După sărutul cald și lung străinul apare în fata uși.
Mă duc încet la ușă și îi spun .
-Cine ești, și mulțumesc pentru ca mai ajutat.
-Nu e nimic acum ca sau calmat lucrurile Îți pot spune cine sunt.
Acum mult timp fratele tău mia salvat viața eram prieteni buni și iam promis ca dacă are nevoie de ajutor o sa îi salvez viața. Când a fost răpit el era sigur ca o sa te caute și mia spus sa te ajut pt ca el va muri.
-Fratele meu era o persoana buna dar discretă .Era cel mai bun frate și acum o sa mă răzbun.
După toate spuse străinul pleacă iar eu și cu Jerry rămânem în casa ascunși.
Soarele răsare iar eu mă duc la serviciu.
Înainte sa ies pe ușa iam spus lui Jerry" ai grija de tine te rog."
După care am ieșit pe ușa maro a casei și am plecat.
Eram în biroul meu și era o zi obișnuită pana când văd pe geam un om cu un pistol la spate.
Curios mă duc la el și îl spionez.
Programul de munca sa terminat stau în mașină pana când acel tip iese .Timpul trece iar eu adorm.
După un timp mă trezesc în mașină , dar sunt în alt loc .Era casa fratelui meu .Becul era aprins iar eu mă uit pe fereastra mașini. Se vede o silueta neclara.
Iau pistolul din Spatele mașini și mă duc cu grija la casa fratelui meu.
Când ciocan luminile se sting și se aud niște pași înspre ușă.
Ușa se deschide încet și îl văd ca într-un vis pe fratele meu rănit.
Înspăimântat îl întreb :
-Cum Cum .....
-Intra în casa o sa iți explic totul aici ne poate vedea toată lumea.
Intru înăuntru în timp ce ușă se închide încet scârțâind.
Iau loc pe fotoliu iar timpul trece și vorbesc cu fratele meu.
-Cum de ești în viață? "Spun eu incet"
-Unul din hoți ma luat și ma îngrijit după care mia dat drumul.
Intre timp o mașină vine în fața casei .
F ratele meu spune grăbit:
-Repede intra în pod!
Intram în pod după care un om intra în casa se uita în jur lasă un bilet și pleacă .
Așteptăm un timp sa ne asiguram ca totul este în regula și citim biletul .
"Jerry a fost răpită este în vechiul departament de poliție .
Străinul"
Biletul îmi cade printre mâini și furios spun :
-E ultima oară când acești hoți o sa mai facă un rău .Oare ce se va întâmpla? Dacă sunteți curioși nu uitați sa citiți și următorul capitol!