♡5♡

103 2 0
                                    

Multimedia : Masal

Sabah alarmın sesiyle zor da olsa gözlerimi açtım . Hemen dün olan olaylar beynime üşüşmeye başladı . Aslında orada çalışmamam gerekiyordu dün olan olaydan sonra ama bir yandan babamın vasiyeti bi yandan da içimde pusata karşı olan güvenim.. neden güveniyorum bilmiyorum ama bu hiç hayra alamet bisey değil çünkü ben küçüklükten beri arkadaşlarımın bana olan kazıklarından sonra kimseye güvenemedim hep içimde sakladım acılarımı ,mutluluklarımı ama pusata güvenmem çok saçma acayip derecede hemde . Bilmediğini tahmin edemediğini söyledi bende hemen inandım .

Vasiyet .. 3 hece , 7 harf ! babama ve bu vasiyete olan saygım benim hayatımı nasıl etkileyecek yaşayıp göreceğim.

Düşüncelerimden kurtulmayı başarıp yorganı üstümden çektim duş aldıktan sonra üzerime güzel bi elbise giyip hafif bi makyaj yapıp evden çıktım çıkmamla şok geçirmem bir oldu pusat benim evime mi gelmişti hemde bu saatte neden olduğu bilinmez kalbimi bi heyecan dalgası sardı ayaklarımı hareket ettiremedim noluyo bana yaa !!

Zorluklada olsa ayaklarımı hareket ettirdigimde pusata doğru yürümeye başladım . O şu an beni baştan aşağı süzmekle meşguldü bakışlarımız birleştiğinde istem dışı yutkundum pusat bunu farketmiş olacak ki dudağı yukarı doğru kıvrıldı .

Onun yanına gittiğimde gerçek olduğunu tamamen algılayabilmek için dürttüm bu hareketime karşı kulağında bulunan kulaklığı çıkardı ve

" Ne dürtüyosun " dedi

Bende hafifçe gülümseyip " hayal olup olmadığından emin olmak için " dedim .

Sonra dudakları alayla kıvrıldı ve bende nasıl bi hata yaptığımı anladım .

" hayallerini süslüyorum demek yoksa sen benden hoşlanıyomusun " ??

" yok artık " diye şaşkınlığımı bi an dile getirdim

" hoşlanıyosun " diye üsteledi

" hoslonoyoson" canım bence ben senin hayallerini süslüyorum hoşlanıyosun diye üstelediğine göre diyip göz kırptım oda "göreceğiz canım göreceğiz dedi .

Anlam veremesemde kafamı salladım ve elinden kaskı alıp kafama geçirdim niye motorla gelmiştiki şimdi ??

Motora bindiğimizde başta ona sarılmasamda sonra yaptığı hız yüzünden mecburen sarılmak zorunda kaldım bilerek mi yapıyo acaba diye düşünmeden kendimi alamadım.

Şirkete değil bi cafeye geldiğimizi görünce " neden buraya geldik " diye çıķıştım.

" valla ben kahvaltı yapıcam benimle gelen sensin "

" evime gelen de sensin " dedim şirince sırıtarak :))

"İyi de ben seni götüreceğimi söylemedimki sen kendin elimden zorla kaskı alıp bindin motora " deyince benim şalterler attı ama sakin olmam gerektiğini kendime hatırlatıp sadece homurdandım .Ben biriktirir briktirir birden patlarım o yüzden şu anda biriktiriyordum ama ne zaman patlarım işte orası meçhul !!

"Ah şakacı şey seni " dedikten sonra kaskı çıkartıp ona verdim ve onu beklemeden cafenin içerisine girdim .;) nihahahha

Güzel bi yer bulup oturduktan sonra pusatta gelip karşıma oturdu . 2 dk sonra garson yanımıza gelip siparişlerimizi sordu
" bize güzel bi kahvaltı masası hazırlıyorsun hiç bi eksik olmasın tamammı hadi koçum " diyerek garsonun omzuna vurdu pusat.

