Özel bölüm. İçerikle ilgili bilgi vermeyeceğim sonuna kadar çatlayın hahaha :)
Sokak da yalnız başına aylak aylak gezen Yuu, bir anda parlaklık dan dolayı gözleri kamaşmıştı.Eliyle siper edip önüne bakmaya çalışıyordu.Bir kaç metre uzağında güneş den bile daha parlak , beyazlar içinde bir gelin gibi görünen kişiye baktı. Dona kalmıştı.''Niye hareket edemiyorum ki?Hayır, bu anı hafızama kaydetmeliyim, ışıltısından görmemi bile engelleyebilen kişiyi asla unutmamalıyım.''karşısındaki kişiye belki 3 saniyeden daha az bir sürede aşık olmuştu. Hala hayran hayran bakarken ,karşısındakinin ona doğru yaklaşmasıyla nerede olduğunu bile unutmuştu.Kendisini bile, sadece bu manzaraya odaklanmış ,dünyanın dönüşünün bile farkında değildi. Ani den omzundan gelen şiddetli acıyla Dünyaya geri döndü. Hızla ona çarpan birisi tekrar hareket edebilmesini sağlamıştı.Çarpan kişi, çarpmanın etkisiyle dengesini kaybedip Yuu'nun 1 metre kadar ilerisindeki güzelliğe daha şiddetli çarptı ve diğer tarafa doğru savruldu.Zaten ufak tefek çelimsiz olan güzellik diğer tarafa savrulup kaldırımdan düşecekken ,Yuu hızla omuzundan ve bir elinden tutup kendisine doğru çekti.Nefes nefese kalmıştı.Aniden hareket edince olduğunu düşündü ama öğle değildi.Hala elini tutarken az önce hayranlıkla baktığı kişi ana sarılıyordu.Olayın şokuyla korkmuş olmalıydı.Elindeki poşetleri bile düşürmüştü.Biraz sakinleşince hemen kendisini geri çekti.
''Özür dilerim!''diyerek yerdekileri toplamaya çalışıyordu.Çarpan adam ise çok dan gitmişti.''Nasıl benim sevdiğim kişiyi korkutur ,az kalsın yere düşecekti.Ona bir şey olsa döverek öldürürdüm onu'' digerek adama lanet okuyordu.Yerdeki yiyecekleri poşete tekrar dolduran Prensesine baktı.Bu haliyle bile güzeldi. Her haliyle güzeldi. Ulaşamayacağı hatta bir daha göremeyeceği bir güzellikti. Hemen eğilip ona yardım etti.Son kalanları da koyup poşeti karşısındakine uzattı. Onun minnettar bakışlarını görebiliyordu.
''Teşekkür ederim''dedi. Pamuk gibi sesiyle ,ne kadar güzel bir ses, bir daha duyamayacak olmam ne acınası ,tek bir kelime bile söyleyemedim ,teşekküründen sonra gülümseyip gitti. Adını bile sormadım.
O günden sonra her gün o anı düşündüm.O günü düşündüm. Dışarı çıktığımda onu düşünürken farkında bile olmadan her gün oraya gitmiştim ama bir daha göremedim.Neden bu kadar taktım ki şimdi düşününce normal bir insandı. Hayır hiç öyle sanmıyorum bence bir Prenses'di diyerek beynim kendisiyle kavga ediyordu.Bu şekilde günlerim bir birini kovalarken liseye başlayacağım gün gelmişti. Okulun açılışına gitmek yerine o yere gitmek istiyordum. O günü tekrar hatırlamak belki gelir umuduyla beklemek istiyordum ama mecburen okula gittim. 3 yıl boyunca olacağım iğrenç sınıfa baktım. 3 yıl buraya katlanmak zorunda olmak bir yana dursun ,oradan başka hiç bir yere gitmek istemiyordum ama gene zorla sınıfa girip cam kenarındaki son sıraya oturdum. En rahat yer burasıydı. Camdan dışarı bakınca oranın hayalini kurmak daha güzeldi.
Aptal ve potansiyel olarak benden dayak yiyecek arkadaşlarım, tek tek sıralarını dolduruyorlardı. Sonunda zil çaldı ve hocanın içeri girişiyle tamamıyla sessizlik oluştu. O anda arka kapı hızla açıldı.
''Özür dilerim. Geç kaldım '' diyen bir ses duydum.Hayır olamaz.Hayır.Hayır. Gerçek den o muydu? Benim Prenses'im mi gelmişti? Onun sesi eminim asla unutamam.O ince pamuk gibi ses.Tüm hücrelerimi titreten ses.Hızla sesin geldiği yöne baktım.Tekrardan şok oldum. Tekrar hiç bir şey düşünemiyordum . O'ydu. İlk görüşte aşık olduğum kişi, geç kaldığı için mahcup bir bakışla sırasına oturdu ama neden erkek forması giyiyordu.Erkek olamaz ,dokundum ona bana sarıldı o çelimsiz ufak vücudun bir erkeğe ait olması ve benim bir erkeğe aşık olmam imkansız.Yoksa ikizi miydi? Yoksa ! ne biliyim akrabası felan olabilir miydi ? Olamaz öyle şeyler filmlerde olur derken tekrardan onun sesini duydum. Kendisini tanıtıyordu.
''Mikaela Hyakuya ,tanıştığımıza memnum oldum'' Yanılmadım gerçek den de o, benim aşık olduğum ışık, aşık olduğum mükemmellik , ilk aşkım fakat tek bir şeyde yanılmıştım.Aşkımdan felan değil ona olan aşkım paha biçilemez ondan başkası olamaz hayatımda ama tek bir şey
O benim Prenses'im değil, Prens'im.
Okuyanlara çok teşekkürler. Özel bölüm paylaşayım dedim. Hep aklımdaydı bir arkadaşımında isteğiyle sonunda yayınladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O benim gibi değil (Owari no seraph)
RomanceMükemmel bir insan gibi davranan Mikaela Hyakuya aslında göründüğü kişi değildir.Göründüğü gibi olmak istese de sınıfındaki canavar lakaplı korkunç bakışlı Yuu'ya aşıktır.Yaşadığı iki kişiliğiyle gelgitler yaşarken imkansız aşkına kavuşabilecek mi...