Çok uzun zamandan sonra tekrar merhaba lise seneleri çok zor ve bu sene baya çalışmam gerekiyor. O yüzden hikayeye fazla vakit ayıramayacağım. Bu birdaha bölümün gelmeyeceği anlamına gelmiyor. Vaktim olduğunda bölüm yayınlıyacağım. Umarım bu bölümüde beğenirsiniz..
Multimedya: Uzay
***
"N-ne geziyosun burda?!?" Korktuğumu anlamış olmalıydı ki olduğu yerden kıpırdamadı. "Handan bak ben sadece geçmiş olsuna geldim. Onu sana yapan adamları dövdüm merak etme sen.." Yüzümü buruşturup dahada fazla ağlamaya başladım. Ve ayağı kalkıp işaret parmağımı göğsüne getirip sertçe vurmaya başladım. "S-sen ne saçmalıyorsun be! Ben bilmiyorum mu sanıyorsun? O adamları senin tuttuğunu biliyorum berk!! Artık karşıma çıkma, annem bu olayları duysa ne olur sen biliyo musun? Bidaha beni evden çıkarmaz hatta ben çıkamam bile. Annem bu olayı tek bi kişiye anlatırsa herkes öğrenir. Bütün komşular.. Ve namussuz olurum onların gözünde!, çıkma karşıma bidaha odadan çık!! Çık!!" Ona 'çık' diye bağırıp ittirmeye başladığımda bir an yerimde durdum başım dönmüştü. Ve net göremiyordum. Bileklerimden tutulunca "bırakk!" Diye bağırdım.
"Hemşire! Handana birşeyler oluyor!"•••
Gözlerimi açtığımda direk sesler duymaya başlamıştım. 'İyileşecek sadece bayıldı.' 'Hadi handan uyan be' 'uyanacak çıksana sen burdan' gibi cümleler duyuyordum. Sol tarafıma dönüp "Ne oluyo burda?" Uyandığımda sol tarafındaki koltukta oturan berk ayağı kalktı. Efe de hızlıca berki arkaya ittirip yanıma geçti. "İyi misin? Ne yaptı sana?" İlk berk'e ve ardından efeye baktıktan sonra efeye 'yaklaş' işareti yaptım. Yaklaştığında kulağına "gitsin" dedim. Berk duymuş olmalı ki. Odadan hızlıca çıktı.
***
"Ya gizemi görmeyede gidemedim. Onun yanında kim kalıyor?" Dedim.
"Arada ben gidiyorum, ama kimin kaldığını görmedim daha." Dedi efe.
Bir süre düşündükten sonra.. "Hadi gidelim." Ömür "nereye?" Diyince "gizemin yanına" diye cevap verdim. "Efe hadi kalkk" Efe "Goooooooll!!" Diye bağırdığında yerimden sıçradım. Korktuğumu gören ömür kahkaha atıp efenin kafasına bir tane geçirdi. "Lann! Yaa yenildimm! Dikkatimi niye bozuyosunz ofofo!!"
"Efeee!" Diye bağırdığımda oturduğu koltuktan yere düştü. "Yaa ne oluyor size mk! Şu kız vuruyo kafama sende bağırıyorsun handanam ayıp aaa" göz devirip "gizemin yanına gidiyoruz yürü" dedim. "Kankaşkım sen delirdin mi? Serumun'u daha yeni taktılar, gizemin yanına gitmek istyosan o serum bitecek!! Bitireceksin! Bak arkandan ağlar!" Dediğinde gözlerimi 4-5 saniye kapalı tutum ve iç çektim sonra geri açtım. "efeciğimm ablacığım bak zorlama hadi" Kaşlarını kaldırıp şaşırmış gibi yapınca ömür'e kaş göz işareti yaparak efeyi gösterdim sonrada yumruğumu gösterince efe gözlerini irice açtı. Kafasını iki yana sallayarak yerde geriye doğru sürünerek gitmeye başladı. Ömür sırtına yumruğu geçirdiğinde herşey çok geçti. Ben kahkahalara boğulduğumda ömürde kahkaha atmaya başladı. Efe ölü taklidi yapıp sayıklıyormuş gibi yapıp "gizeme iyi bakın" dedi. Ömür bana bakıp ağzını oynatarak 'ooooo' dedi. Bende gülümsedim. Sonra serumu elime alıp. Kapıya doğru ömür ile ilerledik. Efenin hala yerde yattığını görünce "efe gizemin yanına bir adam girdi." Dedi ömür. Efe yerden kalkıp koşarak odadan çıktığı zaman bizde arkasından hızlı adımlarla gittik.Efe kapının önüne geldiğinde durdu. "Açsana oğlum kapıyı."
Eliyle 'bir dakika' işareti yapıp cebinden telefonu çıkardı. Telefonun kamerasını açıp saçını düzeltmeye başladığında telefonu elinden alıp, cebime koydum. Efe kapıyı açıp düşük omuzlarla içeri girdi. Gizemin yanında babası vardı.
Babası çok beyefendi bir adamdır. Ailesi için herşeyi yapar. Gizemin her istediği şeyi alır. Ama gizem babasının değerini pek bilmezdi.
Gizem "handan nerelerdesin seni çok merak ettim." dediğinde gidip sarıldım gizeme. "İyi misin? Ne oldu? Seni çok merak ettim, ve çok özledim. Gelemediğim için kusıra bakma benimde başıma birsürü olay geldi. Yani seyy senin yanına gelirken olaylar olmaya başladı. İşte hastane asansö..." Efe lafımı kesip "handancığımm istersen sonra anlatt.." Kafamı 'off tamam yiaaa' dermişcesine salladım. Yani onlar kafa sallamamı 'tamam' olarak anladı ama neyse..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim
Teen FictionSaçma gelmişti berk'in açıklamaları handan'a ama affetmesede 2-3 gün sonra kendini onun yanında bulacağından emindi. Onsuz yapamıyordu. Berk olmazsa nefes alamazmış gibi.. Berk endişeli bir şekilde handan'a baktı. "Güzelim bana inanıyorsun değil m...