Šiesta Kapitola:Trhlina

88 7 4
                                    

Začala sa otriasať zem. Zobudil som sa. Silné otrasi takmer zhodili jaskyňu. Rýchlo som z nej vybehol. Napriek nepríjemnému pocitu v žalúdku, bol náhodou pekný slnečný deň. Poobzeral som sa, či namna niekto nečíha. Nikto. Vybral som sa teda ďalej na mojej výprave. Vtom sa zem silno otriasla, až sa pretrhla a ja som bol priamo v trhlnine a padal som. Našťastie som dopadol nie do lávy asi 3 kilometre smerom dole trhlinou ale asi 20metrov na skalný výčlenok. Rozmýšľal som čo mám urobiť. Všimol som si neďaleko malu jaskyňku kde by som sa mohol ukryť. Nevedel som, či mam ísť tam alebo sa pokúšať vyliezť von. Vtom sa cez oblohe prehnal drak. Bolo rozhodnuté. Ide sa do jaskyne. Začal som pomali šplhať po boku. Z ničoho nič som toho draka vydel znovu. Lenže tentokrát už nebol vo vzduchu. Už bol na zemi. Nad trhlinou. Kukal sa priamo na mňa. Jaskyňa bola odomna na skok daleko. Ale mám to riskovať? Čo ak sa drak vrhne za mnou. Vtom som dostal bláznivý nápad. Skočil som do jaskyne. Ako som predpokladal drak sa pomne vrhol. Bol som v jaskyni skrčený za rohom. S obrovským rachotom drak pristal v jaskyni. Bol čas. Skočil som naňho a snažil sa udržať. Keď som už bol na jeho krku, drak sa sklonil, otočil a vyletel somnou z jaskyne.

Staroveké PostrachyWhere stories live. Discover now