''Sadece burada güvende değilsin Astrid, Amerika senin için güvenli değil.'' yutkunup kafamı salladım ''Poindome*'da ne yapacağım ki?'' babam ayağa kalkıp yanıma oturdu, abim Pietro ise kollarını birleştirip bize bakıyordu.
Ablamda ona katılıp yanına gittiğinde babam konuşmaya başladı ''Annenin eski bir arkadaşı, David Hood. Onunda güçleri var ve oraya avcı giremiyor.'' gözlerim dolduğunda babama baktım ''Baba, ben orda tek başıma ne yapacağım?''
''Onlar sana yardımcı olacaklar, merak etme.'' dediğinde kafamı salladım.
Derin nefes alıp etrafıma bakmaya başladım. Bana verilen güç, cadı güçleriydi. Cadıydım, bu da annemden bana geçmiş olan bir güçtü.
Babam, abim ve ablam -ikizler- avcılardı. Güçlerimi annem öldükten sonra fark etmiştik, ardından beni gizlemeyi başarmışlardı. Fakat yaşım ilerledikçe, bu zorlaşıyordu.
Meşhur avcı ailenin kızı bir cadıydı.
Beni, Poindome'a yollamak istiyorlardı. Orada bir aile vardı, öğrendiğime göre ve onlarında güçleri vardı.
''Pekala, ben gideyim o zaman.'' dedikten sonra ayağa kalktım, önce Pietro'ya ardından Pam'e sarıldıktan sonra babam bana doğru geldi ''Kendine dikkat et, tamam mı küçük bebeğim?'' kafamı sallayıp yutkundum ''Seni özleyeceğim baba,'' kollarını bana doladığında gülümsedim.
''Kimseyle çok fazla iletişime geçme Astrid,'' dediğinde Pam, Pietro onu onayladı ''Evet güzelim, çok dikkatli ol. Tamam mı?'' gülüsmedim ''Pekala, sizi seviyorum. Gitmeliyim.''
Derin nefes alıp, gözlerimi yumdum. Gerekli sözleri okuduğumda vücudumun savrulduğunu hissettim. Gözlerimi açıp etrafıma bakındım.
Hood ailesinin evinin önünde duruyordum.
***
*poindome: kitap için uydurulmuş bir şehir
lol selam
böyle bir kurgu oldu sanırım biraz az bölüm olacak lol
her neyse, sizleri seviyorum umarım hoşunuza gider
ŞİMDİ OKUDUĞUN
powers: she loves an immortal ❁ c.h.
FanfictionGüçler, insanlara verilen bir hediyedir. Güçler sizi özel kılan bir parçanızdır aslında. Güçler ile akla gelen her şey yapılabilirdi. Kimisi görünmez olabilir, kimisi zamanı durdurabilir kimisi ise bir çok güce birden sahip olup istediği her...