Multimedia'da ki karizmatik kişi Mikaela onu hayal ederek okuyabilirsiniz.
Saat 7 uyanma zamanı , saat 7 uyanma zamanı
Uyanma zamanı ahh keşke sonsuza dek uyusam, hatta hiç doğmamış gibi yok olsam dünyadan, hiç var olmamış gibi.
Mikaela yüzünü ekşiterek uyandı yataktan kalktı. Üzerindeki bol pijamalarla paytak paytak yürüyerek lavaboya gitti. Aynadan kendisine baktığın da tekrar tekrar kız gibi görünen yüzüne bakarak lanet okudu. Sadece kız görünüşüne değil kız gibi olan hislerine de, evet kız gibi olan hisleri Mikaela 1.58 boylarında ufak tefek beyaz saçlı, beyaz tenli 16 yaşında oldukça tatlı ve okulunda da bir o kadar başarılı bir çocuk ama çevresindeki insanlara gerçek benliğini göstermeyen mükemmelmiş gibi davranan birisi.
Okulunda sürekli takdir edilen Mikaela'nın tek büyük sorunu sınıfındaki Yuu'yu seviyor olması erkek bile olsa ona delicesine aşık ama bunu söyleyemeyeceği için gün geçtikçe aşkı azalmayıp dahada artıyordu.
Mikaela pencere kenarının son sırasında oturan Yuu bakarak yine düşüncelere daldı.
(Mika )
Niye bir erkeğe aşık oldum ki ? Hemde sadece bir erkek değil okulun en azılı serserisi hiç bir insanla konuşmayan siyah saçları ve korkunç bakışıyla baktığı her insana cehennemi yaşatan Yuu ,korkunç Yuu ,canavar Yuu böyle binlerce lakabı olan birisi ama onun davranışları her geçen gün beni ona daha çok bağlıyor aynı kötü erkeklerden hoşlanan kızlar gibiyim lanet olsun.
Niye böyleyim ? Niye ? Niye ? Ne kadar sorsam da hiç bir zaman yanıt alamıyorum hiç bir zaman alamayacağım ama hayır bu lanet den kurtulmalıyım. Var oluşumdaki lanet den, hiç kimseye farkettirmediğim sürece sakin hayatıma devam edebilirim sadece 1 yıl sadece 1 yıl daha sabretmeliyim.
Aniden zilin çalması Mika'yı düşüncelerinden sıyırdı ama Mika hala Yuu'ya bakarken birden Yuu ona döndü ve göz göze geldiler. Yuu tepki vermeden bakmaya başlayınca Mika ilk defa göze göze gelmelerinin etkisiyle kıpkırmızı kesilip utanmaya başladı ama korkunç bakışlara sahip olan Yuu'nun bakışından korkunca Mika ,artık her şey bitti okulun azılı suçlusu neredeyse herkesle kavga etmiş birisi, artık benim işim bitti diye düşünürken okuldaki yakın arkadaşlarından Usui gelip onu bu korkunç bakışların esaretinden kurtardı.
'' Oii Mika Mika kıpkırmızı olmuşsun iyi misin? hastaysan revire götüreyim seni ? ''
'' Haa aa yok iyiyim bir şey yok. ''
''Öylemi tamam hadi yemek yemek için çatıya çıkalım. ''
''Bu havada mı ? Ayrıca kilitli orası nasıl gitmeyi planlıyorsun ? ''
''Sen bana bırak hallederim ben. '
Mika ve Usui yemek çantalarını alıp merdivenlerden çıktılar. Çatı kapısının önüne geldiklerinde Usui cebinden bir tel çıkartıp 1 dk içinde kapıyı açtı.
'' Vaov ! Nasıl yaptın onu bana da öğretmelisin ?''
'' Hihihi bazı yeteneklerim var işte gel arkada ki köşeye oturalım okul başkanı gelirse bizi görmesin.''
''Senden başka birisinin buraya gelmek isteyeceğini sanmıyorum!''
''Saçmalama her liselinin aşkıdır okul çatısına çıkıp güzel bir kızla tanışmak asıl garip olan sensin''
Mika Usui'nin son kelimelerini verecek bir cevap bulamayınca sessizce yemeğini yemeye koyuldu.Her zaman ki gibi kendisine olan nefretini nedenini düşünmeye ,duyguları içinde kaybolmaya başladı. Usui'nin artık zil çaldı hızlı ol gitmeliyiz demek için Mika'yı dürttüğünde, Mika hala düşüncelerinin en başında hiç ilerlemediğini fark etti. Usui'nin hızla ayağa kalmasından sonra Mika hemen çantasını toparlayıp çatıdan çıkmak için hareket ederken çatının o güzel huzur verici manzarasını gördü.Onu sakinleştiren bir manzaraydı .Her şey'i unutmasını kendi benliğiyle orada bulunabilmesini sağlıyordu.Sanki gökyüzü ,onu her şeyiyle kabul ediyormuş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O benim gibi değil (Owari no seraph)
RomanceMükemmel bir insan gibi davranan Mikaela Hyakuya aslında göründüğü kişi değildir.Göründüğü gibi olmak istese de sınıfındaki canavar lakaplı korkunç bakışlı Yuu'ya aşıktır.Yaşadığı iki kişiliğiyle gelgitler yaşarken imkansız aşkına kavuşabilecek mi...