BeğenmeniZi umuyorum
İnş. Beğenirsiniz. Bu kısa bir bölüm oldu ama daha uzun bölümlerde yazıcağım.Multimedya: Handan
##
Yazardan;
"Handan bu kadar kolay bitiremessin ilişkimizi!"
Handan arkasını hızla dönüp öfkeyle berk'e baktı. "Bizim ilişkimiz yoktu zaten sen neyden bahsediyosun?" Dedi ve önüne dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladı. Ayrılmıştı belki ama hala berk'i seviyordu. Berk hala handana bi şeyler açıklıyordu handan ise hiç dinlemiyordu berk'i. Handan berk ile geçirdiği anılarını hatırlamıştı. Yine gözleri dolmuştu. Artık dayanamıyacaktı herkesin sırtından bıçaklaması herkesin handanı yanlış tanımasından bıkmıştı. Neden hep o? Neden hep ona acı çektiriyolardı? Bütün değer verdiği insanlar sırtından bıçaklamıştı ve berkte öyle yapmıştı. Handan dayanamayıp yerde diz çöküp ağlamaya başladı.. "Ya neden hep benim başıma geliyor bunlar? Neden bana acı çektiriyosunuz?"
"Handan yapma böyle seni çok sevdiğimi biliyorsun ben bişe yapmadım. Sana nasıl acı çektirebilirim? Dünyada yapacağım son şey sana acı çektirmek güzelim lütfen ağlama çok üzüyorsun ben..."
"Yeterr!!" Handan berk'i yine susturmuştu belki berk'in handanın karşısında yüzsüzce konuşması handana çok ağır geliyordu.
"Berk sus artık sus!! Sen hala yüzsüZce benim karşımda bana neler anlatıyorsun!!'
Handan berkin gözlerinin içine bi kaç saniye bakıp ayağı kalkmıştı. Handan berkin gözlerinde hayal kırıklığı görmüştü.
***
Handan tam okula girerken berk handanı sert bir şekilde kendine çekti. "Senin için bu ilişki bitmiş olabilir ama benim için bitmedi."
Handan kaşlarını çatarak ona bakıyordu hala bırakmamıştı peşini. "Ya sen anlamıyo musun? Gıt mısın çocuk?!" Berk yüzünü yana yatırıp gülümsedi "sinirli bile davranırken güzel ve çekici oluyosun""Bırak beni!!"
"Hadi ama bari okuldakiler ayrıldığımızı sanmasınlar"
Handan berkin dediğine kahkaha atmıştı. "Sanmasınlar mı? Sanmasınlar. -kahkaha- ya zaten biz ayrıldık sanmasınlar nedir ya -kahkaha-"
"Ayrıldık mı!?"
"Ayrıldık!"
"Ayrılmadık!!"
Handan berkin bağırmasıyla yerinden sıçramıştı berk handanın korktuğunu hissedip elini handanın yanağına getirip okşadı. "Özür dilerim ama kabullenemiyorum seni çok seviyorum ve sen bana ayrıldık! Diye bağrınca kendimi çok tuhaf hissediyorum." Handan yin yin ve yine etkilenmişti hayranlıkla ona bakıyordu ama bu sefer onu unutacaktı. Berkten gözlerini kaçırdı ve ona yaklaşan gizemi gördü.
"Kızım iki saattir bağrıyorum sağır mısın ya?"
"Bi öküz yüzünden duyamamış olabilirim tatlım"
"Öküz mü? -kahkaha-"
"Evet öküz gizem! Şuan hiç kahkaha atmamalısın ayrıldık diyoru..."
"Sana ayrılmadık dedim!"
Bu sefer handan korkmuş ve fazlasıyla sinirlenmişti. Handan kolunu ondan çekip hızlıca okula girdi ve kızlar tuvaletine koşmaya başladı. Hep zaten handan ne derse olmuyordu. Kimse kabullenrmiyordu handanın dediğini, kızlar tuvaletine girdiğinde ömürü gördü. Ve olduğu yerde durdu. Göz yaşlarını hızlıca sildi.
"Ne oldu?"
"Hiçbişe" diyip hızlıca yüzünü yıkamaya başladı. Ömür berkin eski sevgilisiydi. Ve handanında eski arkadaşı..
"Bak handan biliyorum berk yüzünden benimle konuşmuyorsun ama berkin peşinde dolanmıyorum artık ben seni seviyorum lütfen artık benden kaçmaktan vazgeç ben seni çok özledim handan."
Handan ömürün bu sözlerine dayanamayıp ömür'e sarıldı.
"Bende seni çok özledim. Zaten o berk içinde seninle küsmeye değmezmiş."
"Ne oldu handan? Ayrıldı mı senden?""Hayır ömür. Ben ondan ayrıldım."
"Peki ama neden?"
"Uzun hikaye yaa sen bu akşam bize gelirsin anlatırım sana... Da sen bizim ev adresini hatırlıyosun hala demi?"
"Tabi hatırlıyorum. Sen beni ne sandın gülümm?"
"Vayy barışmışlar haberimiz yok"
Gizemin sesiyle ikiside gülümsediler. "Hadi ama ilk günden ders'e geç kalıcaz aaa"***
Handan sınıfa girer girmez üstüne atlıyan efeyle irkildi.
"Napıyosun ya kızı korkuttun!""Sus gız gizem sen çok olmuşsun hee canım kankamm handanımmm seni çok özledimm sende beni özledin biliyorum o yüzden sormiyacağım"
"Evet efe bende seni özledim tamam sarıldık şimdi defol!"
"Yine başladık mı handanam"
"Bana şunu deme yaa! Kaç kere söylicemm! Handanam demenden hoşlanmıyorum! Kankalığımızı bitiririm bak!"
"Tamam kızma abla"
"Tam bir baş belasısın efe"
Handan sınıfta gözünü gezdirdi. Sınıfa yeni kızlar ve erkekler gelmişti. Erkeklerden bi tanesi gözüne çarpmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim
Teen FictionSaçma gelmişti berk'in açıklamaları handan'a ama affetmesede 2-3 gün sonra kendini onun yanında bulacağından emindi. Onsuz yapamıyordu. Berk olmazsa nefes alamazmış gibi.. Berk endişeli bir şekilde handan'a baktı. "Güzelim bana inanıyorsun değil m...