... 1.BÖLÜM..

42 3 4
                                    

Nerdeyim..? göz kapaklarımı açmakta zorlanırken yanımdakinin beyaz önlüklü,şapkası olan bir genç kız olduğunu görebildim koluma kocaman bir iğne batırıp ardından pamukla üstüne bastırdı iyi de neden bunları yapıyorki ben hastamı oldum? Nasıl geldim, beni buraya kim getirdi.? Yataktan kafamı kaldırmaya çalışırken önlüklü kadın beni tekrar yatırmak direnciy le "bayan sakin olun lütfen korkacak birşey yok" kafam sanki yerinde değildi hiçbirşey hatırlayamıyordum bütün gücümle kendimi kaldırmak için direndim ama nafile kafamı sol tarafa çevirerek neler olduğunu hatırlamaya çalıştım olmuyordu işte hatırlayamıyordum gözümden yaşlar dökülmeye başlıyordu. galiba önlüklü kadının yaptığı iğne uykumu getiriyordu göz kapaklarım istemsizce kapanıyor du daha fazla direnemezdim artık beyaz bayrağı çekme vaktiydi...

*****
"Hadi ama yinemi iğne artık yeter çıkmak istiyorum buradan" önlüklü kadın sinirli bir şekilde bana bakarak "tanrı aşkına ihtiyar daha yaşını bile hatırlayamıyorsun seni neden huzur evine bıraktıkları anlaşıldı" dayanamadım hemen kalkıp odadan uzaklaştım hızlı adımlarla lanet çıkışı arıyordum merdivenlerden aşağı inip sola dönünce kocaman kapının açık olduğunu gördüm oraya doğru gitmeye çalışırken önüme bayağı iri bir adam geçerek "Bayan lütfen odanıza" kızgın bakışlarımla kapıya gitmeye kararlıydım taaki beyaz önlüklü kadın gelmeden önce onu beni bırakması için direndim ama pislik karı koluma iğneyi batırdı ve tabi yine lanet olası beyaz bayrağı çekme vaktiydi..

SONSUZLUĞA DOĞRUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin