După nebunia de la spital plecăm acasă Jerry "Vecina" sa decis sa stea cu mine în casa pana se simte mai bine.
-Țiai adus aminte de mine?
-Nu tot ce îmi amintesc este ca am fost lovită de o mașină și totul sa întunecat.
După un timp mam trezit în spital lângă tine alt ceva nu îmi mai amintesc .
După mai mult timp vine seara și o mașină neagră vine în fața casei.
Stingem luminile și ne ascundem în dulap .
Cineva ciocane în ușă de 2 ori după care se aude un picior în ușă și ușa cade .
-Hoți. . "Spun eu cu o voce înceată."
Ei au verificat toată casa după care au lăsat un bilet și au plecat.
Ieșim din dulap ne uităm pe geam după care citim biletul
Pe el scria:
《 Henry sa nu crezi ca team uitat după ce ai făcut în trecut .
Lam răpit și ai 24 de ore sa te predai , doar dacă mai vrei sa iți vezi fratele . Vino în centru știi unde 》
Jerry înspăimântata spune :
-Cine ești tu cu adevărat?
-Am lucrat pentru ei ca sa îmi salvez fratele meu și acum se întâmplă din nou...
-Îmi pare rău și acum ce o sa faci?
-O sa mă duc .
-Ai mare grija te rog .În ultimul timp am început sa țin la tine la cât mai ajutat.
-Sincer team ajutat pentru ca îmi ești draga fiindcă arăți ca soția mea.
Și când vor sa se sărute Henry se retrage și pleacă.
Timpul trece facanduse noapte și Henry intra în încăpere .
Ușa se închide ușor scârțâind.
Eroul nostru pășește drept în fața în negură totală unde îl vede pe fratele lui torturat.
Luminile se aprind și în hoți lau înconjurat pe Henry.
El este lovit cu o bâtă în cap și leșină.
Când se trezește îl vede pe fratele lui care își trăgea ultima suflare și ia spus.
-Henry multumesc ca ai venit după mine ești un frate extraordinar , te rog ai grija de tine și de de ....
Și apoi fratele meu închide ochi zâmbind și moare.
-Stau și mă uit la el trist după care un hoț îmi da drumul pentru a mă tortura.
În cele din urmă cineva intra și sparge ușa.
Era un om ciudat îmbrăcat în negru.
Mă gândeam ăsta a fost adio.
Închid ochi și mă trezesc în casa după care mă uit în jur și strig:
-Jerry ! Unde ești!
Dupa care se aude un om care intra pe ușa camerei mele .Eu îl întreb :
-Cine ești tu și de ce miai salvat viața ?
-Nu trebuie sa știi doar ca fratele tău ma trimis și Jerry e la ea acasă în siguranță.
Apoi tipul ciudat pleacă și eu mă ridic din pat când mă uit la piciorul meu care era plin de sânge.
Mă târăsc pana la trusa medicală sa mă bandajes după care ușor cu pistolul din sertar mă duc la Jerry.
Văd pe geamul ei doua persoane.
Încep sa mă grăbesc .
Ciocan la ușă și îmi răspunde Jerry ușurat o întreb:
-Ești bine? Și cine e persoana din cameră ?
-Da sunt bine, și persoana din cameră era un polițist tocmai a venit sa mă întrebe de tine.
-Vreau sa iți spun ceva dar îmi e destul de greu .
-Mie îmi poți spune ce vrei .
-Vreau sa iți spun ca te .. te iubesc. Am început sa țin la tine ca la soția mea era extraordinară -Și eu te iubesc țin la tine foarte mult.
După care Henry și Jerry se sărută .DACĂ VREI SA ȘTI CE SE VA INTAMPLA NU UITA SA CITEȘTI MAI DEPARTE
ȘI NU UITA DACĂ ȚIA PLĂCUT SA DAI EU LIKE :*