Defne saolsun REZİL OLMUŞTUM!!!
Bide bu yetmezmiş gibi şimdide alışverişe götürülüyordum. Neymiş akşam bara gidicez illa. Lan yaşımız tutmuyo daha nereye gidiyoruz desemde dinleyen yok tabi. El mahkum uyduk bir kere bu salaklara gidicez.
Bu 4 kafadar o mağaza senin bu mağaza benim gezerken bende pil bitti tabi. Açım lan ben aç insan bi der bu kız ne yedi ne içti ama yok. Bende yemek katına çıktım yaklaşık 1 saattir yanlarından olmadığımın farkında değiller çünkü ben aslında yoğum ajajajja (tamam vurmayın).
Yemeğim gelince dünyadan soyutlanıp iskenderimle aşk yaşamaya başladık. Tam bitti dedim kafamı kaldırdım, yapmaz olaydım. Karşımda bir adet pişmii kelle gibi sırıtan Atlas'la karşılaşmam bir oldu.
Hayır yani Why me God? Whhhyyyy?
Her şeye tamam ama buna hayır. Beni sırada ağzımdan salyalar akarak uyur bir vaziyette görse bu kadar utanmazdım o derece. Durumu özet geçmek gerekirse 1.5 porsiyon bulgur pilavına kadar bitmiş hatta ve hatta tabağın dibini sıyırmış neredeyse tabağı bile mideye indirecek ben kısaca hayvanat ben, karşımda ise Allah'ın boş zamanında özene bezene yarattığı, o gülüşüyle içimi eriten, bakışıyla içimdeki Torosları yıkan, meteor ötesi bir Atlas.
Daha da kısa bir özet geçiyim, tek kelime 6 harf, SIÇTIM!!!
Şimdi neden dediniz derdim ama kısa kesiyorum ve ağzını aralamış Atlas Beyefendinin ağzından dökülenleri söylüyorum;
+Bön bön bakmaya devam mı ediceksin, bak tabii sevap kazanmak seninde hakkın :)
Ne diyo lan bu ne sevabı ya iyice havalanmış bu tabii bütün teneffüslerde kaldırdılar götünü olacağı bu. Bu çıkıyodu bahçeye arkasından da okuldaki sürtük takımı. Daha iyi anlatmak gerekirse bu biftek arkasındakilerde bifteğin kokusunu almış köpekler.
-Egondan seni göremiyorum az indir o kalkmış yerlerini. Hem sen mi yakışıklısın be (külliyen yalan, Allah'ım sen affet).
+Yüz tipin hiç öyle söylemiyordu ama bence bir daha düşün :)
Bak bak bide piç smyle yapıyor. O değilde bizim kızlar nerde kaldı ya burada imanım gevşedi şuna laf yetiştiricem diye.
-Neyini düşünücem be şuradaki kekolar bile senden daha iyi :)
+Tabii yani anca onlar sana bakar, insanın kendini bilmeside önemli :))
Bu bana laf mı soktu şimdi. Ben bunun altında kalıcağıma tırın altında yok lan ne tırı 8 tekerlekli çimento makinası (yazarın aklına ismi gelmedi çaktırmayın) altında kalırım daha iyi.
Tam ağzımı açtım lafımı söylicem Lara ve Defne ikilisi geldi hayır şimdi mi gelinir cidden? Hayırsızlar!!!
(Defne)-Aaaa Mia'cım yeni gelen çocuğu buldun tabi hemen bizi sat.
Bide bide imalı imalı bakıyo ya hepiniz bugün anlaştınız mı Mia'yı sinir edicez diye. Ama ben bunun hesabını gece sormaz mıyım sizden :)
(Lara)-Neyse ne hadi sen daha elbise bile seçmedim habire mideye yatırım yapıyosun bu gidişle duba gibi olucaksın az ye biraz az!!
+Size ne olum mide benim midem vücut benim vücut, hadi dikilmeyin şurada da bana elbise seçelim.
Atlas Beyi orada sap gibi bırakırken tabiiki içimden hunharca kahkahalar atmıyordum.
Desemde inanmayın jajajajaja lan ne bozuldu ama biz giderken o yüz ifadesi falan ajajajajajajja.Elbiseydi falan derken akşam olmuş ve bizim eve gelmiştik. Annem olmadığı için bizim kızlarda Mia'larda kalıcaz demişlerdi.
Zorla yapılan makyaj ve saç dan sonra hazırdım. Tamam kabul etmek gerekirse cidden güzeldim. Ama yüzümde badana boya varmış gibi hissediyordum ve rahatsız ediciydi.
Taksiye bindik ve Gece Karanlığı diye bir bara geldik. Eveeeet şimdi merakla bizimkilerin nasıl içeriye giriceğini bekliyorum yada giremeyeceğini mi deseydim.
Kimlik istediler tabi ve bizimkiler de göstermek istemesede sonuç olarak gösterdiler.
Sonuç olarak kızların en iyi yaptığı şey olan yaygara çıkardık. Böylede bir sonuca varamadık ama görevlilerden biri barın sahibini arayıp belki o kabul ederse içeri girebileceğimizi söyledi.
-Atlas Bey rahatsız ettiğim için özür dilerim efendim ama kapıda içeriye girmeye çalışan ufaklıklar var bir bakabilir misiniz?
Atlas derken. Yok canım kesin isim benzerliği falandır. Oda bizimle aynı yaşta sonuçta nasıl barı olabilir ki? Daha neler Mia kendine gel.
-Birazdan burada olur kendisi.
Görevlinin sesiyle kendime geldim ve beklemeye başladım.
Gelen kişiyle ağzım resmen yere düştü. Niye düşündüğüm herşeye başıma geliyodu ki.
Merhabaaaaaa yeni bölümle karşınızdayım okunma sayısı çok düşük olsada yayınlıyorum. Umut fakirin ekmeği tabii yani. Neyse geçiş bölümü olduğu için biraz sıkıcı olabilir ama anlayış gösterin lütfen ilk kitabım ve çok heyecanlıyım.
Medya:(her ne kadar bölümde olmasada) Ufuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİLAT
ChickLitTANITIM Düşünceleri bir o kadar temiz gelecekleride bir o kadar karanlıktı aslında öyle şeylerle karşılaştılar ki yeni bir başlangıç beklemediler. Birbirlerine kendilerini buldular, kendilerini gördüler. Öyle sebepsizce baktılar ta ki birbirlerini b...