Mamma sendte melding om at jeg skulle komme hjem. "Må hjem jeg." Sa jeg kort. "Neeeeei!!" Ropte Oscar og løp foran døren. "Oscar!" Sa jeg med baby stemme. "Ja vell da" sa han trist. Han trakk meg inn i en klem ok kysset meg på kinnet. Jeg rødmet skikkelig. Jeg hadde kommet hjem og slang meg ned på sofaen. "Mamma??" Ropte jeg. "Jaaa!" Ropte hun tilbake. "Hvorfor skulle jeg hjem?" Sa jeg imens jeg gikk inn til kjøkkenet der mamma satt. "Ehm... Du har jo to hester, men kunne du ha tenkt deg tre?" Spurte hun. "Jaaaa!" Ropte jeg og klemte henne og løp ut til King og Lisa (hestene mine) Lisa er en svart/brun kaldblodstraver, og King er en svart og hvit dølahest. Jeg børstet Lisa og tok på henne salen og red ut i skogen. Jeg hadde kommet et lite stykke og snudde. Jeg så noen som stod litt foran meg. Han hadde en rød caps og en hvit genser. Gutten snudde seg og jeg så at det var Felix. Han smilte til meg og sa "hei". Jeg sa "hei" tilbake og så litt spørrende på han.
"Du jeg må snakke med deg." Sa han. "Ok?" Sa jeg spørrende. " jeg så deg og Oscar i gangen sammen og dere var så søte sammen..." Sa han. "Og?" Spurte jeg. "Vell... Ehmm... Jeg.. Følte... Sjalusi..." Sa han og så ned i bakken. " Oja" sa jeg enkelt men usikkert. " og.. Jeg tror... Jeg... Liker deg." Sa han og så på meg. Hva?! Liker Felix meg?! Herregud! Det er så kult, men så feil. Jeg har bare sett på Felix som en sanger. Jeg sto og gapet før jeg tok meg sammen og sa "Felix... Du er jo kul og sånt... Men jeg ser bare på deg som en venn..." Hån så ned i bakken igjen og sa " ok." Uff, det var ekkelt og se Felix trist. Han begynte og gå bortover stien. Jeg føler meg slem.
Denne delen ble jeg fornøyd med😊👍
YOU ARE READING
The Fooo Conspiracy
FanfictionJeg trodde at å flytte til Göteborg skulle bli fryktelig, men da tok jeg feil. Det ble supert! Nesten alle problemene mine har forsvunnet. Bortsett ifra et stort.