. 

Πρωτος σταθμος η πανεμορφη Ιταλια.

19/07/2015

Ιταλια. Η χωρα της μοδας αλλα και του καλου ζυμαρικου. Απιθανος κοσμος. Απιστευτη γλωσσα που σε ελκυει να την μαθεις. Οτι επρεπε...

Εφτασαν γυρω στης 10 το πρωι εκεινης της μερας. Εξουθενομενοι πηγαν για εναν πολυωρο υπνο στο δωματιο. Κατα τις 6 το απογευμα ξυπνησαν μεσα στην τρελλη χαρα.

Ντυθηκαν, αρωματιστικαν και βγηκαν εξω για τον πρωτο τους ιταλικο περιπατο. Αρχικα εκατσαν σε ενα υπεροχο εστιατοριο γιατι πεθαιναν της πεινας. Αργοτερα οταν σκοτεινιασε ακομα πιο πολυ ειπαν να περπατησουν λιγο στους δρομους τησ Ρωμης ελεχοντας και σκανναρωντας καθε γωνια ετσι ωστε να τις αποθηκευσουν για να μην της ξεχασουν ποτε.

"Μικρη ελπιζω να σου αρεσει γιατι δεν θα κατσουμε παρα πολυ εδω. Θα σε πας σε μερη που ξερω πως θα σου μεινουν αξεχαστα. Ελπιζω να μην μετανιωσες για αυτο το μεγαλο ταξιδι γιατι αυτο το ταξιδι θα σου μαθει τον κοσμο εξω. Αλλα πριν καν ξεκινησουμε τη "μικρη" μας περιπετεια θα ηθελα να μου υποσχεθεις κατι."

"Sean ποτε δεν μετανιωσα για τιποτα απο αυτα που περασα μαζι σου και θα περασω. Αφου τα ξαναειπαμε εγω τον σωτηρα της ζωης μου δεν τον ξεχνω ποτε. Για πες για αυτη τη συμφωνια."

"Θα ηθελα να παρατηρεις καθε σπιθαμη απο αυτα που βλεπεις. Αυτα θα σε βοηθησουν να πας παρακατω. Πιστεψε με, τωρα που εισαι μικρη μπορει να μπερδευεσαι οταω ομως μεγαλωσεις ακομη λιγο θα με θυμηθεις. Μην ξεχασεις τιποτα απο αυτα που θα σου δειξω, οχι μονο απο την Ιταλια αλλα οπου και να παμε θα τα θυμασε. Το υποσχεσαι;"

"Το υποσχομαι."

I'mmmmmm backkkkkkkkkk yesss yessss ohhh yeahhhhhh

Παιδιαααα ειμαιι πισω και επισημα επιτελους. Κεφαλαιο θα βαζω ενα καθε εβδομαδα θα προσπαθησω να ειναι μεγαλα για να καλυψωω το κενο που ελειπα.

Don't forget Vote & commenttt 

Love you, Alexandra


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•Strange Love •Where stories live. Discover now