Intru încet înăuntru și îmi las geanta pe scaun.Aud zgomote venind din dormitorul meu, aşa că mă îndrept spre el.Deschid uşa, apoi...
-Ce cauţi tu aici?întreb iritată persoana care era în dormitorul meu stând încălțată şi mâncând o ciocolată, desigur că aceasta fiind din frigiderul meu.
-Salutare şi ție, nervoaso!M-am gândit să-ți fac o vizită.Nu te bucuri să-ți vezi prietena cea mai bună?zice ea ridicându-se din pat urmând să mă îmbrăţişeze.
-Normal că mă bucur să te văd, proasto!spun răspunzându-i la îmbrăţişare.Totuşi, cum ai intrat în casă?
-În primul rând, nu sunt proastă, iar în al doilea, am folosit cheia pe care mi-ai dat-o pentru situaţii de urgență.Ai uitat?
-Nu, nu am uitat.Care a fost urgenţa?
-Am venit la tine să-ți spun ceva foarte important.
-Ce anume?
-Eu...sunt gravidă, zice ea serioasă.
-Ce?Cum?Când?
-Doar glumeam, spune, apoi bufnește în râs.
Eu mă enervez și o lovesc.
-Stai, termină!
-Niciodată să nu mai faci glume de genul ăsta!
-Au!Bine, bine, nu mai fac!Te rog nu mai da, spune și eu mă retrag.De când ești tu așa de puternică?Mă doare mâna rău.
-Nu contează.Acum spune de ce ai venit!
-Speram să avem o noapte ca fetele.Nu am făcut aşa ceva de mult timp.
-Kim, nu pot, sunt foarte obosită.Știi cum sunt șefii.
-Dar tu până la urmă unde lucrezi?
-Unde ți-am spus...
-Nu te uita așa la mine, am uitat care este locul tău de muncă.Nu-i vina mea că nu vrei să vorbești despre asta.
-Bine, îți voi spune încă o dată.Lucrez ca arhitect.Acum poți pleca, te rog?
-Sigur, te înțeleg.
-Mulțumesc!Știi unde e ușa, așa că nu mai e nevoie să te conduc.
După ce a plecat din cameră, m-am aruncat în pat urmând să adorm imediat.
**
Mă trezesc și mă uit unde sunt.Mă aflam în camera mea, dar nu îmi amintesc să fii fost aşa de întuneric când m-am dus să mă culc.Mă ridic din pat şi observ că urmează să întârzii la antrenament.Jake o să mă omoare!
Iau primul tricou pe care îl găsesc, o pereche de pantaloni şi nişte schimburi, apoi plec.Sunt sigură că mă va pune să lucrez din greu.
Când ajung la sală, Jake mă așteaptă la ușă nervos.
-Ai întârziat...20 de minute, spune uitându-se la ceas.
-Da, știu, nu se va mai repeta.Promit!
Fără alte discuții intru în sală și îmi încep antrenamentul.
Mă pune să fac încălzirea, apoi câteva ture de sală, flotări, abdomene, genoflexiuni şi căratul unor saci cu nisip în spate.La sfârşit m-am relaxat jucând box.Jake era un fel de sac, dar nu îl loveam direct pe el.Păcat...
După antrenamentul obositor de câteva ore stau întinsă pe podea pentru puţin timp.Nu durează mult, pentru că aud pași și știu că e Jake.O să țipe la mine, dacă vede că stau, aşa că mă ridic cât de repede pot.
-Bravo, te-ai descurcat destul de bine astăzi.
Nu-mi vine să cred ce aud, el nu mi-a zis în viața lui "bravo", clar a fumat ceva înainte să vină aici.
-Mersi, o spun fără niciun pic de emoție în glas, chiar dacă vorbele lui m-au mişcat.
-Ne vedem mâine, spune și își ia rucsacul.
Mă îndrept spre vestiar pentru a mă schimba de hainele ude de la atâta efort, apoi iau cheile maşinii şi geanta urmând să plec acasă.
Când ajung, observ că e aproape miezul nopţii, așa că îmi fac un duș rece și mă bag direct în pat.Peste puțin timp mi se face foame, așa că fug în bucătărie și îmi pregătesc un sandviş.Îl mănânc cât pot de repede și fug înapoi în dormitor.
Hei, dragilor!În sfârşit am decis să postez.Scuzați-mi, vă rog, lipsa de chef și de inspiraţie.S-ar putea să vorbesc singură, pentru că ştiu că aţi renunţat să citiţi.
La media este prietena lui Jennifer, Kim.Sper să o iubiţi, chiar dacă va face probleme.
Ne auzim la următorul capitol, dacă nu renunţ să scriu.Vă pup!
CITEȘTI
Undercover
ActionJennifer Bennet, sub acoperire.Ziua o femeie oarecare, iar noaptea asasin.Este pusă să omoare următorul obiectiv, David West, un mare miliardar care are firma parteneră a fratelui geamăn al șefului.Ca să-și ducă planul la bun sfârșit se angajează în...