Garson onayladıktan sonra kafasını kaldırdı ve göz göze geldik garson bana çapkın bir gülüş atıp göz kırptıktan sonra yanımızdan ayrıldı .

Pusata döndüğümde sağ gözü seyiriyodu yanımızdan ayrılan garsona tip tip bakıyordu ve vücudu kaskatı kesilmişti beni mi kıskanmıştı bu şapşal

"Hey " dedim daha çok sinir etmek için "erkeklerden hoşlandığını bilmiyordum deminden beri yanımıza gelen garsonu kesiyosun " kasılan vücudu bu söylediğimle gevşedi ve bana doğru döndü çarpık bir gülümseme sergileyip "sen de beni kesiyosun "o zaman dedi .

Hass yaa ne diycem şimdi ben dur bi düşüniyim "garsonu kestiğini kabul ediyorsun yani" dedim son bi umut

"Beni kestiğini kabul ediyorsun yani" dedi oda :))

"Saçmalama be senin nereni kesicem ben , tipe bak muşmula surat!! bende garsonu kesiyodum sonra önüme döndüğümdede seni gördüm kendini kaf dağında görmesen iyi olur :))

"Ay zevksiz bu garsonu mu kesiyosun tipe bak şunun be maymun götü gibi suratı var "

Bu söylediğiyle bi kahkaha patlattım ve herkesin ilgi odağı oldum pusat onlara ateş saçan gözleriyle bakınca herkes önüne dönmek zorunda kaldı

"Milletin içinde ne gülüyorsun kızım manyakmısın sen "

"Ne var ya sana güldüm "

"Niye "

"Çünkü beni kıskandın dedim "

"Seni mi kıskandım saçmalama istersen sen kimsin ben kimim bi kendi tipine bak bide bana bak yanıma bile yakışmıyosun "dedi ciddi ve sert bir ifadeyle söyledikleri yüreğime öküz oturur gibi otururken gözlerimi kaçırdım ağlamıycaktım sakin masal sakin dedim kendi kendime ,bu kadar aciz olma !!

"Ben aç değildim zaten gidiyorum" dedim ve söyliyceklerini bile dinlemeden cafeden çıktım .

Pusattan  ...

Garson masala bakıp ilk başta güldükten sonra göz kırptı içimi bi sinir dalgası aldı ama nedenini bilmiyorum sonra masalın bana söyledikleriyle kasılan vücudum gevşedi ve ona baktım. benim garsona baktığımı gördüğüne göre oda beni dikizliyor olmalıydı sorduğum soruya soruyla karşılık verince bende aynı şekilde geri ona sordum ve bana verdiği cevap karşısında sinir katsayım daha da arttı garsonu kesiyomusmuss allahım Yarabbim...

Sonra bi kahkaha sesi yükseldi masaldan birden ilgi odağı oldu hanımefendi tamam güzel gülüyor olabilir de içine gircek gibi ne bakıyorsunuz yani demi ??hepsine birer ters bakış attıktan sonra masala döndüm "milletin içinde ne gülüyosun manyak mısın kızım sen" dedim

"Ne var ya sana güldüm" dedi bana mı gülmüştü niye ki

"Niye"

"Çünkü beni kıskandın "

Bu söylediği karşısında sinirlerime hakim olamayıp ona kızdım o kim oluyordu ben pusat demir bi kızı kıskanıcam ha cidden komik ve sinir bozucu ben bi kıza hayatta değer vermem bunu öğrenmesi gerekicek.

" ben aç değildim zaten gidiyorum " diyen masalın sesiyle kendime geldim çok mu sert çıkışmıştım acaba ??

Arkadaşlar belirli bir kişi hedefim var o hedefe ulaşmadan yeni bölüm yayınlamıyorum kusura bakmayın

Sizce bölüm nasıldı ?? :))

hep benle kalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin