//Lizzy POV//
Lizzy terjaga akibat sinaran matahari yg menerangi bilik mereka.Lizzy melihat di sebelahnya,joongki yg sedang lena.
Lizzy://tenung muka joongki//*kau hensem..baik..eh!!ape aq ni!aq xleh jatuh cinta ngan dia!kalau x,aq akan tertipu lagi..semua lelaki same..xde yg jujur.*//bangun terus pergi bilik mandi//
//end POV//
//gu Hara POV//
Hara:jom arr gi spy bilik diorang.takut hilang jejak plak bile diorang keluar nnti.
Jia:nae.Mereka berdua pon duduk berdekatan dgn bilik lizzy dan joongki.
Mereka menunggu sehingga hampir 1 jam.lizzy dan joongki masih tidak keluar.
Hara:mane diorang ni?aduh..
Jia:maybe diorang keluar awl kot..
Hara:takkan la..skang da pukul bape?baru nk kul 7 enn..takkan kul 6 diorang keluar?awl gile.
Jia:haah kan..hehe..//joongki POV//
Joongki terjaga kerana lizzy mengejutkannya dri tido.
Lizzy:wey,bangun.cepat.kalau nk ikut aq gi jejalan,bangun.taknak sudah.
Joongki:ermm..nae..saya ikut..//jalan ke bilik mandi sambil dlm keadaan mamai//Selepas 15 minit joongki mandi..dia terus bersiap siap..
Lizzy:wey,asal ko pakai baju tu??nampak buruk arr.
Joongki:wae?ok la ni..
Lizzy:baju T shirt ni dah lusuh..agak agak la..malu arr aq nk jalan ngan ko.
Joongki:habis nk pakai baju ape?
Lizzy:ambik dlm almari tu..ambik baju wane merah.baju kemeja.
Joongki:nae..*baru la rase cam suami isteri betul..isteri pilihkan baju..kalau x..buat macam aq ni org luar..nak x nak je layan aq..*
Lizzy:cepatlah..aq nk breakfast dulu ni.aq da lapar.
Joongki:ye..ok..da siap..jom..Mereka pon keluar dri bilik mereka..dan joongki seperti ternampak seseorang yg dikenalinya..
//Gu Hara POV//
Hara:diorang da keluar!
Semasa joongki dan lizzy keluar,joongki terpandang ke arah Hara dan Jia.mereka berdua terus menutup muka mereka dgn surat khabar yg berada dgn berdekatan mereka.Tanpa disangka,joongki menegur mereka.
Joongki:excuse me..
Hara://terkejut//yes?//still tutup muka//
Joongki:erm..I think..I know you..
Hara:what?no..you...don't know me..Who are you?
Joongki:can I see your face?
Hara:no!
Joongki://still tarik surat khabar yg dipegang oleh hara//Joongki cuba menarik surat khabar itu..dan akhirnya,hara terlepaskan surat khabar itu.
Joongki://terkejut//GU HARA?!
lizzy:Hye op..oppa..//gugup//
Joongki:what are you doing here?
Hara:I..
Jia:She come with me!
Joongki:Jia?ko pon ade?asal korang ade kat sini?
Hara:I..//pegang tangan joongki//you..I want to getback with you..please..
Joongki://terkejut lalu tarik tgnnya//no..I dah kawin..
Hara:kahwin??takpe..I bole je jadi isteri kedua you..please..asalkan I nk bersama ngan you..
Joongki:sorry..I can't..I pergi dulu..wife I dah tunggu I kat cafe.
//blah//
Hara:you!!
Joongki://ignore//
Hara:aish!!tak gune!!Di cafe..
Lizzy:asal ko lambat?
Joongki:mian.tadi..ade..ba..barang tertinggal//tipu//
Lizzy:eei ko ni!cepatlah pilih menu!aq da lapar!terpaksa aq tunggu ko!
Joongki:nape awk tunggu saya?kalau da lapar,oder la dulu..
Lizzy:*aah kan..asal aq tunggu dia?aish!bengapnya aq!!*whatever.
Joongki://senyum//*comel betul perangai bini aq nih.. cam budak budak..*To be continued..
#sorry x best
#abaikan typo
YOU ARE READING
The Mechanic And The Playgirl
Fanfictionseorang mechanic yg terpaksa menjadi boyfriend upahan kepada seorang playgirl akibat tak mahu dikawinkan dgn lelaki yg x dikenali??adakah mereka bahagia pada perkahwinan mereka atau sebaliknya?? cast: song joongki lizzy(after school) suga Gu Hara OS...