88

424 56 7
                                    

Muzeul vibratoarelor antice.

Deține o colecție compusă din peste 100 de vibratoare "vintage", cel mai vechi fiind din 1869. Așa că poți să petreci o oră uitându-te la jucăriile care o făceau pe stră-bunică-ta să zâmbească și la plecare îți poți cumpăra un vibrator modern nou-nouț numai pentru tine. Varianta masculină a muzeului vibratoarelor nu există pentru că majoritatea bărbaților nu vor să își doneze mâna dreaptă.

Muzeul gulerelor de câine O altă bijuterie de muzeu unde sunt colecțiunate și expuse gulere de câine din vremuri străvechi. Poți admira gulere medievale, multe din ele au țepi și erau folosite pe câinii de vânătoare la vânătoarea de urși.

Muzeul pantofilor din Marikina. Muzeul conține uriașa colecție de pantofi ai doamnei Imelda Marcos lăsată în urmă de aceasta când a fugit din Filipine în 1986. Și domnul Marcos și-a abandonat pantofii, e vorba de o pereche de pantofi negri, uzați care pot fi gășiți la etajul 2 în colț.

Muzeul mașinilor de tuns iarba. Englezii sunt ultra pasionați de iarbă și mașinăriile cu care pot tunde iarba. Aici găsiți peste 400 de modele de aparate de tuns iarba inclusiv câteva modele experimentale care nu au fost niciodată scoase pe piață.

MOBA (Museum of bad art) Motto-ul lor este "artă prea urâtă să fie ignorată". Multe dintre cele mai admirate tablouri au fost găsite căutând în gunoaie ceea ce mă face să cred că oamenii ăștia aveau nevoie de o scuză să caute în gunoaiele altora.

Muzeul falusurilor din Islanda Da, e un muzeu cu puțulici de toate felurile. Dacă nu te mia saturi de puță, aici poți admira 218 penisuri de balenă și alte mamifere. Momentan nu există penisuri umane, dar au convins un bătrân să își doneze penisul muzeului așa că peste puțin timp vei putea admira și o puță de boșorog conservată în formol.

Muzeul Mutter Deține o colecție impresionantă de instrumente și cuidățenii medicale printre care o serie de obiecte care au fost recuperate din plămânii unora și instrumente medicale găsite în orașul antic Pompei.

Muzeul de striptease. Titlul oficial este "Exotic World Burlesque Hall of Fame and Museum" și este deținut de fosta dansatoare exotică Dixie Evans care acum e trecută bine de 80 de ani și a devenit la rândul ei o piesă de muzeu.

Muzeul toaletelor. O vastă colecție de closete din toate timpurile expuse pentru a prezenta istoria igienei. Dacă în timp ce îl vizitezi te trece pișu nu văd de ce nu te-ai putea ușura într-unul din minunatele exponate.

Tocilărimi√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum