آخرین هزار اژدها

112 7 0
                                    

تا به حال داستان‌های زیادی درباره انقراض نسل اژدها گفته شده است اما تنها یکی از آن‌ها متعلق به یک شوالیه شجاع به نام جناب نایت، بود. شوالیه نایت شب‌های زیادی بر روی رفتار بی‌رحمانه و خشمانه آخرین هزار اژدها زمان خود مطالعه کرده بود. نتیجه‌ی مطالعات خاص او کاملا منحصر به فرد و غیرعادی بود: اژدها همیشه در حالت عصبانیت به سر می‌برد که این خشم سبب ایجاد آتش از دهانش می‌شود. پس در قدم اول باید کاری می‌کرد که آنان عصبانی نشوند.

زمانی که تصمیم گرفت اژدهایان را از بین ببرد، او سپر و سلاح معمول شوالیه را با چیزی عجیب عوض کرد: یک جک و یک گاری پر از بستنی و میوه !

زمانی که اولین اژدها به طرف او آمد تا او را ببلعد، شوالیه نایت جک خنده‌داری را با صدای بلند برای اژدها تعریف کرد. آن جک آنقدر بامزه بود که حتی آن اژدها را به خنده انداخت. اما همانطور که شوالیه انتظار داشت، اژدها بلافاصله آتشی به طرف او دمید و همانطور که می‌خندید، شوالیه یک بستنی را به او تقدیم کرد ... !

چه احساس خوب و لذت بخشی را اژدها بعد از مدت‌ها مزاج آتشین خود احساس می‌کرد! شوالیه نایت از فرصت آرام شدن اژدها استفاده کرد و یک قطعه میوه به او داد و اژدها حس کرد یک میوه بهشتی چشیده است!

اژدها معمولا میوه وسبزی نمی‌خورد چون دهان آن‌ها پر از آتش است و قبل از آنکه آن را بچشند آن میوه و سبزی تبدیل به میوه و سبزی سوخته بدمزه‌ای می‌شود. به همین خاطر آنان ترجیح می‌دادند گوشت حیوانات و آدم‌ها را بخورند تا وقتی کمی برشته شد حداقل مزه‌ای داشته باشد.

زمانی که اژدها برای اولین بار مزه آن میوه تازه را چشید احساس کرد دارد روی ابرها پرواز می‌کند و غرق شادی شد طوری که ظاهر وحشتناک او هم شروع به تغییر کرد.

او به خاطر غذاهای بدی که می‌خورد بدشکل شده بود اما بعد از چند روز که غذای خود را به میوه و سبزی تغییر داد وضعیت فرق کرد تا این که یک شب اژدها ناپدید شد! تنها یک پروانه زیبا با بال‌های رنگین به جای ماند ...

این اتفاق برای بقیه آخرین هزار اژدها دیگر هم افتاد، شوالیه نایت برای این کار تنها از چند جک خوب و یک گاری پر بستنی و میوه استفاده کرده بود. این سبب شد آخرین هزار اژدها باقی مانده به شکل هزار پروانه زیبا درآیند...‌

آخرین هزار اژدها : داستان دو زبانهWhere stories live. Discover now