Bölüm 2-Canavarım Meleğim

2.4K 189 203
                                    

Merhaba arkadaşlar sizinde birazdan fark edeceğiniz gibi hikayenin anlatım formatını değiştirdim diyaloglardan çok duyguları ön plana çıkarttım umarım begenirsiniz. Media'da MikaxYuu ikilisi :) 



Baygın halde revirde yatan mika huzurlu bir rüya görmeye başladı. Yuu karşısında şevkatle ona bakıyordu. Birden hava kararmaya başladı. Yuu Mika'ya yaklaşarak bu gün yaşadığı trajediyi ona tekrar tekrar hatırlattı. Yine gözleri dolmaya başladığında etrafından duyduğu gürültüyle uyandı.

'' Mika, mika ,ahh uyanıyor, uyanıyor ,mika ben Usui tanıdın mı ? ''

Gözlerini yavaşça aralayan mika etrafa baktı ve revirde olduğunu anladı.Meraklı gözlerle bakan insanlarla çevrili halde  tanımadığı insanlar bile  dikkatlice Mika'ya bakıyorlardı.İyi olduğunu hissettirmek için '' Ölümcül hastalık geçirmedim tabi tanıyorum.''Usui gözlerini iyice büyütüp Mika'ya doğru eğilip sanki önemli bir şey anlatıyor gibi sözlerini el hareketleriyle desteklerken ''Saçmalama bence daha beterini geçirdin zil çaldığında seni kucağında taşıyan Yuu'yu  gördük seni öldürdüğünü zannettim iyi misin? ''Kucağında taşıma kelimesini duyunca Mika düşünmeyi unutup '' Ne kucağında mı... ahh evet evet iyiyim !'' dedi. Usui ,Mika ne kadar iyiyim derse desin abartarak sorularına devam etti.'' Ne yaptı sana o canavar kavgamı ettiniz yoksa nasıl oldu ? Bir yerinde kırık çıkık var mı ?Ağrıyan bir yerin var mı ?''diye sorunca artık sorulardan sıkılmış daha çok üzülmesi gereken problemleri olan Mika geçiştirmek için hızlıca cevap verdi '' Hayır ,hayır iyiyim, Yuu bir şey yapmadı ateşim çıktığından bayılmıştım oda beni revire getirmiş olmalı !'' Hala şüphelerini belirten Usui '' Belki gizli gizli bir şey yapmıştır sonrada hafızanı silmiştir '' dedi. Artık sinirlenmeye başlayan Mika kızgın bir sesle'' Abartma Usui iyiyim ben, biraz dinlenince geçer '' diyerek kurtulmaya çalıştı.

Mika'nın kızğınlığını fark eden Usui ''Sen öyle diyorsan... hadi arkadaşlar çıkalım dışarıya mika dinlensin bir şeyi yokmuş hadi '' diyerek meraklı gözleri uzaklaştırdı.

Kurtulan Mika tekrardan Yuu'yla oluşan düşüncelerine döndü .Söylediği o kadar kelimeden sonra niye beni revire taşıdı ki ?Yaşayarak daha çok acı mı çekmemi istiyorsun Yuu ,dimi en büyük ceza bu, ölseydim kurtulmuş olurdum. Çabucak kurtulabilecek olsaydım zaten bu saçma kaderi yaşamak için dünyaya gelmezdim. Mika tamamıyla umudunu kaybetmiş kendisine lanet okurken bir yandan en azından Yuu'ya yaptıkları için özür dilemesi gerektiğini düşünüyordu. Sonuç da buna hakkı yoktu bir erkek den hoşlanmaya ,Yuu'dan hoşlanmaya hakkı yoktu. Başkalarının hayatını mahvetmeye hakkı yoktu.Bu düşünceler içerisinde boğulurken tekrar gözlerinin dolmaya başladığını fark etti bir anda kendisini toparlamak için 'Hayır Mika ağlamayacaksın git ve özür dile ondan 'düşünceleriyle revirden çıkıp sınıfa doğru yol aldı.Okulun sessizliğinden çıkış zilinin çoktan çaldığını anlamıştı .Sınıf da kimsenin olmayacağını düşünürken kapıyı açtığı an Yuu'yla göz göze geldi Yuu sırasında oturmuş direk Mika'ya bakıyordu.Mika tek kelime bile söyleyemeyeceğini anladığında sırasına giderek hızla çantasını toplamaya çalıştı.Yavaşça kendisine doğru ilerleyen ayak seslerini duyunca irkildi ,korkudan arkasına bile dönemeyecek halde eline aldığı kitabı çantasına bile koyamıyordu o sırada omzuna dokuna sıcak şevkatli eli hissedip başını çevirdi.Yuu ona doğru kahrolmuş bir üzüntüyle bakıyordu.

Sakince ve mahcup bir sesle  'İyi misin Mika ?' diyebildi. Mika Yuu'nun sevkatine karşı koyamayıp sanki bugün yaşadığı her şeyi unutmuş gibiydi çok zor duyulan bir sesle 'evet' diyerek onayladı. Yuu tekrar az öncesi ses tonunu kaybetmeden 'Özür dilerim Mika.'Mika duyduğu sözler karşısında daha başka bir şey söylemene gerek yok diyen gözlerle ufak bir gülümseme bıraktı.

O benim gibi değil (Owari no seraph)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin