Capitolul 3

115 6 6
                                    

Credeam că o să am un început de zi bun, dar cineva nu vrea ca acest lucru să se întâmple, pentru că telefonul meu sună de cinci minute fără oprire.Mi-a distrus somnul.

-Cine eşti şi ce vrei?

-Vino imediat la sediu, avem o urgenţă.

Om nenorocit, îl urăsc!M-a ţinut până târziu pentru antrenament, iar acum vrea să vin la sediu.El nu ştie că am nevoie de odihnă ca să fiu eficientă?Nu vede cât indică ceasul, adică 7 dimineața?Am nevoie de o cafea tare ca să-mi revin.

După micul meu dejun rapid şi o cafea, am intrat în duş.Mi-aş dori să stau o veşnicie aici, dar nu se poate.Nu vreau încă un antrenament nocturn ca pedeapsă.

Mi-am ales un set de lenjerie neagră, o pereche de blugi negri, un tricou alb şi o geacă din denim, apoi mi-am luat cheile de la maşină şi perechea favorită de teneşi şi am zbughit-o pe scări.

Când intru în maşină, îmi pun centura de siguranţă şi bag acceleraţia ajungând la sediu foarte repede.Intru în biroul lui Boss şi îl văd că stă cu spatele la uşă pe scaun.

-De ce m-ai chemat?

-Am decis să continuăm planul.

-Dis de dimineaţă?!Abia am dormit 8 ore, apoi se întoarce cu scaunul spre mine.

-Trebuie să ne mişcăm, Jennifer!Cu cât terminăm mai repede misiunea, cu atât mai bine.Aştept cu nerăbdare momentul când îi voi lua locul.

-Spui asta de fiecare dată, apoi îmi dau ochii peste cap.Ce legătură are următoarea mutare a planului cu mine, mă rog?

-Tu ai un rol foarte important în această misiune.Trebuie să te duci în firma care este cea mai importantă a asociatului fratelui meu, apoi o să îl seduci şi o să-l faci să aibă încredere în tine ca să afli secretele succesului acestei firme.Îţi mai dau detalii pe parcurs, dar pot să-ţi zic că o să-l omori în final.

-Cum ajung eu în firmă ca să aibă încredere in mine?

-O să fii una din angajatele lui.M-am ocupat de tot.

Începe să mă sperie din ce în ce mai tare...

-Să spunem că am scăpat de una, adaugă cu un zâmbet pe faţă.Aici sunt toate informaţiile despre viitorul tău şef şi firma sa, dându-mi un dosar gros.

Dacă înainte mă speria, acum sunt oripilată.

-Când ai avut timp să te documentezi?

-Niciodată nu subestima un criminal.

Da, are dreptate.Nimic nu stă în calea unui criminal de a-și atinge scopul.Totuşi, sunt curioasă cum a scăpat de angajata căreia o să-i iau locul.

-Am o întrebare.Cum ai scăpat de angajată?

-N-a fost greu.A primit o ofertă mai bună într-o altă ţară şi avionul cu care a călătorit s-a prăbuşit.Mulţumesc că mi-ai amintit, aici este un card de credit, apoi vede că sunt confuză şi îmi explică.O să-l foloseşti pentru a-ți cumpăra ţinute de birou.Nu accept vreun refuz!

-Cât conţine acest card?

-1000 de dolari.

-Nu crezi că e o sumă destul de mare?

-E un fleac pentru mine.Acum du-te la cumpărături până nu mă răzgândesc!

Cred că ar trebui să-i iau sfatul în considerare, e în stare să o facă.

-Ne vedem mai târziu, îmi spune el.Să iei cele mai prezentabile haine, da?

-Am înţeles, să trăiţi!

După ce ies din clădire şi urc în maşină, decid s-o sun pe Kim care îmi răspunde imediat.A devenit cam matinală.

-Neaţa, îi spun cu o voce de copilaș.

-Neața, spune cu o voce plictisită.

-Ascultă, știu că ești supărată pe mine, dar știu un mod în care să mă revanșez.

-Uimește-mă!

-Cumpărături, îi țip eu în telefon.

-Abia m-am trezit...

-Nu accept niciun refuz din partea ta.În 15 minute să fii gata, pentru că vin să te iau, apoi închid telefonul.

Bag acceleraţia şi ajung în fața blocului ei.Aştept câteva minute, apoi în sfârşit apare.Era îmbrăcată cu un maieu alb, o geaca neagră de piele, o pereche de blugi largi şi o pereche de botine negre cu toc gros.Acum se mişca cu viteza melcului, dar pun pariu că mai încolo o să fie ca un titirez după ce va face câteva cumpărături.

-Bună dimineaţa, rază de soare!Eşti pregătită să facem cumpărături, o întreb eu când urcă în maşină.

-Nu, încă îmi este somn, spune scărpinându-se la ochi.Dar voi fi, dacă ai zis că vrei să te revanşezi.Nu ratez eu asta!

-Pornim?întreb râzând, iar ea aprobă din cap.

Când ajungem în mall, intrăm direct într-un magazin de pantofi.Îmi iau strictul necesar, 3 perechi cu toc în stil stiletto, apoi mergem la următorul magazin de pe listă, Céline.Am nevoie de o geantă nouă, nu-i aşa?

-Nu crezi că e un magazin scump pentru bugetul nostru, întreabă în şoaptă.

-E în regulă.Am destui bani ca să plătesc orice lucru o să luăm de aici.

-De unde ai bani?Ai spart o bancă?!

-Nu, să zicem că este o mică răsplată, pentru că am muncit din greu săptămâna asta.

-Îmi convine, dar cât ai pe card?

-Îmi promiţi că nu ţipi, o întreb, apoi ea dă din cap afirmativ.Am 1000 de dolari.

-Sigur n-ai jefuit o bancă?

-Nu, ţi-am mai zis o dată!

Când, în sfârşit, a fost sigură că nu o să apară poliţia să ne ia, ne-am continuat cumpărăturile.Mi-am ales câteva ţinute clasice pentru birou, urmând să mergem la un restaurant când am terminat.

Hey, scumpilor!Se pare că n-a trecut mult timp(2 luni) de când am postat ultima dată.Îmi cer scuze, dar timpul trece atât de repede şi uit să o mai fac.Sper că v-a plăcut acest capitol, chiar dacă nu e foarte lung.Promit că următorul va fi lung!Vă pup şi aș vrea să vă ştiu părerile.

La media se află Boss.Pare periculos, nu?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

UndercoverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum